Wat dan wel lolleromfg zou zijn is hem om de steen bindenquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
voordat ik naar Maastricht kom ga ik eerst de Fok! stok ophalen en breng ik hem mee
Goed planquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat dan wel lolleromfg zou zijn is hem om de steen binden
Mijn laatste trein gaat om 19:45 al terug, dus als ik eenmaal in Maastricht ben kom ik er ook niet wegquote:Op maandag 3 april 2006 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
tot hoelaat enzotot eind of gaat boel om 12 naar huis ?
En de eerste trein 's ochtends?quote:Op maandag 3 april 2006 07:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn laatste trein gaat om 19:45 al terug, dus als ik eenmaal in Maastricht ben kom ik er ook niet weg
5:29 en daarna weer om 7:10quote:
trakteer me maarquote:Op maandag 3 april 2006 12:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maastricht... pff.. kan ik Snoppie net zo goed trakteren op een reisje Londen..
wat zeg je daarvan?
Oh, dat moet lukken.quote:Op maandag 3 april 2006 07:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
5:29 en daarna weer om 7:10
Ideale tijden dus
euj tis een meetquote:Op maandag 3 april 2006 16:28 schreef LoggedIn het volgende:
ze wil me nieteens mailen, laat staan dat ik op dr verjaardag mag komen
quote:Op maandag 3 april 2006 18:38 schreef VASND het volgende:
Ik kom niet, heb besloten alles op alles te zetten voor mijn examen.
Sorry snop, ander keertje, komt nog wel
nee, mijn ouders zien dat dan weer als laksheid en in principe kan ik het ook wel lijden, maar ik moet gvd eens wat discipline zien te ontwikkelen voor deze laaste 1,5 maand en daar helpt in maastricht forum mensen ontmoeten puur voor de fun (wat het ZEKER wel wordt, al is D_A er niet bijquote:
Ik zou best willen snopje, maar ik moet zowel vrijdag als zaterdag om 7 uur sochtends fris aan het werkquote:
1ste keerquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef Zuen het volgende:
Kennen jullie elkaar allemaal al of meeten jullie voor het eerst?
snopp en TLK voor de 2e keer, de rest voor de 1e keerquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef Zuen het volgende:
Kennen jullie elkaar allemaal al of meeten jullie voor het eerst?
Kom naar de ONZ meetquote:Op woensdag 5 april 2006 00:58 schreef snopprinses het volgende:
nja en anders kunnen we het volgens mij beter afzeggen..
Of desnoods eventueel andere datum afspreken? Helemaal afzeggen lijkt me ook weer zo rigoreus, en dan houd je verjaardagsfeestje tegoed.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:58 schreef snopprinses het volgende:
nja en anders kunnen we het volgens mij beter afzeggen..
Ik kan nog steeds komenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:25 schreef snopprinses het volgende:
nou iemand die wel nog komt vrijdag?
Preciesquote:Op woensdag 5 april 2006 14:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ok, ff kijken dan of die andere nog allemaal willen
want heb wel zin om vrijdag iets te doen
das waarquote:Op woensdag 5 april 2006 14:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, en hoe minder mensen, hoe meer oreokoekjes
dan gaan we wel de kebabzaak terroriserenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das waar![]()
Maar als ik eenmaal in Maastricht aankom om 21 uur zit je wel de hele nacht met me opgescheept omdat ik dan niet meer terug kan
Dat lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan gaan we wel de kebabzaak terroriseren
Prrquote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan gaan we wel de kebabzaak terroriseren
Inderdaad, jammer dat er op het laatste moment altijd zoveel afvallenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:35 schreef Plupke het volgende:
Dan zijn we dus met 6 man.
Snopp, Maikuuul, Maddoxx, Plupke en vriendin en Xbox.
ik ga dus ook nooit meer een meet organiseren die pas een maand later isquote:Op donderdag 6 april 2006 11:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat er op het laatste moment altijd zoveel afvallen
Misschien dat ik ook nog even kom.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:35 schreef Plupke het volgende:
Dan zijn we dus met 6 man.
Snopp, Maikuuul, Maddoxx, Plupke en vriendin en Xbox.
Neem jij je vriend mee?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:57 schreef snopprinses het volgende:
wanneer weet je dat dan?
niet meer dan?quote:
Had dat gezegd, dan kwamen d'r vast meerquote:
Ohquote:Op donderdag 6 april 2006 16:14 schreef snopprinses het volgende:
jah tis geen date show ofzo hoor
Donkerblauw doosje, te koop bij de Plusquote:Op woensdag 5 april 2006 14:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, en hoe minder mensen, hoe meer oreokoekjes
Verkopen jullie ook snopprinsessen?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Donkerblauw doosje, te koop bij de Plus
Okee.... ik werk er echt te veel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |