Ja maar jij komt toch helemaal nietquote:
Och, als het goed is maakt het na 3 uur toch niet meer uit wat voor café het is.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:33 schreef snopprinses het volgende:
Bier man
Maar ik heb net een aantal cafés van mn broer gekregen die na 3 uur nog open zijn tot in de ochtend, dus dan blijven we gewoon ergens hangen waar het gezellig is..maar dat zijn wel geen rock/ska/irish pub cafe's.
Hoe oud is btw iedereen..dan weet ik of we ook naar 18+ cafes kunnen
Vroegâh.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:31 schreef snopprinses het volgende:
naja..van die andere meet komt niet veel..die zou eigelijk in de carnavalvakantie zijn als ik het me goed herinner
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:25 schreef Gizmore het volgende:
Ik zal t topic in de gaten houdenNu weer leren: midden in de tentamens enzo...
Owjah, tvp enzo
Eerst ONZ meet en dan naar Snoppiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
hmmm Als ik vrij heb kies ik tussen PUB en ONZ meet.
hoezo kun je niet tot drie uurquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Een irish pub ? wtf gek mag ik daar wel in ?
En kut7 april das op een vrijdag dus kan niet tot 3 uur blijven
Omdat ik op zaterdag morgen om 7 uur moet beginnen.quote:
Zet m in de OPquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:28 schreef snopprinses het volgende:
dusss update:
VASND
_Xbox_Master_
Dark_Angelus
Eix
MaddoxX
Maikuuul
Snopprinses
Is iedereen van dit lijstje zeker?
Done thatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:42 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zet ook ff erin dat om 21:03 iedereen aankomt in Maastricht
neehoor hij denkt dat, en zonder argumentatie.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hij zegt dat je een beetje sjaggie bent
OWWWquote:Op zondag 19 maart 2006 18:06 schreef VASND het volgende:
[..]
neehoor hij denkt dat, en zonder argumentatie.
Ja op msn beetje kortafquote:
okquote:Op zondag 19 maart 2006 20:07 schreef VASND het volgende:
Ik mag de OP niet meer veranderen
Renesite oder Messenga, kan een van jullie dat even doen?
er zitten altijd wel genoeg mensen in de trein met een OV kaartquote:Op maandag 20 maart 2006 20:05 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zal het hier in de gaten houden, en als iemand via Rotterdam daarin gaat, dan zou het best eens kunnen dat ik ook mee ga
Waar kwam jij ook weer vandaan?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
er zitten altijd wel genoeg mensen in de trein met een OV kaart
Ik kom uit de achterhoek dus ik kom niet direct langs Boxtel, maar boxtel is maar een half uurtje omrijden met de trein vanaf hierquote:Op maandag 20 maart 2006 21:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Waar kwam jij ook weer vandaan?![]()
Kom jij langs boxtel?
Dat zou echt top zijn!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kom uit de achterhoek dus ik kom niet direct langs Boxtel, maar boxtel is maar een half uurtje omrijden met de trein vanaf hierOp een treinreis van 3.5 uur maakt dat ene half uurtje extra niet uit
Alleen de terugweg kan ik niet mee terug omdat ik dan zelf ook een kaartje moet kopen
We zullen je missenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
K zwaai wel vanuit het vliegtuig
Grmbl..
Maar k maak het binnenkort wle goed hoorquote:
tuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:23 schreef Maikuuul het volgende:
Er worden wel fotos gemaakt neem ik aan ?
Neem je Jennifer ook mee?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:23 schreef Maikuuul het volgende:
Er worden wel fotos gemaakt neem ik aan ?
Hendig sjiek scannenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Maikuuul het volgende:
Jennifer komt niet mee, want ze moet werken bij de C1000
Zij werkt bij de kaasquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zij werkt bij de kaaszij moet wel zoeen bonnetjes op de kaas plakken
Das maar beter ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Maikuuul het volgende:
Jennifer komt niet mee, want ze moet werken bij de C1000
En als ze nou meekwam ?quote:
10 aprilquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:10 schreef Litso het volgende:
Snop, ben jij ook al op 7 april jarig?
Waarom komen jullie allemaal niet naar de Baggermeet dan? Daar vier ik mijn verjaardagquote:
omdat de Baggermeet heeeelemaal in Utrecht isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom komen jullie allemaal niet naar de Baggermeet dan? Daar vier ik mijn verjaardag
Geloof 00:53 laatste trein naar Maastricht hier ik kijk wel verder wat ik doequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:25 schreef Nosh het volgende:
Laatste trein van Utrecht CS (typte een willekeurige centrale plaats aan, geen idee waar TLK vandaan komt) komt om 1:08 aan op Maatricht. Dus zou eventueel wel kunnen.
Zeg gewoon dat je het niet gaat redden, omdat je een stel mensen van internet gaat ontmoeten. Werkt gegarandeerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik hoop dat het allemaal doorgaat![]()
stomme kut depothouder van mijn krantenwijk![]()
Doe je dat ook bij mij?quote:
K ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 07:09 schreef Chowi het volgende:
Nee, toch niet.
maar je komt wel?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef VASND het volgende:
Godverdomme, 7 uur begint een uitvoering voor mij
Dus het wordt laat.
nja dan zit je met het ov van veel mensen, weet niet of iedereen zin heeft dat hele end te gaan betalenquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik alleen na 12 ven
Als niemand gaat heeft geen zin of dag later ?
een enkeltje kost me 15 euro en een retour 22 euro. Ik doe niet moeilijk over 7 euro meer hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar je komt wel?
[..]
nja dan zit je met het ov van veel mensen, weet niet of iedereen zin heeft dat hele end te gaan betalen
weekendretourquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
weekendretour
zelfde prijs en wel het hele weekend geldig
jammer genoeg wel jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja tot einde wil ik dan, maar zie dat om 12 al veel weg zijn
Mja, 40% korting, maar blijft een vracht geld.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja dan zit je met het ov van veel mensen, weet niet of iedereen zin heeft dat hele end te gaan betalen
Wat dan wel lolleromfg zou zijn is hem om de steen bindenquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
voordat ik naar Maastricht kom ga ik eerst de Fok! stok ophalen en breng ik hem mee
Goed planquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat dan wel lolleromfg zou zijn is hem om de steen binden
Mijn laatste trein gaat om 19:45 al terug, dus als ik eenmaal in Maastricht ben kom ik er ook niet wegquote:Op maandag 3 april 2006 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
tot hoelaat enzotot eind of gaat boel om 12 naar huis ?
En de eerste trein 's ochtends?quote:Op maandag 3 april 2006 07:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn laatste trein gaat om 19:45 al terug, dus als ik eenmaal in Maastricht ben kom ik er ook niet weg
5:29 en daarna weer om 7:10quote:
trakteer me maarquote:Op maandag 3 april 2006 12:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maastricht... pff.. kan ik Snoppie net zo goed trakteren op een reisje Londen..
wat zeg je daarvan?
Oh, dat moet lukken.quote:Op maandag 3 april 2006 07:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
5:29 en daarna weer om 7:10
Ideale tijden dus
euj tis een meetquote:Op maandag 3 april 2006 16:28 schreef LoggedIn het volgende:
ze wil me nieteens mailen, laat staan dat ik op dr verjaardag mag komen
quote:Op maandag 3 april 2006 18:38 schreef VASND het volgende:
Ik kom niet, heb besloten alles op alles te zetten voor mijn examen.
Sorry snop, ander keertje, komt nog wel
nee, mijn ouders zien dat dan weer als laksheid en in principe kan ik het ook wel lijden, maar ik moet gvd eens wat discipline zien te ontwikkelen voor deze laaste 1,5 maand en daar helpt in maastricht forum mensen ontmoeten puur voor de fun (wat het ZEKER wel wordt, al is D_A er niet bijquote:
Ik zou best willen snopje, maar ik moet zowel vrijdag als zaterdag om 7 uur sochtends fris aan het werkquote:
1ste keerquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef Zuen het volgende:
Kennen jullie elkaar allemaal al of meeten jullie voor het eerst?
snopp en TLK voor de 2e keer, de rest voor de 1e keerquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef Zuen het volgende:
Kennen jullie elkaar allemaal al of meeten jullie voor het eerst?
Kom naar de ONZ meetquote:Op woensdag 5 april 2006 00:58 schreef snopprinses het volgende:
nja en anders kunnen we het volgens mij beter afzeggen..
Of desnoods eventueel andere datum afspreken? Helemaal afzeggen lijkt me ook weer zo rigoreus, en dan houd je verjaardagsfeestje tegoed.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:58 schreef snopprinses het volgende:
nja en anders kunnen we het volgens mij beter afzeggen..
Ik kan nog steeds komenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:25 schreef snopprinses het volgende:
nou iemand die wel nog komt vrijdag?
Preciesquote:Op woensdag 5 april 2006 14:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ok, ff kijken dan of die andere nog allemaal willen
want heb wel zin om vrijdag iets te doen
das waarquote:Op woensdag 5 april 2006 14:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, en hoe minder mensen, hoe meer oreokoekjes
dan gaan we wel de kebabzaak terroriserenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das waar![]()
Maar als ik eenmaal in Maastricht aankom om 21 uur zit je wel de hele nacht met me opgescheept omdat ik dan niet meer terug kan
Dat lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan gaan we wel de kebabzaak terroriseren
Prrquote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan gaan we wel de kebabzaak terroriseren
Inderdaad, jammer dat er op het laatste moment altijd zoveel afvallenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:35 schreef Plupke het volgende:
Dan zijn we dus met 6 man.
Snopp, Maikuuul, Maddoxx, Plupke en vriendin en Xbox.
ik ga dus ook nooit meer een meet organiseren die pas een maand later isquote:Op donderdag 6 april 2006 11:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat er op het laatste moment altijd zoveel afvallen
Misschien dat ik ook nog even kom.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:35 schreef Plupke het volgende:
Dan zijn we dus met 6 man.
Snopp, Maikuuul, Maddoxx, Plupke en vriendin en Xbox.
Neem jij je vriend mee?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:57 schreef snopprinses het volgende:
wanneer weet je dat dan?
niet meer dan?quote:
Had dat gezegd, dan kwamen d'r vast meerquote:
Ohquote:Op donderdag 6 april 2006 16:14 schreef snopprinses het volgende:
jah tis geen date show ofzo hoor
Donkerblauw doosje, te koop bij de Plusquote:Op woensdag 5 april 2006 14:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, en hoe minder mensen, hoe meer oreokoekjes
Verkopen jullie ook snopprinsessen?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Donkerblauw doosje, te koop bij de Plus
Okee.... ik werk er echt te veel![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:49 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik ga dus ook nooit meer een meet organiseren die pas een maand later is
als je ff je gsmnummer mailt, dan sms ik wel als ik het weet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:10 schreef Plupke het volgende:
Hoelaat spreken we vanavond af in de sham?
Even gauw een oplossing voor vinden en gewoon komenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaat er nog steeds een groep naar huis na 12 ?
Ik wil ook wel komen, maar zit met auto en die dingen
vrijthof garage of in de wijk waar ik woon..is wel 15min stad in lopen. Maar staat die wel gratis en veiligquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
naar huis en dan komen is geen optie.
Ik moet met de auto naar mijn werk toe...
En waar kan ik in de stad mijn auto veilig kwijt
snopprinseske@home.nlquote:
Dan zal ik eens kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vrijthof garage of in de wijk waar ik woon..is wel 15min stad in lopen. Maar staat die wel gratis en veilig
[..]
snopprinseske@home.nl
Brusselse straat..heel gemakkelijk te vinden. Maar als je wilt kun je gewoon bellen/smsen vanavond als je iets weet..en de sham is volgens mij zelfs nog dichterbij als je de auto bij mij parkeertquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan zal ik eens kijken.
Maar dan moet ik alleen kijken met werk.
Gister moest ik 2 uur langer werken omdat diegene die dienst zou hebben niet is komen opdagen
Waar ligt die Ierse PUB eigenlijk ?
we merken het welquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Op werk heb ik Tom Tom en stratenboek dus effe zoeken.
Alleen is kut dat ik met auto zit..
Als ik niet langer dan 12 hoef te werken dan kom ik wel langs
Ik mail je even mijn tel nummer dan kun je die van jou mailen dan sms ik je wel hoe het om 12 zit
dan zal mijn dienst moeten komen opdagenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
we merken het wel
zorg maar ervoor dat je niet langer hoeft te werken
Ik zorg er wel voor dat we allemaal op de foto komenquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:11 schreef MaddoxX het volgende:
tutut fotosja, plupke is fotoschuw whahah
Ontzettend schuw ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:11 schreef MaddoxX het volgende:
tutut fotosja, plupke is fotoschuw whahah
Ik kan wel ff in Sittard naar de trein zwaaien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:14 schreef anti-virus het volgende:
Oké, er zijn nu dus 4 mensen op de meet
't zal vast erg gezellig zijn
6 van fokquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:14 schreef anti-virus het volgende:
Oké, er zijn nu dus 4 mensen op de meet
't zal vast erg gezellig zijn
Sorry dat ik niet kan Snop.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
6 van fok
en 3 van buiten fok
dus gezellig ja
jee...zus!quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Na een treinreis van 4 uur ben ik om half 11 ook weer thuis aangekomen
Het was heel erg gezellig mensen![]()
![]()
Die laatste foto ookquote:
Die is erg jaquote:
Ik heb niemand zien zwaaien bij Sittard in de buurtquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:21 schreef Eix het volgende:
Was zo te zien erg gezellig.
Xbox, ik heb nog naar de trein gezwaaid 's avonds.
Alleen was die net 2 minuten vertraagd want de trein richting Roermond kwam net langs jouw trein rijden waardoor ik niet meer kon zien of ik je ergens zag zitten.
Ik had trouwens beter toch kunnen komen. Dat gedoe op school was te saai gewoon![]()
Trouwens Xbox, heb je nu 4 uur alleen gereisd?![]()
Voor je het station binnenkomt ga je over een tunnel, daar stond ik bij het stoplicht.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die is erg ja
@eix, ik heb niemand zien zwaaien bij sittard in de buurt
Ik snap nog steeds niet hoe ik erbij kwam dat jij uit Heerlen kwam...quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hier zijn alle foto's![]()
Foto's PUB Meet Maastricht
hehe, nee, Aalten is toch wel een stukie verderquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:46 schreef Plupke het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe ik erbij kwam dat jij uit Heerlen kwam...
Ja stefan is aan het kotsequote:Op zaterdag 8 april 2006 13:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Filmpjes PUB Meet Maastricht
De meeste filmpjes zijn best nutteloos
En let bij het 2e filmpje vooral goed op wat er gezegd word
Goed planquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:28 schreef Plupke het volgende:
[..]
Ja stefan is aan het kotseah gadver.
Ik zal de volgende keer geen bier meer drinken op een lege maag en para's.![]()
Eruit gestuurd door die bar chickquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:28 schreef Plupke het volgende:
[..]
Ja stefan is aan het kotseah gadver.
Ik zal de volgende keer geen bier meer drinken op een lege maag en para's.![]()
Ja, die vond ik wel goed ja.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:13 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Eruit gestuurd door die bar chickDie dacht dat jullie aan 't batsen waren
Echt niet, wij waren op de wc joh. Toen we na "boven" kwamen waren jullie al de kloten op.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Goed planEn julie 2 waren opeens verdwenen zonder iets te zeggen
Wij organiseren de volgende meet gewoon samen. tilburg oder eindhoven yesh?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
oh oh oh ik heb weer wat gemist lees k
oke schatquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:58 schreef snopprinses het volgende:
nee nee Maikuuul doet de volgende
enne nog tot vroeg in de morgen gebleeven ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:58 schreef snopprinses het volgende:
nee nee Maikuuul doet de volgende
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:00 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
enne nog tot vroeg in de morgen gebleeven ?![]()
tilburg is een fijne stadquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Wij organiseren de volgende meet gewoon samen. tilburg oder eindhoven yesh?![]()
Ik komquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Nijmegen volgende meet
Zo leek het ook wel een beetjequote:Op zaterdag 8 april 2006 14:13 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Eruit gestuurd door die bar chickDie dacht dat jullie aan 't batsen waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |