Nee, afhankelijk van hoe gebroken we terug komen van het weekje Ardennen, beslissen we pas op de dag zelf of we komen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:16 schreef rubbereend het volgende:
mooi dus jullie kunnen naar het rijtje zeker?
Dan ken je onze beruchte weekjes Ardennen niet, waarbij de zus en de jongste zoon van Bluezz ook altijd meegaan.quote:
Oude nieuwequote:
misschien heb je hem over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja klopt, maar nog niet eerder in levende lijve gezien. Ik niet in ieder geval.
Dan zeg je het maar afquote:Op maandag 3 april 2006 11:18 schreef appelsientje het volgende:
Ik zou graag willen maar die zaterdag zit al weer helemaal vol gepland
Sorry.. ben dan al wel weer terug namelijk
die fokt al een tijdje rond volgens mijquote:
Da's geen kloon, maar een zeer goed geïnformeerde topuser!quote:
Dit wijst toch op een kloon of waquote:
heb jij wat van hem nodig ofzoquote:Op maandag 3 april 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Da's geen kloon, maar een zeer goed geïnformeerde topuser!
Ja jullie kiezen altijd een datum dat ik niet kanquote:
Waarom zou ik naar Putten moet vliegen om een praatje met mijn stopwatch te maken?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Als jij de 13e het vliegtuig naar Putten neemt, kan je met je stopwatch een praatje komen maken popo!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar Putten moet vliegen om een praatje met mijn stopwatch te maken?
Dat kan ik hier ook wel.
Dat lijkt mij ook wel leukquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Meets zijn leuk.
Maar zit zelf met werk dus ik zal een kijken.
hoef je niet te voetballen? de competitie is toch een week verlengd?quote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mag ik bij misschien?
Vandaar de misschien. Ik heb alleen zin om om 12.30u tegen GEO te spelen als die wedstrijd nog van belang is. Als wij bij Loppersum klop krijgen volgende week dinsdag hoef ik me op 13 mei niet te haasten, want moet om 10.30u met m'n D-pupillen in Assen spelen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
hoef je niet te voetballen? de competitie is toch een week verlengd?
Je doet als deelnemer mee?quote:
Oe dan moet ik ook bijna heen he... of ben je dan weer ziekquote:Op zondag 9 april 2006 22:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Vandaar de misschien. Ik heb alleen zin om om 12.30u tegen GEO te spelen als die wedstrijd nog van belang is. Als wij bij Loppersum klop krijgen volgende week dinsdag hoef ik me op 13 mei niet te haasten, want moet om 10.30u met m'n D-pupillen in Assen spelen.
Conclusie: dan heb ik 's middags niets te doen. Of zo.. misschien dus.
Mag ik bij waarschijnlijk ?quote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mag ik bij misschien?
in de OpeningsPostquote:Op maandag 10 april 2006 10:37 schreef Reddiablo het volgende:
LIST!
is er al een overzichtje van mensen die:
- "zeker" komen
- misschien komen
- zeker niet komen
Jij woont in die kroeg, dus je hebt geen eens een keus.quote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef SCH het volgende:
Ik sta bij zeker - volgens mij heb ik daar helemaal nog niks over gezegd
Ik heb de kroeg die dag toevallig verhuurd aan een groep die zich hoels noemt, dus er is geen plek voor jullie.quote:Op maandag 10 april 2006 10:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij woont in die kroeg, dus je hebt geen eens een keus.
dan rammen we die gewoon in elkaar !quote:Op maandag 10 april 2006 11:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb de kroeg die dag toevallig verhuurd aan een groep die zich hoels noemt, dus er is geen plek voor jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |