Ja kom maar meequote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:49 schreef Vivi het volgende:
Staan er ook Floortje-margrietjes achter?
Ik ga met je meequote:
Ga je mee de kroeg in?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Whahahahaha en jullie krijgen geen 100 euro van mij.![]()
JAMMER VAN FLOORTJE
Zelfs CHANTAL HAD dit NIET gewild.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jammer. De arrogantie heeft gewonnen.
nee het totaalpakketjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Thanks! Sorry he, maar Flora komt er wel. Maar eerst onze Raffaëla!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef Danzig het volgende:
Alle Raffa-fans gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HUHquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
HJ voorop... Zuurnie daar kan je het niet aan zien en Eric moet met haar de studio inquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef Toeps het volgende:
Staan daar een beetje te balen, die jury.
ja inderdadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef Yeahinho het volgende:
Oh is het dít topic. Ook hier nog maar een keer dan:
Al dat gezever ook altijd...
"ik win toch niet, gefeliciteerd he"
- "nee jij wint joh"
"nee echt niet, jij!"
- "ik geloof er niks van hoor"
"echt wel, proficiat alvast".
Die dooddoener ook altijd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:53 schreef chansadres het volgende:
Floortje kan wel nu gewoon haar ding doen, terwijl raff vast zit aan dat dwangcontract
Ja nu ga je in een keer zo doen hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:53 schreef chansadres het volgende:
Floortje kan wel nu gewoon haar ding doen, terwijl raff vast zit aan dat dwangcontract
Sorry, zoek iets positiefs hieraan voor Floortjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja nu ga je in een keer zo doen heTriesteling...
Ik kan sowieso niet zingen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:54 schreef Toeps het volgende:
Ze zingt mooi! Ik zou dat niet kunnen hoor, in die toestand.
Jaaaaaaa! DIkke pakkerd voor Jer!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:52 schreef Tom_Tom- het volgende:!!!!!!
Inso en de rest: jullie krijgen de groeten van Jerruh.
Breng je toch nog een lach op mn gezichtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:53 schreef chansadres het volgende:
Waar woon je? Kom ik ff langs... we moeten ons verdriet wel wegdrinken nuquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja!!!! die 100 euro gaan we alsnog uitgeven!
klotezooi!
Ja, Idols is toch niet leuk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
En ik vergeet verdomme weer Wie is de Mol!
Websitequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Groningen stad, genoeg cafe's om compleet los te gaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:56 schreef Quara het volgende:
[..]
Waar woon je? Kom ik ff langs... we moeten ons verdriet wel wegdrinken nu
ik heb het gemeld in het vorige topic.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Breng je toch nog een lach op mn gezicht
Same Here! Bij die uithaal kreeg ik helemaal kippenvelquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
KIPPEVEL!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
KIPPENVEL!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:55 schreef wizarddragon het volgende:
Lynx666!!! GA floortje troosten, laat 'het' AUB voor 2007 gebeuren.. Hup HURRY!!!
Onder de douche wel?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:54 schreef Toeps het volgende:
Dubbel f, loekie.quote:
Had dat gezegd... had ik nu bij een vriend gezeten en hadden we daadwerkelijk de stad in kunnen gaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Groningen stad, genoeg cafe's om compleet los te gaan.
Uhm, blind ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:03 schreef PeRi het volgende:
Klote pers. Ulgh, zo'n mooi plaatje, ik.wilde dr vriendje en Raff zien en je kon gewoon niks zien. Blah.
Troost je. Je kunt binnenkort vast heeeele mooie foto's zienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:03 schreef PeRi het volgende:
Klote pers. Ulgh, zo'n mooi plaatje, ik wilde dr vriendje en Raff zien en je kon gewoon niks zien. Blah..
Mjaquote:
Weet ik!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
(Heeft de live mp3 al)
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat het forum net nu plat moet liggen..
Maar ik wilde zo graag inwrijven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom, Inso.
Maar het feest van Raffa ging toch door!
En wij maar bang zijn dat Floortje in het voordeel zou zijn omdat de single een ballad was. Zelfs ballads doet ze tien keer beter dan Floortje!quote:
Raffaela zou een World Idol met gemak winnen, wat een ster.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:56 schreef Marble het volgende:
En wij maar bang zijn dat Floortje in het voordeel zou zijn omdat de single een ballad was. Zelfs ballads doet ze tien keer beter dan Floortje!.
Jij met je digitale kennis natuurlijkquote:
Volgende keer beter!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:00 schreef Quara het volgende:
[..]
Had dat gezegd... had ik nu bij een vriend gezeten en hadden we daadwerkelijk de stad in kunnen gaan
Interessant.. maar het klinkt vreemd in mijn oren. Zou het nederlands publiek dan echt nog de stem bepalen op de finale? iedereen had toch allang een favoriet?quote:Op zondag 12 maart 2006 00:36 schreef BVO het volgende:
Volgens het AD leidde Floortje tot 3/4 van de uitzending, maar haalde Raffa haar na de single in.
Volkomen terecht.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:36 schreef BVO het volgende:
Volgens het AD leidde Floortje tot 3/4 van de uitzending, maar haalde Raffa haar na de single in.
quote:Op zondag 12 maart 2006 00:36 schreef Svensational het volgende:
Het Raffa-forum is anders ook leuk!
Martijn zei het vlak voor de uitslag, 58% voor Raffaela.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:40 schreef LoggedIn het volgende:
vin het jammer dat Raffaëla gewonnen heeft.. maarja, je doet er niks aan
toch vraag ik me af hoe groot het verschil wasik heb het gevoel dat het niet groot was.. 55% R, 45% F ofzow
we zullen er wel nooit achter komen..
Hm kent iemand haar nog over een jaar? En Floortje? Net vroeg me al iemand wie vorig jaar ook al weer 2e werdquote:Op zondag 12 maart 2006 00:49 schreef FuifDuif het volgende:
Een terrechte winnares. Wat een superster die Raffie.
Ja, maar das altijd zo met Idols... Het gaat om nu, en nu is ze een supersterquote:Op zondag 12 maart 2006 01:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm kent iemand haar nog over een jaar? En Floortje? Net vroeg me al iemand wie vorig jaar ook al weer 2e werd
Blijft afwachten...
De nieuwe versie al?quote:Op zondag 12 maart 2006 01:40 schreef BVO het volgende:
Disco Infernaaaaaaaaaawas zoooo briljant.
Heb hem op repeat, echt geweldig.
http://www.rtl.nl/shows/idols3/fun/single.xmlquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
Is die mp3 gratis te downloaden? Eens effe idols.nl checken.
Zou een wonder zijn geweest als het gratis was...quote:Pak je telefoon en sms het woord IDOL naar 3040. Je ontvangt dan twee smsjes met daarin onder andere een waardebon.
Kosten
De kosten voor het downloaden van de single bedragen ¤3,-. Je betaalt dit bedrag via de twee sms’jes à ¤ 1,50 per stuk. De kosten hiervan worden via je telefoonprovider in rekening gebracht.
Wat een spektakel ook hequote:Op zondag 12 maart 2006 01:40 schreef BVO het volgende:
Disco Infernaaaaaaaaaawas zoooo briljant.
Heb hem op repeat, echt geweldig.
Het zou een wonder zijn als iemand wist wie er vorig jaar tweede werd.... vooral aangezien er geen Idols 2005 was. Tenzij je Raffish natuurlijk als tweede wilt bestempelen.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm kent iemand haar nog over een jaar? En Floortje? Net vroeg me al iemand wie vorig jaar ook al weer 2e werd
Blijft afwachten...
quote:Op zondag 12 maart 2006 01:42 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Wat een spektakel ook he![]()
Zang&cheografie![]()
Precies wat ik tegen heb op Rafaella. Inferna. Wat nou Inferna? Inferno is het.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:40 schreef BVO het volgende:
Disco Infernaaaaaaaaaa
Nee, dr moest weer iemand doodgaanquote:Op zondag 12 maart 2006 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen geen Idols voorpagina gok ik
Ben echt benieuwd waar Floortje mee gaat komen iddquote:Op zondag 12 maart 2006 01:56 schreef WithMe het volgende:
Over een paar maanden breekt het Raffaloos tijdperk aan. Ondertussen heeft Floortje buiten alle aandacht om de tijd gehad om een prachtalbum op te nemen, waarmee ze keihard zal toeslaan terwijl Raffaëla nog in de vieze luiers zit. Zo wordt Floortje uiteindelijk dé grote ster van Idols 2006.
vast met iets goedsquote:Op zondag 12 maart 2006 01:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd waar Floortje mee gaat komen idd
nog maar een keerquote:Op zondag 12 maart 2006 01:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
M'n dvd doet vervelend, kwam er na het commentaar op Raffaëla's single-optreden (wat trouwens geweldig was!) nog wat boeiends? Hij schakelde gelijk over naar Backstage.
Dat mocht ze willen.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks Dutch, Floortje gaat op de Lucie Silvas tour.![]()
ik hoop het, geweldige muziek, mooie songs, maar niet te soft of sloomquote:Op zondag 12 maart 2006 02:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Oehquote:Op zondag 12 maart 2006 02:04 schreef -Vaduz- het volgende:
ik hoop op een snel vervolg...Idols 4, plz...quote:Op zondag 12 maart 2006 02:04 schreef Danzig het volgende:
Eerlijk is eerlijk vanavond was Raffa beter dan Floortje, over het geheel gezien vind ik Floortje beter, maar goed de uitslag was meer dan duidelijk. Ben benieuwd hoe het verder gaat ,of we nog iets van ze zullen horen. En natuurlijk de belangrijkste vraag, komt er dit jaar weer een nieuwe idols of slaan ze weer een jaartje over?
Ik denk dat we nog genoeg van Floortje zullen horen. Ze lijkt me ambitieus genoegquote:Op zondag 12 maart 2006 02:04 schreef Danzig het volgende:
Eerlijk is eerlijk vanavond was Raffa beter dan Floortje, over het geheel gezien vind ik Floortje beter, maar goed de uitslag was meer dan duidelijk. Ben benieuwd hoe het verder gaat ,of we nog iets van ze zullen horen. En natuurlijk de belangrijkste vraag, komt er dit jaar weer een nieuwe idols of slaan ze weer een jaartje over?
Ja na de tranen kwamen er gewoon weer zuivere tonen uit haar gouden keeltjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:54 schreef Toeps het volgende:
quote:
ik niet, laat eerst de mensen van de huidige generatie maar hun werk uitbrengen (Raf, Ellen, Harm, Angelique) en Floortje (ondanks dat ik me op de bank liet ontglippen "goed dat je wint van die trut") zal denk ik meer in musicals succesvol wordenquote:Op zondag 12 maart 2006 02:07 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik hoop op een snel vervolg...Idols 4, plz...
maar weet niet, eerst komt dat X-facot gedoe nog.... kom op, Idols 4 willen we, geen slechte rip-off
quote:Op zondag 12 maart 2006 09:51 schreef VirtualPOM het volgende:
Ze heeft de stem, de looks, de charme en de persoonlijkheid van een ster, dus wat mij betreft is Raf de beste kandidaat van alle 3 edities bij elkaar![]()
Fout gegoktquote:Op zondag 12 maart 2006 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen geen Idols voorpagina gok ik
Raffaela is geen slechte znageres, en ik vind haar zangkwaliteiten eigenlijk net zo goed, zoniet beter, dan Floortje.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef WithMe het volgende:
De traditie dat de beste zangeres niet wint is voortgezet. Jammer hoor.
De traditie dat de beste nummer 4 wordt dan weer wel...quote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef WithMe het volgende:
Dewi en Marlies waren best goed, maar niet de besten hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:03 schreef ranja het volgende:
[..]
De traditie dat de beste nummer 4 wordt dan weer wel...
Aan de positieve kant: Floortje gaat lekker door in de muziek, en heeft veel meer de vrijheid daarin.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef WithMe het volgende:
Nee, dat blijft een mening.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
Raffaëla is een veel betere zangeres, das niet alleen een mening, maar lijkt me een vaststaand feit... kom op hey, dat heeft ze gisteravond toch wel bewezen.
Ze is een betere performer. Haar stem is erg goed, maar niet zo sterk als die van Floortjequote:Op zondag 12 maart 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
Raffaëla is een veel betere zangeres, das niet alleen een mening, maar lijkt me een vaststaand feit... kom op hey, dat heeft ze gisteravond toch wel bewezen.
Ik zie Raffa veel meer zoals Jim nu is en Floortje meer als Jamai.quote:Op zondag 12 maart 2006 09:40 schreef PeRi het volgende:
Op de lange baan net als Jim zeker.
En daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 12 maart 2006 12:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze is een betere performer. Haar stem is erg goed, maar niet zo sterk als die van Floortje
Gelukkig wordt Trijntje Oosterhuis-repertoire door échte muziekkenners beter gewaardeerd dan dat Beyoncé-achtige van Raf.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie Raffa veel meer zoals Jim nu is en Floortje meer als Jamai.
Oftewel, Raffa wordt een mediapersoonlijkheid die regelmatig hitjes blijft scoren en na een jaar of wat het buitenschap met haar sterrendom gaat verblijden, Floortje kan zich hier in musicals en Trijntje Oosterhuis-repertoire gaan storten.
Voor jou misschien niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:12 schreef PeRi het volgende:
Trijntje Oostherhuis is geen Idol.
Gáát het daar om dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Gelukkig wordt Trijntje Oosterhuis-repertoire door échte muziekkenners beter gewaardeerd dan dat Beyoncé-achtige van Raf.
Floortje mag Hind's voeten nog niet kussen wat mij betreftquote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef BVO het volgende:
Floortje gaat het goed doen hoor, zal best hitjes scoren, maar een idool is ze niet. Net zo min als Hind dat bijvoorbeeld is.
Zo'n CD-cover zie ik véél liever dan eentje met Raffa eropquote:Op zondag 12 maart 2006 12:17 schreef Timmai het volgende:
[afbeelding]
maar nee, het mocht niet zo zijn
Raf mag nog niet eens in de schaduw staan van Beyoncé of Aretha.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Gáát het daar om dan?
Raffaëla wordt een Nederlandse combinatie van Beyonce en Aretha Franklin, een ster met een dijk van een stem.
Floortje gaat het goed doen hoor, zal best hitjes scoren, maar een idool is ze niet. Net zo min als Hind dat bijvoorbeeld is.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef BVO het volgende:
Gáát het daar om dan?
Raffaëla wordt een Nederlandse combinatie van Beyonce en Aretha Franklin, een ster met een dijk van een stem.
Maar das logisch.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Floortje mag Hind's voeten nog niet kussen wat mij betreft
Het Floortje bashen kan nu wel stoppen wat mij betreftquote:Op zondag 12 maart 2006 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Floortje mag Hind's voeten nog niet kussen wat mij betreft
Beeldspraak.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:20 schreef WithMe het volgende:
[..]
Raf mag nog niet eens in de schaduw staan van Beyoncé of Aretha.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Timmai het volgende:
[..]
Het Floortje bashen kan nu wel stoppen wat mij betreft
Alleen het feit dat je haar steeds 'Flora' noemt al.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:24 schreef BVO het volgende:
Ehm, wat is het bashgedeelte hieraan?
Ik geef gewoon mijn mening over Flora, aangezien sommigen niet schijnen te begrijpen dat de uitslag van gisteravond heel logisch en terecht is.
Het maakt niet eens uit wat de uitslag was geweest. In beide gevallen was het logisch en terecht.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:24 schreef BVO het volgende:
Ehm, wat is het bashgedeelte hieraan?
Ik geef gewoon mijn mening over Flora, aangezien sommigen niet schijnen te begrijpen dat de uitslag van gisteravond heel logisch en terecht is.
De ene vindt Floortje leuker dan Raffaëla, dat wil men onderbouwd zien met geldige redenen waarom Floortje beter is dan Raffaëla, omdat ze gisteren duidelijk zoog, ten minste volgens de Raffaëla aanhangers.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:25 schreef babette21 het volgende:
ik begrijp dat hier rellen gaande zijn
vertel mij alles en laat mij participeren!!!
Je zal je er maar druk om maken.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:26 schreef WithMe het volgende:
[..]
Alleen het feit dat je haar steeds 'Flora' noemt al.
Welke idioot vergelijkt de idols mensen met Trijntje sorry hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:12 schreef PeRi het volgende:
Trijntje Oostherhuis is geen Idol/popster.
Maar das positiefquote:Op zondag 12 maart 2006 12:26 schreef WithMe het volgende:
[..]
Alleen het feit dat je haar steeds 'Flora' noemt al.
Kom op hee, sommigen doen echt niet onder voor zo'n Trijntje, das ook niet de koningin herself.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:44 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Welke idioot vergelijkt de idols mensen met Trijntje sorry hoor.
WithMe?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:44 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
zoals de eerdere Idols-versies al hebben uitgewezenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:40 schreef Lynx666 het volgende:
Het maakt niet eens uit wat de uitslag was geweest.
oeh wat politiek correctquote:In beide gevallen was het logisch en terecht..
Je hebt gelijk, Trijntje mag Raffaëla's schoenen nog niet eens poetsenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:44 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
ja da's zijn excuus...quote:Op zondag 12 maart 2006 12:49 schreef BVO het volgende:
Die Boris is nog steeds druk met z'n plaat lees ik op z'n site.
geen 1,5 jaar tochquote:Duurde bij Hind ook zo lang.
ja! dat is het!! gisteravond dacht ik: dat intro is gejat van een ander nummer, maar welke?! K-otic idd...quote:Op zondag 12 maart 2006 12:52 schreef creno het volgende:
als je de single van rafaella beluistert lijkt het begin op een K-otic nummer
Ik heb het puur over hun kwaliteiten en gedrevenheid. Je kan het politiek correct noemen, maar hoe je het ook wendt of keert, ze waren enorm aan elkaar gewaagd. Vooraf durfde ik niet met zekerheid te zeggen wie er zou winnen, alleen al omdat ze compleet verschillend zijn en ook een compleet verschillend publiek aanspreken. Hierdoor is de winst eigenlijk niet meer dan een formaliteit geworden; ze krijgen allebei sowieso wel een platencontract. Ik gun deze zege Raffaela echt wel. Het is een enorm talent, zeker weten. Maar hetzelfde geldt voor Floortje.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoals de eerdere Idols-versies al hebben uitgewezen
ze zullen heus allebei wel 'n platencontract krijgen, en vanaf dan is het net wat ze ermee doen....
Wat ik alleen zeker weet is dat we méér van Raf zullen horen dan van Floortje, omdat zij gewoon veel interessanter voor de pers is [en nee, niet door die zwangerschap]
maakt verder inhoudelijk geen reet uit wat ze gaan doen...
Jimmen [dansen met de sterren], Jamaien [musicallen], Maudten [songfestivallen], Borissen [totaal verdwijnen]
[..]
oeh wat politiek correct
Klinkt idd wel een beetje zoals het begin van Damn I Think I love You.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:52 schreef creno het volgende:
als je de single van rafaella beluistert lijkt het begin op een K-otic nummer
Plaat 1 kwam uit in november 2003, plaat 2 oktober 2005....quote:Op zondag 12 maart 2006 12:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja da's zijn excuus...
feit is dat gewoon niemand op hem zit te wachten
[..]
geen 1,5 jaar toch
zij heeft haar tijd iig nuttiger besteed, en vergat daarnaast niet om af en toe fans&pers op te zoeken
Beide keren: IK OOK!quote:Op zondag 12 maart 2006 12:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja! dat is het!! gisteravond dacht ik: dat intro is gejat van een ander nummer, maar welke?! K-otic idd...
ik vind 't trouwens een nummer met een vreselijk hoog songfestivalgehalte... zou het niet kopen
Zal wel aan mij liggen maaar ik heb nooit meer iets vernomen van Marlies.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dewi en Marlies waren best goed, maar niet de besten hoor.
100% mee eens (en voeg Maud er ook maar aan toe, geen leuk karakter, saaie stem en bij Jensen stond ze er ook weer als een houten klaas bij...)quote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Gáát het daar om dan?
Het nummer doet mij ook weinig, maar wat zingt ze het ongelooflijk mooiquote:Op zondag 12 maart 2006 12:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beide keren: IK OOK!
En ik vind het echt een kutnummer. Als het op nummer 1 komt te staan is er sprake van sabotage.
Ik hoop dat de volgende nummers van Rafaella iets leuker/swingender zullen zijn.
juist dóór dat verschil was het al duidelijk wie er ging winnen... Wat de toekomst betreft maakt het nul uit, maar nu ging het om de titel zelf, en Raf is zoveel meer typje Idool dan Floortje....quote:Op zondag 12 maart 2006 12:54 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb het puur over hun kwaliteiten en gedrevenheid. Je kan het politiek correct noemen, maar hoe je het ook wendt of keert, ze waren enorm aan elkaar gewaagd. Vooraf durfde ik niet met zekerheid te zeggen wie er zou winnen, alleen al omdat ze compleet verschillend zijn en ook een compleet verschillend publiek aanspreken.
Wie had die singel van haar gekochtquote:Op zondag 12 maart 2006 12:17 schreef Timmai het volgende:
[afbeelding]
maar nee, het mocht niet zo zijn
Maar dat wisten wij toch alquote:Op zondag 12 maart 2006 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Als FLoortje dan zo per see had moeten winnen, waarom heeft ze dan niet gewonnnen? Juist, omdat Raffaela uiteindelijk beter bleek te zijn..
2 singles en is bezig aan een album...quote:Op zondag 12 maart 2006 12:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maaar ik heb nooit meer iets vernomen van Marlies.
de meeste fans blijkt te hebben.... want dáár gaat het om, bij Idols [/Henk Jan]quote:Op zondag 12 maart 2006 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Als FLoortje dan zo per see had moeten winnen, waarom heeft ze dan niet gewonnnen? Juist, omdat Raffaela uiteindelijk beter bleek te zijn..
Ja, dat versta ik onder beter zijn. Een beter idool, dus op alle vlakken je concurrentie overstijgen, qua uistraling, performance, fans alles.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
de meeste fans blijkt te hebben.... want dáár gaat het om, bij Idols [/Henk Jan]
zo succes die 2 singels héquote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
2 singles en is bezig aan een album...
Ik vind ze allebij een beetje makkelijkquote:Op zondag 12 maart 2006 13:05 schreef amaranta het volgende:
Ik ken ze niet.
Maareh, als ik heel eerlijk ben.
Ik vind de voorkant van de single van floortje mooier dan de voorkant van de single van raf.
maar ik ben wel RAFFAN!
ik ga dr een limelijntje op zetten....quote:Op zondag 12 maart 2006 13:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ze allebei nooit gehoord
maar........ ik heb haar wél in ONM gezien![]()
Wat deed ze dat ook ontzettend leuk hequote:Op zondag 12 maart 2006 13:03 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Don't be cruel [afbeelding]
Ja, echt helemaal. Ik ook. Geweldig.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat deed ze dat ook ontzettend leuk he. Ik ging er echt helemaal in op.
Couldn't agree with you morequote:Op zondag 12 maart 2006 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil nog wel even zeggen dat Idols kijken met familie samen niet relax is. Tenzij je het kijkt om niks van de optredens te horen en alleen maar commentaar van mensen die er zelf ook geen verstand van hebben, tijdens de optredens.
Dat idee had ik ook een beetje. Sowieso vind ik Raffaëla beter uitkomen in vrolijke Disco Inferno/Think achtige nummers, maar ze zong ook deze ballad werkelijk onvergetelijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:21 schreef Cee het volgende:
Het winnende liedje van Raf had gisteren een beetje een 'My impossible dream' gehalte van Glennis Grace. Qua liedje en qua stem. Een beetje maar, hoor.
Liedje komt toch ook van dezelfde schrijver...quote:Op zondag 12 maart 2006 13:21 schreef Cee het volgende:
Het winnende liedje van Raf had gisteren een beetje een 'My impossible dream' gehalte van Glennis Grace. Qua liedje en qua stem. Een beetje maar, hoor.
Nope. Dat heeft de Telegraaf verzonnen.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Liedje komt toch ook van dezelfde schrijver...
Dat had ik ook gisteravond.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Het nummer doet mij ook weinig, maar wat zingt ze het ongelooflijk mooi. Ik kan gewoon zo genieten van hoe prachtig ze het zingt, het nummer maakt niet eens meer uit.
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nope. Dat heeft de Telegraaf verzonnen.
Toen Floortje het zong was het echt het saaiste nummer ever en kon ik niet wachten tot het afgelopen was. Die paar minuten leken wel uren te duren.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raf zingt hem met emotie en overtuiging, Floortje was zo bezig met de technische kant
Ja inderdaad.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Toen Floortje het zong was het echt het saaiste nummer ever en kon ik niet wachten tot het afgelopen was. Die paar minuten leken wel uren te duren.
Omdat ik het nummer al sinds maandag ken, werd ik echt geirriteerd door Floortje's versie..maar toen kwam Raf...quote:Op zondag 12 maart 2006 13:35 schreef Woelli het volgende:
Raf zong met gevoel, daar kreeg ik kippenvel van.
Bij Floor kreeg ik niks![]()
Inderdaad, terwijl bij Raffaëla.. wowquote:Op zondag 12 maart 2006 13:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Toen Floortje het zong was het echt het saaiste nummer ever en kon ik niet wachten tot het afgelopen was. Die paar minuten leken wel uren te duren.
Hoe laat begint L&C eigenlijkquote:Op zondag 12 maart 2006 13:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vergeet niet:
Vanmiddag Raffaëla bij Life and Cooking!
17.00quote:
Ik geloof 5 uur, maar ik weet het niet zeker. Misschien moet je het nog even aan iemand anders vragen.quote:
Je doet 't er om, hè.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof 5 uur, maar ik weet het niet zeker. Misschien moet je het nog even aan iemand anders vragen.
Ja, maar het duurt twee uur he, dus wanneer komt Raffaquote:Op zondag 12 maart 2006 13:46 schreef PeRi het volgende:
Begint L&F niet om 5 uur?
Ze zal de kijkcijfertrekker zijn, dus reken er maar op dat ze ergens tegen het eind komtquote:Op zondag 12 maart 2006 14:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt twee uur he, dus wanneer komt Raffa.
Maar in het begin hebben ze het er zeker over dus dan hoor je ook wel wanneer ze komt lijkt me.
quote:Op zondag 12 maart 2006 14:27 schreef PeRi het volgende:
Van de Raffaëla fanclub website..
Zo. 12 Mar 17:00-18:00 Optreden Life & Cooking. RTL4, Den Haag.
aha, okay.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Den Haag staat overal bij als de locatie onbekend is
quote:Zo. 12 Mar
17:00-18:00 Optreden Life & Cooking RTL4
Den Haag
Website
--------------------------------------------------------------------------------
Di. 14 Mar
06:00-09:00 Giel Beelen - 3FM 3FM
Den Haag
Website
--------------------------------------------------------------------------------
Di. 14 Mar
06:00-09:00 Stenders Vroeg Yorin FM
Den Haag
Website
Di. 14 Mar
09:00-12:00 Gouden Uren Radio 2
Den Haag
Website
Do. 16 Mar
22:30-23:15 Jensen! RTL5
Den Haag
Website
Vr. 17 Mar
16:30-18:15 TMF Re-action TMF
Den Haag
Website
Zo. 19 Mar
18:10-19:00 Top of the Pops TV2 - BNN
Den Haag
Website
Vr. 24 Mar
22:00-23:59 Optreden Zenith Venray Zenith - Venray
Den Haag
Website
Sorry hoor, maar hiermee maak je jezelf wel erg ongeloofwaardig.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Trijntje mag Raffaëla's schoenen nog niet eens poetsen. Dat werd bij Wereld Zonder Jou wel heel pijnlijk duidelijk, Raffa zong het vele malen beter dan Trijntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |