quote:Op zondag 12 maart 2006 10:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Gisteravond geschoten op de terugweg naar Dokkum
D70 heeft Bulbstand. Met deze stand kun je zelf bepalen hoe lang hij de foto maaktquote:
This ook een mooie camera, en idd wat moet jij hierquote:Op zondag 12 maart 2006 10:13 schreef tonks het volgende:
SpeedyGJ het een mooie camera
quote:Op zondag 12 maart 2006 10:15 schreef tonks het volgende:
ff over die stacey he.
Idd...ziet er leuk uitquote:Op zondag 12 maart 2006 10:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
D70 heeft Bulbstand. Met deze stand kun je zelf bepalen hoe lang hij de foto maaktwerkt echt super!
Zekerquote:
Ik ookquote:Op zondag 12 maart 2006 11:12 schreef B_BOY het volgende:
zo weer een tosti naar binnen.
Thuis hiphop geluisterd, film gekeken en langzaam aangeschoten worden van de whiskey.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:30 schreef B_BOY het volgende:
wat heeft iedereen gister avond gedaan?

Ik was net onlinequote:Op zondag 12 maart 2006 12:13 schreef VASND het volgende:
nieuw meettopic [afbeelding]
thx voor de snelle sticky mess![]()
vreemdquote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef Ayaxola het volgende:
Fok! lijkt weer een beetje normaal te doen trouwens![]()
andere kant opquote:Op zondag 12 maart 2006 12:26 schreef B_BOY het volgende:
Hoi Renè
Je vraagt gewoon aan de mensen, mag ik uw hond op de foto zetten?quote:
Neequote:Op zondag 12 maart 2006 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je vraagt gewoon aan de mensen, mag ik uw hond op de foto zetten?
BZB was toch wel het beste..quote:
Aaah, dies liefquote:
Heb nog wel liever hoorquote:
Weet hetquote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef B_BOY het volgende:
jammer dat die hond een riem aan heeft dat maakt de foto minder vind ik.
quote:
quote:
Is goedquote:Op zondag 12 maart 2006 13:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kzal eens wat lieve honden en kattenfoto's van onze honden en katten uploaden..
Afkloppen danquote:Op zondag 12 maart 2006 12:38 schreef Ayaxola het volgende:
Juist als ik zeg dat het beter wordt gaat ie weer ff down![]()
Maar hijs wel heeel mooi!quote:Op zondag 12 maart 2006 13:06 schreef B_BOY het volgende:
wedstrijdje wie heeft de liefste hond/kat...
ik kan echt geen fotows maken
dit is de mooiste die ik ooit gemaakt heb denk ik
[afbeelding]
heb je wel gelijk in, maar de foto blijft mooiquote:Op zondag 12 maart 2006 13:09 schreef B_BOY het volgende:
alleen de voorste bloem had scherper gemogen..
Issie ookquote:Op zondag 12 maart 2006 13:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
En toch blijf ik deze erg mooi vinden
[afbeelding]
Takken van een boompjequote:Op zondag 12 maart 2006 13:16 schreef B_BOY het volgende:
wat is dat? plantjes met sneeuw.
En terechtquote:Op zondag 12 maart 2006 13:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
En toch blijf ik deze erg mooi vinden
[afbeelding]
ik gok rietstengels met sneeuwquote:Op zondag 12 maart 2006 13:16 schreef B_BOY het volgende:
wat is dat? plantjes met sneeuw.
Je bent gewoon aan het vissen naar complimentjesquote:
mooi deze. achtergrond naderhand verandert of hoe anders zo gekregen?quote:
Ook niet goedquote:
En ik blijf constant happenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het vissen naar complimentjes
Er lag mooi egaal dun laagje ijs, geen troep en sneeuw erop, daardoor kon ik prachtig gebruik maken om dit als achtergrond te gebruikenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mooi deze. achtergrond naderhand verandert of hoe anders zo gekregen?
Ikke niet hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 13:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het vissen naar complimentjes
ja weet ikquote:Op zondag 12 maart 2006 13:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ook niet goedand staat in mijn vorige post
waarom zet je dan steeds van die mooie foto's erop?quote:
Welke mooie foto's??quote:Op zondag 12 maart 2006 13:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
waarom zet je dan steeds van die mooie foto's erop?
En zo deze ookquote:Op zondag 12 maart 2006 13:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Er lag mooi egaal dun laagje ijs, geen troep en sneeuw erop, daardoor kon ik prachtig gebruik maken om dit als achtergrond te gebruiken![]()
Die van dieren, de sneeuw e.d.quote:
Oooooh diequote:
Hoezoquote:
En nu moet iemand anders zeker zeggen dat ze écht heus serieus wel mooi zijn, he?quote:
Tuurlijk niet, ik schiet maar wat en ik zie wel wat eruit komtquote:Op zondag 12 maart 2006 13:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
En nu moet iemand anders zeker zeggen dat ze écht heus serieus wel mooi zijn, he?
Oke en nu?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
uhm..ja
omdat ik teveel gegeten heb
Was ook niet serieus bedoeld, het zijn gewoon toffe pics, klaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik schiet maar wat en ik zie wel wat eruit komt
Ja he?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:45 schreef HuHu het volgende:
Gisteravond was zeker weer ouderwets gezellig.
Hier zijn de snackbar en slijterij ( zitten in hetzelfde gebouw ) elke avond pas om half 5 dicht.. En dat in een dorpje van 2000 mensen..quote:Op zondag 12 maart 2006 14:49 schreef HuHu het volgende:
Gezellig met z'n allen op de bank een filmpje kijken onder het genot van een biertje en wat chips. En The 51st state was best een leuke film.
Helaas was de snackbar om half 2 al dicht.
Vind je het gek als fok zo traag doet...quote:
als je dat probleem ben je gewoon een n00b.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hier zijn de snackbar en slijterij ( zitten in hetzelfde gebouw ) elke avond pas om half 5 dicht.. En dat in een dorpje van 2000 mensen..![]()
Wel handig, als je om half 3 nou zonder bier en frikandellen zit..![]()
Hier valt het wel mee..quote:Op zondag 12 maart 2006 14:51 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vind je het gek als fok zo traag doet...
Als er onverwachts nou 10 vrienden komen.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als je dat probleem ben je gewoon een n00b.
moete ze bier en dellekes meemaken..quote:Op zondag 12 maart 2006 14:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als er onverwachts nou 10 vrienden komen.![]()
Later!quote:Op zondag 12 maart 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
en lees hier hoe wij het doen
B_BOY is een aap
houdoe.
* -Marlii- gaat zingen: Hooofd schouders knie en teen, knie en teen. Oren ogen puntje van je neus. Hoofd schouders knie en teen, knie en teenquote:
Zondag rust/huiswerk-maak/relax-dag enzo.quote:
ja, fokken = relaxenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zondag rust/huiswerk-maak/relax-dag enzo.
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:19 schreef HuHu het volgende:
Mijn vader is een tovenaar
het is echt, het is heus,
het is raar maar waar,
een Ti-ta-tovenaar,
het is raar, het is raar, het is raar.
Hij heeft het ook aan mij geleerd,
maar soms gaat het wel eens verkeerd
en gaat het niet zoals ik wil,
dan doe ik dit... en alles staat stil.
Hij is ook gewoon leukquote:Op zondag 12 maart 2006 15:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die heb ik ook op pc staan
en ja, ik luister hem ook geregeld
Gefeli dan maarquote:Op zondag 12 maart 2006 16:10 schreef carmiie het volgende:
ik heb gister mijn laatste wedstrijd gespeeld, en als we die zouden winnen zouden we ongeslagen kampioen zijn, en we hebben gewonnen![]()
Meisjes van 15 lusten heul geen bierquote:Op zondag 12 maart 2006 16:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
jaja, en een gratis biertje en patatje met![]()
![]()
Wat is er dan toch gebeurd, met die meisjes van 15quote:
inderdaadquote:Op zondag 12 maart 2006 16:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wat is er dan toch gebeurd, met die meisjes van 15
Overigens wel makkelijk tijdens het uitgaan, hoef je niet speciaal van die dure mixdrankjes of wijn te gaan bestellen voor de aanwezige dames.
die zijn bier gaan lustenquote:Op zondag 12 maart 2006 16:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wat is er dan toch gebeurd, met die meisjes van 15
Overigens wel makkelijk tijdens het uitgaan, hoef je niet speciaal van die dure mixdrankjes of wijn te gaan bestellen voor de aanwezige dames.
Kokostroep? Die ken ik nog niet. Welke drank is dat?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
inderdaad
ik drink voornamelijk wel alles..behalve whiskey en die kokostroep![]()
dat malibu gedoe, je hebt er volgens mij verschillende dingen vanquote:Op zondag 12 maart 2006 17:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Kokostroep? Die ken ik nog niet. Welke drank is dat?
Malibu is op zich best lekkerquote:Op zondag 12 maart 2006 17:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat malibu gedoe, je hebt er volgens mij verschillende dingen van
waar moet je logo's voor ontwerpen dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:35 schreef snopprinses het volgende:
beh ik moet ook nog logo's ontwerpen..ook geen zin in
voor een mangafestival dat we op school gaan makenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
waar moet je logo's voor ontwerpen dan?
bier, wijn, martini, baileys, port, tequila, sangria enz.quote:
Ahaquote:Op zondag 12 maart 2006 17:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
voor een mangafestival dat we op school gaan maken
Geen whisky?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
voor een mangafestival dat we op school gaan maken
[..]
bier, wijn, martini, baileys, port, tequila, sangria enz.
wanneer is hemelvaart eigenlijk?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:47 schreef -Marlii- het volgende:
Wie komt er trouwens gezellig met Hemelvaart voor meet bij me werkmoet dan toch werken
25 meiquote:Op zondag 12 maart 2006 20:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
wanneer is hemelvaart eigenlijk?
ah okequote:
mja..1 keer gehad..en vond het toen niet lekkerquote:Op zondag 12 maart 2006 20:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Geen whisky?![]()
Maar voor de rest kan je smaak er wel mee door.![]()
haha ik moet om eh .. 12 uur pas werkenquote:Op zondag 12 maart 2006 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ah okeIk wil wel langskomen hoor, (als het mooi weer is
) is toch weer een half uurtje fietsen
quote:Op zondag 12 maart 2006 20:51 schreef Wiwi101 het volgende:
Heb ik net m'n nieuwe avatar gemaaktwordt ie alweer weggekicked
ik ben toch niet voor 12 uur mijn bed uit op een vrije dagquote:Op zondag 12 maart 2006 20:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
haha ik moet om eh .. 12 uur pas werkende hele middag zo ongeveer
Hoiquote:
quote:
ik makkelijkquote:Op zondag 12 maart 2006 20:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik ben toch niet voor 12 uur mijn bed uit op een vrije dag
14.gif
ik heb nog maar 2x veranderdquote:
was beetje downquote:
daar ging je sociaal leven of dat niet?quote:
kon ik het maarquote:
school, turnen, toneelquote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef Wiwi101 het volgende:
Wie gaat er nog wat leuks doen morgen ?
Ik nietNaar school en daarna examen Literatuur leren
![]()
vrije dag, maar waarschijnlijk wel de hele dag met school bezig zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef Wiwi101 het volgende:
Wie gaat er nog wat leuks doen morgen ?
Ik nietNaar school en daarna examen Literatuur leren
![]()
men, toen zat ik al op mn werkquote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
kon ik het maar
Vandaag werd het half 5 voordat ik mijn bed uit was
nee hoor, ik ging gezellig met mensjes op msn pratenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
daar ging je sociaal leven of dat niet?
Wat doe je dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
men, toen zat ik al op mn werk
voelt best lekker om te zeggen dat je werk hebt![]()
op msn was geen 1 leuk iemand onlinequote:Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee hoor, ik ging gezellig met mensjes op msn praten![]()
hehequote:Op zondag 12 maart 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
men, toen zat ik al op mn werk
voelt best lekker om te zeggen dat je werk hebt![]()
Gister aangenomen bij een camping. Moet dan in het café werken. Afwassen, bar, bedienen e.d.quote:
ik ging praten met een vriendin en met snop en met VASNDquote:Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
op msn was geen 1 leuk iemand online
daar moet ik nou weer niet aan denkenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe
Ik doe mijn werk 's morgens vroeg als iedereen nog ligt te slapen![]()
Lekker borden wassenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Gister aangenomen bij een camping. Moet dan in het café werken. Afwassen, bar, bedienen e.d.
Heyy, mocht het van je ouders?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Gister aangenomen bij een camping. Moet dan in het café werken. Afwassen, bar, bedienen e.d.
ik zat op mn gewone msnquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ging praten met een vriendin en met snop en met VASND![]()
ik heb ook liever wat anders, maar das hier zo goed als onmogelijkquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
daar moet ik nou weer niet aan denken
Jajaquote:
geen idee, nog niet eens naar gevraagdquote:Op zondag 12 maart 2006 21:06 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Lekker borden wassen![]()
![]()
Betaalt het goed?![]()
was op je andere msn gegaanquote:Op zondag 12 maart 2006 21:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik zat op mn gewone msnmaar waren geen leuke online
omdat fok het niet deed?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo, FOK! werkt ook weer. Vandaag alweer 3 films gezien.
ja, maar was ik te lui voorquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ging praten met een vriendin en met snop en met VASND![]()
das is het eerste waar ik naar zou vragenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
geen idee, nog niet eens naar gevraagd
Dat lijkt me toch wel je primaire arbeidsvoorwaardequote:Op zondag 12 maart 2006 21:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
geen idee, nog niet eens naar gevraagd
Dus je werkt zonder dat je weet wat je verdient?quote:
mocht ik niet van mn oudersquote:Op zondag 12 maart 2006 21:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das is het eerste waar ik naar zou vragen
niet getekendquote:Op zondag 12 maart 2006 21:08 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel je primaire arbeidsvoorwaardeEn je hebt wel al getekend?
![]()
Maar niet te lui om te werkenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Dus je werkt zonder dat je weet wat je verdient?![]()
ja, watn ik ga slapenquote:
neequote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar niet te lui om te werken![]()
(ze quootte een andere reactie he maar toch)
Bel ze dan ff.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja, watn ik ga slapen
Trusten allemaaltot uh, morgen eventjes denk ik
slaap lekkerquote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja, watn ik ga slapen
Trusten allemaaltot uh, morgen eventjes denk ik
Nee, anders had ik het denk ik ook wel gedaan. Ik zat de afgelopen 2 weken toch al niet super veel op FOK!quote:
Ja dat weet ik, maar ik was te lui om van de andere pagina te quotenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar niet te lui om te werken![]()
(ze quootte een andere reactie he maar toch)
Doe dan @M, dat is nog snellerquote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik was te lui om van de andere pagina te quoten
Truste Marlii![]()
![]()
7.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef carmiie het volgende:
waar gaat het allemaal over?
Je snapt de vraagstelling 7 niet?quote:
Spijtig.quote:
weer hard gewerkt... jullie een gezellige middag/avond nog gehad?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:17 schreef carmiie het volgende:
[..]
vertel nou maar gewoon wat het betekent![]()
B_BOY![]()
ik heb nooit gezegd dat ik ervan houquote:Op zondag 12 maart 2006 21:18 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Komt ervan als je 15 bent, female, en nu al van Grolsch houd![]()
Nouja welke snapt er hier iets niet? Zie ook pagina 4 en omstrekenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef 14.gif het volgende:
welke 15jarige houdt van grolsch?
Goeiesavondsquote:Op zondag 12 maart 2006 21:16 schreef B_BOY het volgende:
kben er weer.
jep, tot half 5 in bed gelegenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
weer hard gewerkt... jullie een gezellige middag/avond nog gehad?
Nee, dat was Marliiquote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dat je het lust.drinkt.uitkotst.jehebthetiniedergavelergensgetypt![]()
heb je geen spatiebalk meer?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
ik typte dat ik het op heb, niet dat ik ervan houquote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dit is pagina 4 voor mijquote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Nouja welke snapt er hier iets niet? Zie ook pagina 4 en omstreken![]()
marlii houd van Grolsch jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |