Gefeli dan maarquote:Op zondag 12 maart 2006 16:10 schreef carmiie het volgende:
ik heb gister mijn laatste wedstrijd gespeeld, en als we die zouden winnen zouden we ongeslagen kampioen zijn, en we hebben gewonnen![]()
Meisjes van 15 lusten heul geen bierquote:Op zondag 12 maart 2006 16:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
jaja, en een gratis biertje en patatje met![]()
![]()
Wat is er dan toch gebeurd, met die meisjes van 15quote:
inderdaadquote:Op zondag 12 maart 2006 16:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wat is er dan toch gebeurd, met die meisjes van 15
Overigens wel makkelijk tijdens het uitgaan, hoef je niet speciaal van die dure mixdrankjes of wijn te gaan bestellen voor de aanwezige dames.
die zijn bier gaan lustenquote:Op zondag 12 maart 2006 16:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wat is er dan toch gebeurd, met die meisjes van 15
Overigens wel makkelijk tijdens het uitgaan, hoef je niet speciaal van die dure mixdrankjes of wijn te gaan bestellen voor de aanwezige dames.
Kokostroep? Die ken ik nog niet. Welke drank is dat?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
inderdaad
ik drink voornamelijk wel alles..behalve whiskey en die kokostroep![]()
dat malibu gedoe, je hebt er volgens mij verschillende dingen vanquote:Op zondag 12 maart 2006 17:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Kokostroep? Die ken ik nog niet. Welke drank is dat?
Malibu is op zich best lekkerquote:Op zondag 12 maart 2006 17:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat malibu gedoe, je hebt er volgens mij verschillende dingen van
waar moet je logo's voor ontwerpen dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:35 schreef snopprinses het volgende:
beh ik moet ook nog logo's ontwerpen..ook geen zin in
voor een mangafestival dat we op school gaan makenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
waar moet je logo's voor ontwerpen dan?
bier, wijn, martini, baileys, port, tequila, sangria enz.quote:
Ahaquote:Op zondag 12 maart 2006 17:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
voor een mangafestival dat we op school gaan maken
Geen whisky?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
voor een mangafestival dat we op school gaan maken
[..]
bier, wijn, martini, baileys, port, tequila, sangria enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |