Preciesquote:Op woensdag 5 april 2006 14:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ok, ff kijken dan of die andere nog allemaal willen
want heb wel zin om vrijdag iets te doen
das waarquote:Op woensdag 5 april 2006 14:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, en hoe minder mensen, hoe meer oreokoekjes
dan gaan we wel de kebabzaak terroriserenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das waar![]()
Maar als ik eenmaal in Maastricht aankom om 21 uur zit je wel de hele nacht met me opgescheept omdat ik dan niet meer terug kan
Dat lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan gaan we wel de kebabzaak terroriseren
Prrquote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan gaan we wel de kebabzaak terroriseren
Inderdaad, jammer dat er op het laatste moment altijd zoveel afvallenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:35 schreef Plupke het volgende:
Dan zijn we dus met 6 man.
Snopp, Maikuuul, Maddoxx, Plupke en vriendin en Xbox.
ik ga dus ook nooit meer een meet organiseren die pas een maand later isquote:Op donderdag 6 april 2006 11:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat er op het laatste moment altijd zoveel afvallen
Misschien dat ik ook nog even kom.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:35 schreef Plupke het volgende:
Dan zijn we dus met 6 man.
Snopp, Maikuuul, Maddoxx, Plupke en vriendin en Xbox.
Neem jij je vriend mee?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:57 schreef snopprinses het volgende:
wanneer weet je dat dan?
niet meer dan?quote:
Had dat gezegd, dan kwamen d'r vast meerquote:
Ohquote:Op donderdag 6 april 2006 16:14 schreef snopprinses het volgende:
jah tis geen date show ofzo hoor
Donkerblauw doosje, te koop bij de Plusquote:Op woensdag 5 april 2006 14:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, en hoe minder mensen, hoe meer oreokoekjes
Verkopen jullie ook snopprinsessen?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Donkerblauw doosje, te koop bij de Plus
Okee.... ik werk er echt te veel![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:49 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik ga dus ook nooit meer een meet organiseren die pas een maand later is
als je ff je gsmnummer mailt, dan sms ik wel als ik het weet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:10 schreef Plupke het volgende:
Hoelaat spreken we vanavond af in de sham?
Even gauw een oplossing voor vinden en gewoon komenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaat er nog steeds een groep naar huis na 12 ?
Ik wil ook wel komen, maar zit met auto en die dingen
vrijthof garage of in de wijk waar ik woon..is wel 15min stad in lopen. Maar staat die wel gratis en veiligquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
naar huis en dan komen is geen optie.
Ik moet met de auto naar mijn werk toe...
En waar kan ik in de stad mijn auto veilig kwijt
snopprinseske@home.nlquote:
Dan zal ik eens kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vrijthof garage of in de wijk waar ik woon..is wel 15min stad in lopen. Maar staat die wel gratis en veilig
[..]
snopprinseske@home.nl
Brusselse straat..heel gemakkelijk te vinden. Maar als je wilt kun je gewoon bellen/smsen vanavond als je iets weet..en de sham is volgens mij zelfs nog dichterbij als je de auto bij mij parkeertquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan zal ik eens kijken.
Maar dan moet ik alleen kijken met werk.
Gister moest ik 2 uur langer werken omdat diegene die dienst zou hebben niet is komen opdagen
Waar ligt die Ierse PUB eigenlijk ?
we merken het welquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Op werk heb ik Tom Tom en stratenboek dus effe zoeken.
Alleen is kut dat ik met auto zit..
Als ik niet langer dan 12 hoef te werken dan kom ik wel langs
Ik mail je even mijn tel nummer dan kun je die van jou mailen dan sms ik je wel hoe het om 12 zit
dan zal mijn dienst moeten komen opdagenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
we merken het wel
zorg maar ervoor dat je niet langer hoeft te werken
Ik zorg er wel voor dat we allemaal op de foto komenquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:11 schreef MaddoxX het volgende:
tutut fotosja, plupke is fotoschuw whahah
Ontzettend schuw ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:11 schreef MaddoxX het volgende:
tutut fotosja, plupke is fotoschuw whahah
Ik kan wel ff in Sittard naar de trein zwaaien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:14 schreef anti-virus het volgende:
Oké, er zijn nu dus 4 mensen op de meet
't zal vast erg gezellig zijn
6 van fokquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:14 schreef anti-virus het volgende:
Oké, er zijn nu dus 4 mensen op de meet
't zal vast erg gezellig zijn
Sorry dat ik niet kan Snop.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
6 van fok
en 3 van buiten fok
dus gezellig ja
jee...zus!quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Na een treinreis van 4 uur ben ik om half 11 ook weer thuis aangekomen
Het was heel erg gezellig mensen![]()
![]()
Die laatste foto ookquote:
Die is erg jaquote:
Ik heb niemand zien zwaaien bij Sittard in de buurtquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:21 schreef Eix het volgende:
Was zo te zien erg gezellig.
Xbox, ik heb nog naar de trein gezwaaid 's avonds.
Alleen was die net 2 minuten vertraagd want de trein richting Roermond kwam net langs jouw trein rijden waardoor ik niet meer kon zien of ik je ergens zag zitten.
Ik had trouwens beter toch kunnen komen. Dat gedoe op school was te saai gewoon![]()
Trouwens Xbox, heb je nu 4 uur alleen gereisd?![]()
Voor je het station binnenkomt ga je over een tunnel, daar stond ik bij het stoplicht.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die is erg ja
@eix, ik heb niemand zien zwaaien bij sittard in de buurt
Ik snap nog steeds niet hoe ik erbij kwam dat jij uit Heerlen kwam...quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hier zijn alle foto's![]()
Foto's PUB Meet Maastricht
hehe, nee, Aalten is toch wel een stukie verderquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:46 schreef Plupke het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe ik erbij kwam dat jij uit Heerlen kwam...
Ja stefan is aan het kotsequote:Op zaterdag 8 april 2006 13:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Filmpjes PUB Meet Maastricht
De meeste filmpjes zijn best nutteloos
En let bij het 2e filmpje vooral goed op wat er gezegd word
Goed planquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:28 schreef Plupke het volgende:
[..]
Ja stefan is aan het kotseah gadver.
Ik zal de volgende keer geen bier meer drinken op een lege maag en para's.![]()
Eruit gestuurd door die bar chickquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:28 schreef Plupke het volgende:
[..]
Ja stefan is aan het kotseah gadver.
Ik zal de volgende keer geen bier meer drinken op een lege maag en para's.![]()
Ja, die vond ik wel goed ja.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:13 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Eruit gestuurd door die bar chickDie dacht dat jullie aan 't batsen waren
Echt niet, wij waren op de wc joh. Toen we na "boven" kwamen waren jullie al de kloten op.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Goed planEn julie 2 waren opeens verdwenen zonder iets te zeggen
Wij organiseren de volgende meet gewoon samen. tilburg oder eindhoven yesh?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
oh oh oh ik heb weer wat gemist lees k
oke schatquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:58 schreef snopprinses het volgende:
nee nee Maikuuul doet de volgende
enne nog tot vroeg in de morgen gebleeven ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:58 schreef snopprinses het volgende:
nee nee Maikuuul doet de volgende
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:00 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
enne nog tot vroeg in de morgen gebleeven ?![]()
tilburg is een fijne stadquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Wij organiseren de volgende meet gewoon samen. tilburg oder eindhoven yesh?![]()
Ik komquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Nijmegen volgende meet
Zo leek het ook wel een beetjequote:Op zaterdag 8 april 2006 14:13 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Eruit gestuurd door die bar chickDie dacht dat jullie aan 't batsen waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |