Je bent gewoon aan het vissen naar complimentjesquote:
mooi deze. achtergrond naderhand verandert of hoe anders zo gekregen?quote:
Ook niet goedquote:
En ik blijf constant happenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het vissen naar complimentjes
Er lag mooi egaal dun laagje ijs, geen troep en sneeuw erop, daardoor kon ik prachtig gebruik maken om dit als achtergrond te gebruikenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mooi deze. achtergrond naderhand verandert of hoe anders zo gekregen?
Ikke niet hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 13:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het vissen naar complimentjes
ja weet ikquote:Op zondag 12 maart 2006 13:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ook niet goedand staat in mijn vorige post
waarom zet je dan steeds van die mooie foto's erop?quote:
Welke mooie foto's??quote:Op zondag 12 maart 2006 13:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
waarom zet je dan steeds van die mooie foto's erop?
En zo deze ookquote:Op zondag 12 maart 2006 13:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Er lag mooi egaal dun laagje ijs, geen troep en sneeuw erop, daardoor kon ik prachtig gebruik maken om dit als achtergrond te gebruiken![]()
Die van dieren, de sneeuw e.d.quote:
Oooooh diequote:
Hoezoquote:
En nu moet iemand anders zeker zeggen dat ze écht heus serieus wel mooi zijn, he?quote:
Tuurlijk niet, ik schiet maar wat en ik zie wel wat eruit komtquote:Op zondag 12 maart 2006 13:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
En nu moet iemand anders zeker zeggen dat ze écht heus serieus wel mooi zijn, he?
Oke en nu?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
uhm..ja
omdat ik teveel gegeten heb
Was ook niet serieus bedoeld, het zijn gewoon toffe pics, klaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik schiet maar wat en ik zie wel wat eruit komt
Ja he?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:45 schreef HuHu het volgende:
Gisteravond was zeker weer ouderwets gezellig.
Hier zijn de snackbar en slijterij ( zitten in hetzelfde gebouw ) elke avond pas om half 5 dicht.. En dat in een dorpje van 2000 mensen..quote:Op zondag 12 maart 2006 14:49 schreef HuHu het volgende:
Gezellig met z'n allen op de bank een filmpje kijken onder het genot van een biertje en wat chips. En The 51st state was best een leuke film.
Helaas was de snackbar om half 2 al dicht.
Vind je het gek als fok zo traag doet...quote:
als je dat probleem ben je gewoon een n00b.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hier zijn de snackbar en slijterij ( zitten in hetzelfde gebouw ) elke avond pas om half 5 dicht.. En dat in een dorpje van 2000 mensen..![]()
Wel handig, als je om half 3 nou zonder bier en frikandellen zit..![]()
Hier valt het wel mee..quote:Op zondag 12 maart 2006 14:51 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vind je het gek als fok zo traag doet...
Als er onverwachts nou 10 vrienden komen.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als je dat probleem ben je gewoon een n00b.
moete ze bier en dellekes meemaken..quote:Op zondag 12 maart 2006 14:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als er onverwachts nou 10 vrienden komen.![]()
Later!quote:Op zondag 12 maart 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
en lees hier hoe wij het doen
B_BOY is een aap
houdoe.
* -Marlii- gaat zingen: Hooofd schouders knie en teen, knie en teen. Oren ogen puntje van je neus. Hoofd schouders knie en teen, knie en teenquote:
Zondag rust/huiswerk-maak/relax-dag enzo.quote:
ja, fokken = relaxenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zondag rust/huiswerk-maak/relax-dag enzo.
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:19 schreef HuHu het volgende:
Mijn vader is een tovenaar
het is echt, het is heus,
het is raar maar waar,
een Ti-ta-tovenaar,
het is raar, het is raar, het is raar.
Hij heeft het ook aan mij geleerd,
maar soms gaat het wel eens verkeerd
en gaat het niet zoals ik wil,
dan doe ik dit... en alles staat stil.
Hij is ook gewoon leukquote:Op zondag 12 maart 2006 15:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die heb ik ook op pc staan
en ja, ik luister hem ook geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |