Dure treinreis dan, jaquote:
Sittardquote:
Kunnen we dan eventueel samenreizen? (ik stap op de trein in Eindhoven) Scheelt mij ook weer wat geld danquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sittard
Ik heb week OV dus dan krijg ik nog korting
Ja dat is mij goedquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kunnen we dan eventueel samenreizen? (ik stap op de trein in Eindhoven) Scheelt mij ook weer wat geld dan
da's het voordeel van er als eerste zijn, dan kan je iedereen vaag aan gaan zitten gapen, zeker als je voor het eerst bent ga je zitten rikraden welke user dat nou is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:23 schreef Gollemrulez het volgende:
Op gevoel ernaartoe lopen dan kom je er wel...Als je binnen loopt vooral niet schrikken als iedereen je verdwaast aankijkt... of lag dat gewoon aan mij
Nijmegen is helaas om voor mij, maar ben wel redelijk regio nijmegenquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:42 schreef numero_uno het volgende:
Volgens mij heb ik dan vrij en kan ik komen maar gaan er nog meer mensen vanuit regio Nijmegen ik heb een OV dus scheelt je ook weer geld
quote:
Ja doen wequote:Op zaterdag 15 april 2006 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan maken we tegen die tijd wel een afspraak welke trein we nemen en waar we elkaar in de trein treffen.
prima plan !quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij mij kan het een belemmering worden, de voetbal. De laatste weken hebben we er net 11 om op te stellen.
Misschien struikelt hij vaak over zn voetbal?quote:
stel tegen die tijd maar voorquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:43 schreef ErikT het volgende:
Kan er geen WK meet komen in juni?
Aanstekelijk enthousiasme is altijd een pre, lijkt mij.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:37 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik kom bijna niet zo heul veul in vblmaar t lijkt me wel tof enzo
![]()
Aan enthousiasme zal t bij mij niet liggen hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Aanstekelijk enthousiasme is altijd een pre, lijkt mij.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:41 schreef golfer het volgende:
Rubber is zijn messen al aan het slijpen.![]()
nu moet ik ook maar komenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:37 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik kom bijna niet zo heul veul in vblmaar t lijkt me wel tof enzo
![]()
Tja, Derbystar, Adidas, Nike, die ballen kunnen het lastig makken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Misschien struikelt hij vaak over zn voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |