Ja, want na deze wedstrijd is de FC kansloos in alle andere wedstrijden?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Jullie komen nog bij ons, dus ik hoop voor je dat je vanmiddag wint..anders kujn je het sowieso wel vergeten
Jups, max nog 6 puntenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, want na deze wedstrijd is de FC kansloos in alle andere wedstrijden?![]()
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, want in deze wedstrijd is de FC kansloos
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
Zoek mij maar op - ik ben die jongen die staat te springen
quote:Op zondag 12 maart 2006 04:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
http://www.break.com/index/patiencechild.html
De next Adolf![]()
![]()
![]()
Ik lig nog steeds in een deuk![]()
![]()
![]()
Want wie niet springt....!quote:Op zondag 12 maart 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
Zoek mij maar op - ik ben die jongen die staat te springen
Te lui om waarschijnlijk te typen?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ws. ben ik dan al weer in een politiebusje afgevoerd![]()
Jouw gevoel zegt al jaren dat je met een lelijke aap in een te klein appartementje moet wonen dus zullen we daar maar niet al te veel waarde aan hechtenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:06 schreef clauwheee het volgende:
Ja euh, het maakt mij trouwens niet uit hoor, wat het wordt. Zegt m'n gevoel alleen. Voor wat het waard is
Ik hoop dat Clautje gelijk heeftquote:Op zondag 12 maart 2006 13:06 schreef clauwheee het volgende:
Ja euh, het maakt mij trouwens niet uit hoor, wat het wordt. Zegt m'n gevoel alleen. Voor wat het waard is
Vertaling:quote:
Noca vraagt ineens wanneer er weer een meeting isquote:Op zondag 12 maart 2006 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Jouw gevoel zegt al jaren dat je met een lelijke aap in een te klein appartementje moet wonen dus zullen we daar maar niet al te veel waarde aan hechten![]()
Hij mag ook gewoon hier langs komen hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Noca vraagt ineens wanneer er weer een meeting is![]()
En SCH vergeet dat Noca zo'n sportschool-aap is gewordenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Noca weet niet dat SCH een beetje op Dennis van der Geest lijktquote:Op zondag 12 maart 2006 13:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En SCH vergeet dat Noca zo'n sportschool-aap is geworden![]()
Dan is die Dennis van der Geest ook dik geworden zegquote:Op zondag 12 maart 2006 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Noca weet niet dat SCH een beetje op Dennis van der Geest lijkt![]()
Dat was ie altijd alquote:Op zondag 12 maart 2006 13:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan is die Dennis van der Geest ook dik geworden zeg![]()
12:30quote:
Ik ook,quote:Op zondag 12 maart 2006 14:24 schreef borisz het volgende:
ik heb maar eens een colatje ingeschonken
Nu die Idols winnares met die nieuwe singlequote:Op zondag 12 maart 2006 14:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook,
Radio 1 aan. Hopelijk leuke wedstrijden op de radio
Rafaella Inderdaad, klinkt niet slecht overigensquote:Op zondag 12 maart 2006 14:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nu die Idols winnares met die nieuwe single
er ligt er regelmatig eentje plat hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 12:43 schreef SCH het volgende:
Waty is dat F1 toch saai - of is dat vloeken in de kerk.
Gebeurt bij voetbal nooit, dat iemand op de middenstip blijft staan en niet vooruit komt.
dan weet ie voor wanneer hij de smoesjes klaar moet hebben?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Precies, dan kan ik voor die datum alvast wat anders plannen.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan weet ie voor wanneer hij de smoesjes klaar moet hebben?
als Clauw dan maar wel komtquote:Op zondag 12 maart 2006 14:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Precies, dan kan ik voor die datum alvast wat anders plannen.
Volgens mij welquote:Op zondag 12 maart 2006 14:47 schreef Noca het volgende:
Maar er zou rond april/mei weer een meeting gepland worden toch?
quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zie topiclijst.
Middag!
Na computerproblemen weer online!
Ik zag de voorstukjes ook, lijkt me wel tof ja!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prison Break is gaaaaaaaaaaaaaf. 16 Maart begin het in Nederland; absolute kijktip.
De ideale mix tussen Jack Bayuer en MacGuyver
RTL5quote:Op zondag 12 maart 2006 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Op welke zender komt dat Prison Break ?
Oke, proberen niet te vergeten te kijken morgen danquote:
Morgen zou ik nog niet kijken, donderdag wel.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, proberen niet te vergeten te kijken morgen dan
quote:Op zondag 12 maart 2006 16:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Morgen zou ik nog niet kijken, donderdag wel.
Jack Bauer is oke, maar wie is MacGuyverquote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prison Break is gaaaaaaaaaaaaaf. 16 Maart begin het in Nederland; absolute kijktip.
Wat is die site ook al weer waarop je je snelheid kan controleren?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Sneller nu Tolk?
MacGuyver, MacGyver, what's the difference.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jack Bauer is oke, maar wie is MacGuyver
Ken je hem echt niet?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:57 schreef VoreG het volgende:
Nog nooit van gehoord. Hup Bauer
Ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wat is die site ook al weer waarop je je snelheid kan controleren?
Speedtest.nlquote:Op zondag 12 maart 2006 16:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wat is die site ook al weer waarop je je snelheid kan controleren?
Is best leuk ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stoerder dan Knight Rider ben je sowieso, flutseriequote:Op zondag 12 maart 2006 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ken je hem echt niet?
Fantastische kerel man. Hij was gaver dan de A-team, stoerder dan Knight Rider. Uit een wc hokje binnen een flat van 30 verdiepingen met op elke verdieping 10 man zonder wapens, kon hij uiteindelijk ontsnappen door iets te maken van een pleeborstel en een wc rol
Doe maar eens downloaden![]()
Geweldig inderdaadquote:
Een geen biertje voor mijquote:Op zondag 12 maart 2006 16:43 schreef golfer het volgende:
* golfer zet vast een bakkie troostazijn klaar voor SCH.
Goed he, die stemquote:Op zondag 12 maart 2006 17:21 schreef pascalheister het volgende:
hallo
Philip Seymour Hoffman speelt geweldig in Capote
Heb je vanavond toch nog een overwinning te vieren.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef SCH het volgende:
Niet nodig hoor, ik bereid me al weer voor op het songfestival.
Nee! Ik heb voor de wedstrijd en tijdens de rust nog wel effe gekeken of ik je zag ... zat je in het uitvak?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef SCH het volgende:
Niet nodig hoor, ik bereid me al weer voor op het songfestival.
Wie wil er een stukje appeltaart?
Heb je me nog gezien Eilandje?
idd en ook nog voor ajax zijn ookquote:Op zondag 12 maart 2006 17:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als je MagGyver niet kent is er iets mis met je hoor
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee! Ik heb voor de wedstrijd en tijdens de rust nog wel effe gekeken of ik je zag ... zat je in het uitvak?
Dan heb je toch nog van iets kunnen genieten vanmiddag!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:43 schreef SCH het volgende:
[..]Broodje worst was lekker maar ze bezuinigen wel op de kantinehulpjes, drie mensen voor het hele uitvak
Ja, is wel eens minder geweest. Was ook wel lekker middagje, niet koud.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog van iets kunnen genieten vanmiddag!Jullie hadden trouwens nog best wat fans meegenomen. Viel me reuze mee!
En in de droger geweest, dus je kunt hem gelijk weer aanquote:Op zondag 12 maart 2006 17:04 schreef SCH het volgende:
Is mijn pyjama al uit de was?
Lekkere erger-TV met die potten.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Peking Express is weer gaaf. Wel een stel irritante potten zeg
Is al geweest zkrquote:
Ja, komt na de wedstrijden om 20.30quote:
Erg he?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:44 schreef Eilanden het volgende:
Wat zijn die potten irrrrrrritant!
Ik vind dat eigenlijk best wel meevallenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:44 schreef Eilanden het volgende:
Wat zijn die potten irrrrrrritant!
Dat ga ik vaker roepen.quote:
quote:
Aan Ramzi alleen heb je al genoeg was mijn ervaring dit seizoenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
en dat tegen een matige ploeg, waar buiten Ramzi en Douglas niemand kan voetballen volgens SCH
![]()
![]()
(Zie Heerenveen topic)
Ik geef hem groot gelijkquote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Giel Beelen bij het songfestival. Geweldig
Met z;n B-have lobby zekerquote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Giel Beelen bij het songfestival. Geweldig
weigeren te stemmen voor een nummer van Maudquote:
Ach, als Utrecht slecht is, dan is Heerenveen slechter. Iig als je het resultaat laat tellen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
en dat tegen een matige ploeg, waar buiten Ramzi en Douglas niemand kan voetballen volgens SCH
![]()
![]()
(Zie Heerenveen topic)
Nee hij vond Maud te slecht om Nederland te vertegenwoordigen en stemde blancoquote:
Treble mag naar het Eurovisie wmbquote:Op zondag 12 maart 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hij vond Maud te slecht om Nederland te vertegenwoordigen en stemde blanco
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
weigeren te stemmen voor een nummer van Maud
Ik zapte net per ongeluk in een nummer van haar, en ik moet hem wel gelijk geven, het klonk erg slecht....quote:Op zondag 12 maart 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hij vond Maud te slecht om Nederland te vertegenwoordigen en stemde blanco
Het was grote bagger hoorquote:
Mag van mij ook welquote:
Wat is daar danquote:Op zondag 12 maart 2006 22:05 schreef DeTolk het volgende:
lekker radio1 luisteren nu.
dat wil de NOS ookquote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef dndiek het volgende:
Van mij mogen ze het Eurovisie-songfestival afschaffen
Nee, gelukkig nietquote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zitten jullie nu allemaal naar het songfestival te kijken?
Nee hoor, ik heb er pas een minuut van gezien, en dat was alweer genoeg.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
No way.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
nee 1 tegen 100quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tuurlijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Moet ik tot m'n spijt gelijk in geven, maar een stem kan je dan nog wel uitbrengen.quote:
koefnoen is na studio voetbalquote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef pascalheister het volgende:
gvd moet koefnoen weer wijken voor dat achterlijke songfestival![]()
Ik zag het ook op TT ja, toch vreemd, want ze zeiden in de aflevering zelf dat er geen HH zou zijn.quote:
Gielquote:
Had dat wat eerder gezegd!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:23 schreef rubbereend het volgende:
top gear iswat een geweldige race weer
best-of neem ik aanquote:Op zondag 12 maart 2006 22:23 schreef rubbereend het volgende:
top gear iswat een geweldige race weer
Kennelijk ben jij de enige die niet kijkt. En het is niet leukquote:Op zondag 12 maart 2006 22:30 schreef Spideyman het volgende:
Welke homo's zitten er naar het songfestival te kijken en is het nog leuk?
Nou dan pak ik nog wel een biertje en wacht ik tot studio voetbal begint.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kennelijk ben jij de enige die niet kijkt. En het is niet leuk
inderdaad, maar had deze race nog niet gezienquote:Op zondag 12 maart 2006 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
best-of neem ik aannieuwe afleveringen zijn er toch nog niet?
maargoed buiten dat treble het goed deed waren Behave en Maud ook wel erg slechtquote:
Altijdquote:
quote:
nee hoor, ik ben dronken.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef VoreG het volgende:
Kijken jullie serieus naar het songfestival?
3-0, daarvoor 5-0, 1-0, 8-0 en 3-0quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het sowieso elk jaar een aanfluiting, dat songfestival gedoe. Zal me benieuwen hoe ze het gaan doen.
Eendje, je weet nog wel hoeveel het de laatste keer geworden is?
we kunnen het wel op een akkoordje gooien tochquote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het sowieso elk jaar een aanfluiting, dat songfestival gedoe. Zal me benieuwen hoe ze het gaan doen.
Eendje, je weet nog wel hoeveel het de laatste keer geworden is?
Ik heb het laatste deel wel gezien, onder het computeren.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef VoreG het volgende:
quote:
nee, Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit gezienquote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef VoreG het volgende:
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef VoreG het volgende:
Homo!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb het laatste deel wel gezien, onder het computeren.
quote:
Linkse kuddedieren idd.quote:
kruisje?quote:
Mjah zag het, nu beter?quote:
Ik bedoel dit seizoen. Ok, 2-3 in de beker voor jullie met billenknijpen in de tweede helft en int Oosterpark werd het 1-0. Al zullen jullie er inderdaad alles aan doen om dan kampioen te worden, logisch, en tja...wij in uitwedstrijdenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3-0, daarvoor 5-0, 1-0, 8-0 en 3-0
Op z'n Hazes': "Doe mij maar een sappie"quote:
Mwah, liever het heldere vocht uit Arcen dan dat troebele grachtwater uit A'dam.quote:
daarom, ik zie geen problemenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik bedoel dit seizoen. Ok, 2-3 in de beker voor jullie met billenknijpen in de tweede helft en int Oosterpark werd het 1-0. Al zullen jullie er inderdaad alles aan doen om dan kampioen te worden, logisch, en tja...wij in uitwedstrijden
welk bier wordt er in Amsterdam gebrouwen?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mwah, liever het heldere vocht uit Arcen dan dat troebele grachtwater uit A'dam.
Kort gezegd: Geef mij maar Hertog Jan![]()
Heineken toch?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welk bier wordt er in Amsterdam gebrouwen?
ik moet nog zien of het überhaubt die wedstrijd wordt aangezien Feyenoord nog wel wat gaat laten liggenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:07 schreef clauwheee het volgende:
Nou, ik zal nog maar ff wachten met verheugen Eendje. Grunn is een gekke ploeg, bewijzen we de laatste weken maar weer eens![]()
Wij gaan natuurlijk ons best doen om dat feestje nog even uit te stellen.
en Zoeterwoude en in Amsterdam wordt er naar mijn weten geen bier gebrouwen maar zit daar alleen het museum en het hoofdkantoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Heineken toch?
In A'dam en Den Bosch als ik het goed heb.
Dankjewel, heb het nog kunnen zien.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beelden van Schreuder nu op Talpa.
Kan hier niks over vinden op de Heineken site, maar ik zal wel fout kijkenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Zoeterwoude en in Amsterdam wordt er naar mijn weten geen bier gebrouwen maar zit daar alleen het museum en het hoofdkantoor.
zie je welquote:Op zondag 12 maart 2006 23:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kan hier niks over vinden op de Heineken site, maar ik zal wel fout kijken
Edit:
1968
In 1968 fuseerde Heineken met de grootste concurrent, het eveneens Amsterdamse Amstel. In Zoeterwoude werd in 1975 een grote nieuwe brouwerij met een nieuw hoofdkantoor geopend. De Amstelbrouwerij werd in 1980 gesloten, waarna de productie werd verplaatst naar Zoeterwoude en Den Bosch. De Amsterdamse brouwerij werd in 1988 gesloten, de hal is omgebouwd tot bezoekerscentrum.
Nee, alle werkbriefjes van mijn uitzendkrachten van toen zijn intussen verrekend en gefactureerd en betaald door de firma Heineken.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:54 schreef SCH het volgende:
Liggen die uren daar nog steeds golfer? Moet je ze niet eens ophalen dan?
ligt er nogal aan waar hèquote:Op zondag 12 maart 2006 23:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoeveel PM is het op dit moment in de States, popolon, of iemand?
edit, heb het al, bijna 6 PM dus
goede reminderquote:Op zondag 12 maart 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
Zo, nu nog even naar de herhaling van Koefnoen kijken.
dank voor de tipquote:Op maandag 13 maart 2006 00:21 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebers
Het beste van Rockpalast-nacht.
Je bent 17 geen vriendin geen werk en je support clubs die alleen maar verliezen.quote:
En een hele toekomst voor zich.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent 17 geen vriendin geen werk en je support clubs die alleen maar verliezen.
Jij weet iemand wel op te peppen, hulde!quote:Op maandag 13 maart 2006 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent 17 geen vriendin geen werk en je support clubs die alleen maar verliezen.
Maak het dan ook ff af....quote:Op maandag 13 maart 2006 01:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wil geen Prison Break meer kijken .. Maar ik kan gewoon niet ophouden.
Heb nu 11 van de 13 afleveringen er doorheen gejaagd sinds gisternachtNog 1tje dan
Stereophonics nu, Mr. writer is zo'n briljant nummer, allen weten ze alles live zo te verpestenquote:Op maandag 13 maart 2006 01:30 schreef tong80 het volgende:
Monster Magnet nu in Rockpalast. Golfert is afgehaakt. Ik zit hiert met kippenvel
Ben 24, vrijgezel bevalt goed, geen bijbaantje wel een studie, en ik support clubs niet voor de prijzen!quote:Op maandag 13 maart 2006 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lowlands is al jaren niks.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stereophonics nu, Mr. writer is zo'n briljant nummer, allen weten ze alles live zo te verpestenOp Lowlands was het ook al niks
als je weer eens komt mag je meepratenquote:
Zeker allemaal dance/trance whatever?quote:Op maandag 13 maart 2006 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je weer eens komt mag je meepraten
maar afgelopen jaar was er een topline up.
Hoogtepunten onder andere: Arcade Fire, Nick Cave
en Art Brut
Naja word de 27ste 24quote:Op maandag 13 maart 2006 01:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben 24, vrijgezel bevalt goed, geen bijbaantje wel een studie, en ik support clubs niet voor de prijzen!
quote:Op maandag 13 maart 2006 01:38 schreef DarkShine het volgende:
Ben 24, vrijgezel bevalt goed, geen bijbaantje wel een studie, en ik support clubs niet voor de prijzen!
Handen schudden dan, negen keer, vanaf de 2e editie, veel leuks gezien, tot de prijzen belachelijk veel harder bleven stijgen en de kwaliteit even hard daalde!quote:Op maandag 13 maart 2006 01:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Zeker allemaal dance/trance whatever?
Lowlands is Rock 'n Roll, ben er meer dan 10 keer geweest, inclusief de eerste keer (10000 bezoekers ofzo?)
Dat waren tijden, niet dat suffe DJ gedoe.
M'n neef had de gitaar van de zangerquote:Op maandag 13 maart 2006 01:48 schreef tong80 het volgende:
Popo was je erbij bij Pennywise ?
Vrienden van me waren op het podium.
2 nummers gespeeld en 80 man op het podium concefrt gestaakt wegens instortingsgevaar
Was leuk inderdaad, de helft van het publiek op het podium, security weggestuurd door Pennywisequote:Op maandag 13 maart 2006 01:48 schreef tong80 het volgende:
Popo was je erbij bij Pennywise ?
Vrienden van me waren op het podium.
2 nummers gespeeld en 80 man op het podium concefrt gestaakt wegens instortingsgevaar
quote:Op maandag 13 maart 2006 01:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Zeker allemaal dance/trance whatever?
quote:Lowlands is Rock 'n Roll, ben er meer dan 10 keer geweest, inclusief de eerste keer (10000 bezoekers ofzo?)
Dat waren tijden, niet dat suffe DJ gedoe.
Je gaat dus wedden op dingen waar je niks van af weetquote:Op maandag 13 maart 2006 01:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb 2 bets lopen op Boston Celtics en de Indiana Pacers.
Pacers na het derde kwart 2 punten voor, Celtics na het derde kwart precies gelijk, dit is niet goed voor mn hart
die AQ zeker ook al nietquote:Op maandag 13 maart 2006 01:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb 2 bets lopen op Boston Celtics en de Indiana Pacers.
Pacers na het derde kwart 2 punten voor, Celtics na het derde kwart precies gelijk, dit is niet goed voor mn hart
Nou ja, niks van weet. Beetje inlezen, wat bettingadvice.com afstruinen en dat soort dingen. Maar goed, jij bent nou eenmaal almachtig op dit gebied, we kunnen niet allemaal popolon zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 01:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Je gaat dus wedden op dingen waar je niks van af weet![]()
Hmmm, interessant.
Och, een paar euro hier, een paar euro daar. En anders zou ik alleen op voetbal kunnen wedden, en dat wordt op een gegeven moment ook saaiquote:Op maandag 13 maart 2006 01:59 schreef popolon het volgende:
Je gaat je gang maar.
Als ik iets niet kan zien zou ik er ook niet op willen wedden. Vrij makkelijk.
GGD.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Och, een paar euro hier, een paar euro daar. En anders zou ik alleen op voetbal kunnen wedden, en dat wordt op een gegeven moment ook saai
Ogja, het is toch tong80 maarquote:
Maar ok, ik kijk wel eens in dat goktopic en er zijn zelfs idioten die gokken op de Zwitserse 3e divisie ofzo.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Och, een paar euro hier, een paar euro daar. En anders zou ik alleen op voetbal kunnen wedden, en dat wordt op een gegeven moment ook saai
Ja kijk, die idioten zijn er. Ik hou het op voetbal in de grotere competities en NHL/NBA met heel af en toe wat NFL ertussen .... misschien dat jij wat tips gaat hebben als de MLB weer losgaatquote:Op maandag 13 maart 2006 02:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar ok, ik kijk wel eens in dat goktopic en er zijn zelfs idioten die gokken op de Zwitserse 3e divisie ofzo.
MLB kijk ik af en toe, NBA/NHL weet ik nu wel iets van.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja kijk, die idioten zijn er. Ik hou het op voetbal in de grotere competities en NHL/NBA met heel af en toe wat NFL ertussen .... misschien dat jij wat tips gaat hebben als de MLB weer losgaat
geweldig ja, de pitt liep tot midden in de zaalquote:
Nee.quote:
Yups.quote:
Lieverd, waar héb je het overquote:Op maandag 13 maart 2006 03:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jeeeeeeezus, wat een kuteindeVerslavende serie is het wel. Ze moeten maar snel verder gaan.
En iedereen die het gelijk heeft gekeken, zit al 3 maanden in spanning. Reden nummer 1 dat ik dit soort series altijd opspaar, die spanning van een week wachten is niets voor mij
Prison Break. Vanaf snel op RTL5 dacht ikquote:Op maandag 13 maart 2006 03:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieverd, waar héb je het over
Lassie?
Wat hij zei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |