Ja, want na deze wedstrijd is de FC kansloos in alle andere wedstrijden?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Jullie komen nog bij ons, dus ik hoop voor je dat je vanmiddag wint..anders kujn je het sowieso wel vergeten
Jups, max nog 6 puntenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, want na deze wedstrijd is de FC kansloos in alle andere wedstrijden?![]()
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, want in deze wedstrijd is de FC kansloos
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
Zoek mij maar op - ik ben die jongen die staat te springen
quote:Op zondag 12 maart 2006 04:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
http://www.break.com/index/patiencechild.html
De next Adolf![]()
![]()
![]()
Ik lig nog steeds in een deuk![]()
![]()
![]()
Want wie niet springt....!quote:Op zondag 12 maart 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
Zoek mij maar op - ik ben die jongen die staat te springen
Te lui om waarschijnlijk te typen?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ws. ben ik dan al weer in een politiebusje afgevoerd![]()
Jouw gevoel zegt al jaren dat je met een lelijke aap in een te klein appartementje moet wonen dus zullen we daar maar niet al te veel waarde aan hechtenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:06 schreef clauwheee het volgende:
Ja euh, het maakt mij trouwens niet uit hoor, wat het wordt. Zegt m'n gevoel alleen. Voor wat het waard is
Ik hoop dat Clautje gelijk heeftquote:Op zondag 12 maart 2006 13:06 schreef clauwheee het volgende:
Ja euh, het maakt mij trouwens niet uit hoor, wat het wordt. Zegt m'n gevoel alleen. Voor wat het waard is
Vertaling:quote:
Noca vraagt ineens wanneer er weer een meeting isquote:Op zondag 12 maart 2006 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Jouw gevoel zegt al jaren dat je met een lelijke aap in een te klein appartementje moet wonen dus zullen we daar maar niet al te veel waarde aan hechten![]()
Hij mag ook gewoon hier langs komen hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Noca vraagt ineens wanneer er weer een meeting is![]()
En SCH vergeet dat Noca zo'n sportschool-aap is gewordenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Noca weet niet dat SCH een beetje op Dennis van der Geest lijktquote:Op zondag 12 maart 2006 13:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En SCH vergeet dat Noca zo'n sportschool-aap is geworden![]()
Dan is die Dennis van der Geest ook dik geworden zegquote:Op zondag 12 maart 2006 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Noca weet niet dat SCH een beetje op Dennis van der Geest lijkt![]()
Dat was ie altijd alquote:Op zondag 12 maart 2006 13:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan is die Dennis van der Geest ook dik geworden zeg![]()
12:30quote:
Ik ook,quote:Op zondag 12 maart 2006 14:24 schreef borisz het volgende:
ik heb maar eens een colatje ingeschonken
Nu die Idols winnares met die nieuwe singlequote:Op zondag 12 maart 2006 14:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook,
Radio 1 aan. Hopelijk leuke wedstrijden op de radio
Rafaella Inderdaad, klinkt niet slecht overigensquote:Op zondag 12 maart 2006 14:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nu die Idols winnares met die nieuwe single
er ligt er regelmatig eentje plat hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 12:43 schreef SCH het volgende:
Waty is dat F1 toch saai - of is dat vloeken in de kerk.
Gebeurt bij voetbal nooit, dat iemand op de middenstip blijft staan en niet vooruit komt.
dan weet ie voor wanneer hij de smoesjes klaar moet hebben?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Precies, dan kan ik voor die datum alvast wat anders plannen.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan weet ie voor wanneer hij de smoesjes klaar moet hebben?
als Clauw dan maar wel komtquote:Op zondag 12 maart 2006 14:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Precies, dan kan ik voor die datum alvast wat anders plannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |