omdat de Baggermeet heeeelemaal in Utrecht isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom komen jullie allemaal niet naar de Baggermeet dan? Daar vier ik mijn verjaardag
Geloof 00:53 laatste trein naar Maastricht hier ik kijk wel verder wat ik doequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:25 schreef Nosh het volgende:
Laatste trein van Utrecht CS (typte een willekeurige centrale plaats aan, geen idee waar TLK vandaan komt) komt om 1:08 aan op Maatricht. Dus zou eventueel wel kunnen.
Zeg gewoon dat je het niet gaat redden, omdat je een stel mensen van internet gaat ontmoeten. Werkt gegarandeerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik hoop dat het allemaal doorgaat![]()
stomme kut depothouder van mijn krantenwijk![]()
Doe je dat ook bij mij?quote:
K ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 07:09 schreef Chowi het volgende:
Nee, toch niet.
maar je komt wel?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef VASND het volgende:
Godverdomme, 7 uur begint een uitvoering voor mij
Dus het wordt laat.
nja dan zit je met het ov van veel mensen, weet niet of iedereen zin heeft dat hele end te gaan betalenquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik alleen na 12 ven
Als niemand gaat heeft geen zin of dag later ?
een enkeltje kost me 15 euro en een retour 22 euro. Ik doe niet moeilijk over 7 euro meer hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar je komt wel?
[..]
nja dan zit je met het ov van veel mensen, weet niet of iedereen zin heeft dat hele end te gaan betalen
weekendretourquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
weekendretour
zelfde prijs en wel het hele weekend geldig
you got me there.
jammer genoeg wel jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja tot einde wil ik dan, maar zie dat om 12 al veel weg zijn
Mja, 40% korting, maar blijft een vracht geld.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja dan zit je met het ov van veel mensen, weet niet of iedereen zin heeft dat hele end te gaan betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |