ik ben toch niet voor 12 uur mijn bed uit op een vrije dagquote:Op zondag 12 maart 2006 20:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
haha ik moet om eh .. 12 uur pas werkende hele middag zo ongeveer
Hoiquote:
quote:
ik makkelijkquote:Op zondag 12 maart 2006 20:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik ben toch niet voor 12 uur mijn bed uit op een vrije dag
14.gif
ik heb nog maar 2x veranderdquote:
was beetje downquote:
daar ging je sociaal leven of dat niet?quote:
kon ik het maarquote:
school, turnen, toneelquote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef Wiwi101 het volgende:
Wie gaat er nog wat leuks doen morgen ?
Ik nietNaar school en daarna examen Literatuur leren
![]()
vrije dag, maar waarschijnlijk wel de hele dag met school bezig zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef Wiwi101 het volgende:
Wie gaat er nog wat leuks doen morgen ?
Ik nietNaar school en daarna examen Literatuur leren
![]()
men, toen zat ik al op mn werkquote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
kon ik het maar
Vandaag werd het half 5 voordat ik mijn bed uit was
nee hoor, ik ging gezellig met mensjes op msn pratenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
daar ging je sociaal leven of dat niet?
Wat doe je dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
men, toen zat ik al op mn werk
voelt best lekker om te zeggen dat je werk hebt![]()
op msn was geen 1 leuk iemand onlinequote:Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee hoor, ik ging gezellig met mensjes op msn praten![]()
hehequote:Op zondag 12 maart 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
men, toen zat ik al op mn werk
voelt best lekker om te zeggen dat je werk hebt![]()
Gister aangenomen bij een camping. Moet dan in het café werken. Afwassen, bar, bedienen e.d.quote:
ik ging praten met een vriendin en met snop en met VASNDquote:Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
op msn was geen 1 leuk iemand online
daar moet ik nou weer niet aan denkenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe
Ik doe mijn werk 's morgens vroeg als iedereen nog ligt te slapen![]()
Lekker borden wassenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Gister aangenomen bij een camping. Moet dan in het café werken. Afwassen, bar, bedienen e.d.
Heyy, mocht het van je ouders?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Gister aangenomen bij een camping. Moet dan in het café werken. Afwassen, bar, bedienen e.d.
ik zat op mn gewone msnquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ging praten met een vriendin en met snop en met VASND![]()
ik heb ook liever wat anders, maar das hier zo goed als onmogelijkquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
daar moet ik nou weer niet aan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |