- niet mogen komenquote:Op maandag 10 april 2006 10:37 schreef Reddiablo het volgende:
LIST!
is er al een overzichtje van mensen die:
- "zeker" komen
- misschien komen
- zeker niet komen
Mijn zegen heb je, is toch een stelletje watjes. Gingen ooit heel hard met zijn allen iets avn OOOOOOOOOOOOoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooo roepenquote:
Lijkt mij ook leukquote:Op zondag 9 april 2006 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou ik tof vinden, als je komt TLK.
1. Kom je met of zonder baardjequote:Op maandag 10 april 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk
Probleem is alleen dat ik pas week van te voren weet wanneer ik moet werken.
Dus kijken wat ik kan regelen met de planner.
We hebben de moeder aller breezersletjes bij onsquote:Op maandag 10 april 2006 18:28 schreef Reddiablo het volgende:
komen er ook TJIKKIES? {/br3ezAh)
1.Zonder of stoppelquote:Op maandag 10 april 2006 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Kom je met of zonder baardje
2. Mag ik aan je tattoo zitten
3. Je zou het hunkgehalte voorzichtig weer iets opkrikken dus kom maar en wees niet bang
gna gnaquote:Op maandag 10 april 2006 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
3.Ik ben bang voor je.
Jezus, man. Je woont op pisafstand van mij. Moet ik eerst daarheen om jou te ontmoeten.quote:
West Ham speelt dan de FAC Final piemel,moet ik nu GVD alles voorkauwen voor je?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:49 schreef Cart_man het volgende:
Ik kan overigens niet op 13 mei. Geen idee, waarom. Ik kan gewoon niet.
Leuk dat je toch komtquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:49 schreef Cart_man het volgende:
Ik kan overigens niet op 13 mei. Geen idee, waarom. Ik kan gewoon niet.
Natuurlijk, dan zit ik in Cardiff.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
West Ham speelt dan de FAC Final piemel,moet ik nu GVD alles voorkauwen voor je?![]()
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 18:46 schreef SCH het volgende:
Bluezz en ik zullen heel voorzichtig met je zijn![]()
Ben je dat dan niet gewoon dagelijks gewend? Dat verdwaast aankijken?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:23 schreef Gollemrulez het volgende:
Als je binnen loopt vooral niet schrikken als iedereen je verdwaast aankijkt... of lag dat gewoon aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |