Ja maar jij komt toch helemaal nietquote:
Och, als het goed is maakt het na 3 uur toch niet meer uit wat voor café het is.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:33 schreef snopprinses het volgende:
Bier man
Maar ik heb net een aantal cafés van mn broer gekregen die na 3 uur nog open zijn tot in de ochtend, dus dan blijven we gewoon ergens hangen waar het gezellig is..maar dat zijn wel geen rock/ska/irish pub cafe's.
Hoe oud is btw iedereen..dan weet ik of we ook naar 18+ cafes kunnen
Vroegâh.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:31 schreef snopprinses het volgende:
naja..van die andere meet komt niet veel..die zou eigelijk in de carnavalvakantie zijn als ik het me goed herinner
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:25 schreef Gizmore het volgende:
Ik zal t topic in de gaten houdenNu weer leren: midden in de tentamens enzo...
Owjah, tvp enzo
Eerst ONZ meet en dan naar Snoppiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
hmmm Als ik vrij heb kies ik tussen PUB en ONZ meet.
hoezo kun je niet tot drie uurquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Een irish pub ? wtf gek mag ik daar wel in ?
En kut7 april das op een vrijdag dus kan niet tot 3 uur blijven
Omdat ik op zaterdag morgen om 7 uur moet beginnen.quote:
Zet m in de OPquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:28 schreef snopprinses het volgende:
dusss update:
VASND
_Xbox_Master_
Dark_Angelus
Eix
MaddoxX
Maikuuul
Snopprinses
Is iedereen van dit lijstje zeker?
Done thatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:42 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zet ook ff erin dat om 21:03 iedereen aankomt in Maastricht
neehoor hij denkt dat, en zonder argumentatie.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hij zegt dat je een beetje sjaggie bent
OWWWquote:Op zondag 19 maart 2006 18:06 schreef VASND het volgende:
[..]
neehoor hij denkt dat, en zonder argumentatie.
Ja op msn beetje kortafquote:
okquote:Op zondag 19 maart 2006 20:07 schreef VASND het volgende:
Ik mag de OP niet meer veranderen
Renesite oder Messenga, kan een van jullie dat even doen?
er zitten altijd wel genoeg mensen in de trein met een OV kaartquote:Op maandag 20 maart 2006 20:05 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zal het hier in de gaten houden, en als iemand via Rotterdam daarin gaat, dan zou het best eens kunnen dat ik ook mee ga
Waar kwam jij ook weer vandaan?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
er zitten altijd wel genoeg mensen in de trein met een OV kaart
Ik kom uit de achterhoek dus ik kom niet direct langs Boxtel, maar boxtel is maar een half uurtje omrijden met de trein vanaf hierquote:Op maandag 20 maart 2006 21:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Waar kwam jij ook weer vandaan?![]()
Kom jij langs boxtel?
Dat zou echt top zijn!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kom uit de achterhoek dus ik kom niet direct langs Boxtel, maar boxtel is maar een half uurtje omrijden met de trein vanaf hierOp een treinreis van 3.5 uur maakt dat ene half uurtje extra niet uit
Alleen de terugweg kan ik niet mee terug omdat ik dan zelf ook een kaartje moet kopen
We zullen je missenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
K zwaai wel vanuit het vliegtuig
Grmbl..
Maar k maak het binnenkort wle goed hoorquote:
tuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:23 schreef Maikuuul het volgende:
Er worden wel fotos gemaakt neem ik aan ?
Neem je Jennifer ook mee?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:23 schreef Maikuuul het volgende:
Er worden wel fotos gemaakt neem ik aan ?
Hendig sjiek scannenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Maikuuul het volgende:
Jennifer komt niet mee, want ze moet werken bij de C1000
Zij werkt bij de kaasquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zij werkt bij de kaaszij moet wel zoeen bonnetjes op de kaas plakken
Das maar beter ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Maikuuul het volgende:
Jennifer komt niet mee, want ze moet werken bij de C1000
En als ze nou meekwam ?quote:
10 aprilquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:10 schreef Litso het volgende:
Snop, ben jij ook al op 7 april jarig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |