Ik heb de film zelf niet helemaal gezien. Maar ik kon me de naam nog herinneren, omdat ik het raar vond dat Vin Diesel in een film speelde zonder schieten en snelle auto's.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:46 schreef steeg het volgende:
maar die scene dat ze met z'n allen op de bank zitten mee te praten met gecko, is dat niet klassiek![]()
Lonewolf2003 +1
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij is 't Mandy Moore.
Matige tvp
quote:There is no dialogue in the first 25 minutes of the movie, nor in the last 23 minutes (excluding end credits). With these two lengthy sections and other shorter ones, there are around 88 dialogue-free minutes in the movie.
EricusMaximus +1quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:20 schreef EricusMaximus het volgende:
2001, a space odyssey denk ik.
Klopt. Ik weet niet of ik volgens de regels hier een punt voor mag toekennen, maar ik doe het tochquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:21 schreef Sokolsky het volgende:
Het vervolg is 2010. En komt uit 1984. Dat weet ik, omdat ik dat érg grappig vond staan: 2010 (1984).
Inderdaad een Baldwinquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:25 schreef Sokolsky het volgende:
Dat is zo'n Baldwin, toch?. Maar de film heb ik vast niet gezien.
In the heat of the night?quote:
SaintOfKillers +1quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Inherit The Wind?
the squid and the whalequote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:33 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
the squid and the whalepas gedownload
is dat james spader?quote:
Ah, die moet ik nog.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:34 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Inderdaad
Hij beviel wel, deed me denken aan dè Woody Allen films.
Dat was de vraag nietquote:
Interpol-Maastricht- +1quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:00 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
charlizeDDD
two days in the valley
quote:
niet editten aubquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:19 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
had net ge-edit
Palindromes
Lonewolf2003 daalt in respect bij mij...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Omdat ik een X-box 360 wil winnen.
Geef mij maar 4 films met deze leukste en beste actrice van eigen bodem van dit moment?
closequote:Op zondag 12 maart 2006 03:49 schreef EricusMaximus het volgende:
Dogtown and the Z-boys.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:59 schreef Doff het volgende:
Bird?
De vraag verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ok een makkelijke dan, denk ik
over welke film gaat deze user comment
If you need to inhale the legacy of the Z-Boys, rent Stacy Peralta's documentary and leave this disorganized, amateurish production alone
jep, ben het er niet helemaal mee eens trouwens, een van de vermakelijkste films die ik afgelopen jaar gezien hebquote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
De vraag verkeerd gelezenHet ging om de 'disorganized, amateurish production' en niet om de Peralta docu.
nop, RDN lijkt me nou niet zo moeilijkquote:Op zondag 12 maart 2006 13:04 schreef Doff het volgende:
Ik heb geen idee wie RDN is, maar nieuw jazz-film gok: 'Round Midnight?
Zal dan wel de Director's Cut zijnquote:
JelleS +1quote:Op zondag 12 maart 2006 13:29 schreef JelleS het volgende:
New York, New York?
Inderdaad, nu nog 3 filmsquote:Op maandag 13 maart 2006 11:07 schreef Sokolsky het volgende:
Tadanobu Asano?
Ja, dat is hem inderdaad.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:06 schreef steeg het volgende:
oh eh de gabriel en dreseden mix die toevallig ook langs kwam bij armin van buurens state of trance #238?
quote:
Neequote:Op maandag 13 maart 2006 13:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Micheal Clark Duncan ofzoiets.
Das 1 filmquote:Op maandag 13 maart 2006 13:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nee het is natuurlijk die gast uit Pulp Fiction
heel veelquote:Op maandag 13 maart 2006 13:50 schreef Sokolsky het volgende:
Wat gebeurt er daarin met een tapijt dan?
(smetvrees was natuurlijk een grote hint)
Oh ja, ik weet het weer.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heel veel
eerst dat iedereen schoenen moet uittrekken
en de een na laatste scene natuurlijk, maar die zou ik moeten spoilertaggen
dat klinkt als een logische gedachtengangquote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft Douglas ooit een schilder gespeeld?
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft Douglas ooit een schilder gespeeld?
Zal ik jouw vraag maar als een gok rekenen en je een punt toekennen?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het was trouwens een vraag, geen gok.
Die had inderdaad goed gekundquote:Op maandag 13 maart 2006 14:59 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, dus toch.
Ik zou dan Scorsese er bij hebben gestopt
Én?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:04 schreef EricusMaximus het volgende:
Chicago?
En we verdwijnen terug uit het topic.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:06 schreef Sokolsky het volgende:
Het speelt zich af in Chicago, dat weet ik. En zo'n speech lijkt me wel wat voor Spike Lee.
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef Sheridana het volgende:
ehm...heeft het iets te maken met wie ze getrouwd zijn? regisseur?
Inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2006 15:05 schreef latislos het volgende:
tussen 2 ((
@EricusMaximus: je avatar: das toch Spiegel van CB?goed man, die moet ik weer eens gaan kijken...
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:03 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
mmmz in een film gespeeld die door manlief is geregisseerd?
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef latislos het volgende:
Ingrid Bergman niet in een film gespeeld die door manlief is geregisseerd?
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
kate winslet heeft niet in een fim van manlief gespeeld
Da's geen spelfout, da's Gorro.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:09 schreef ofnoavail het volgende:
Offtopic:
Een bijzonder ernstige spelfout in start-post
3e alinea:
"De vragensteller dient, in het geval dit tog gebeurt alleen naar het bovenste antwoord te kijken en de rest te negeren."
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Sloggi het volgende:
Is dit niet uit die film met Denzel Washington die als copper tegen de duivel vecht?
quote:
Ik ben erg geïnteresseerd in de Romeinse tijd en in de persoon Caligula, maar deze film richtte zich meer op andere dingen. En dat had niemand mij verteld. Buiten dat is het nog een slechte film ook.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:31 schreef latislos het volgende:
maar wat ik zo zie op imdb, man man man, 18+ 18 + 18+ zet de boventoon.
vandaar ook devan Sokolsky?
Ach gossiequote:Op maandag 13 maart 2006 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik ben erg geïnteresseerd in de Romeinse tijd en in de persoon Caligula, maar deze film richtte zich meer op andere dingen. En dat had niemand mij verteld. Buiten dat is het nog een slechte film ook.
Trivia: After raping Proculus' wife, Caligula was meant to sodomize Proculus himself. Malcolm McDowell refused to do it, and Tinto Brass instead suggested the off-screen fisting which is seen in the moviequote:Op maandag 13 maart 2006 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik ben erg geïnteresseerd in de Romeinse tijd en in de persoon Caligula, maar deze film richtte zich meer op andere dingen. En dat had niemand mij verteld. Buiten dat is het nog een slechte film ook.
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:46 schreef Sloggi het volgende:
Die 2e is Gods & Monsters geloof ik.
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:51 schreef Sheridana het volgende:
wat ben jij crea vandaag Sokolsky!
Citizen Kane moet er dan tussen zitten.... nooit gezien
Casablanca is goed. Rasputin wel het goede land.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Sloggi het volgende:
Nr. 3 Casablanca, Nr. 4 Rasputin?
/edit
Ik dacht meteen McKellen, maar jammer dus
Ik denk het niet. Die is namelijk in kleur. Deze is niet Engelstalig, maar heeft wel een bekend verhaal, dat meerdere keren verfilmd is.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
plaatje 5 is the adventures of robin hood denk ik
Is niet van voor '60.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Doff het volgende:
Dr. Strangelove etc. etc. ?
Don Quichote?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:56 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Die is namelijk in kleur. Deze is niet Engelstalig, maar heeft wel een bekend verhaal, dat meerdere keren verfilmd is.
Volgens mij was dat toen zonder plaatjes, en werden er toen xx aantal films met schaakscenes gevraagd.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:57 schreef Patch het volgende:
die schaak-vraag is al eens ooit voorbij gekomen, geinig
1 is inderdaad slapstick. Zit geen Shakespeare tussen, hoewel schaken er toen natuurlijk al wel was. 4 heeft een historisch tintje. 5 is wel een bekend sprookje, 8 is denk ik de bekendste schaakscène uit de filmgeschiedenis. De dood schijnt best sterk te zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:56 schreef wyccie het volgende:
Casablanca staat er bij. Ik denk dat dat foto 3 is. Net niet op tijd.
1 lijkt een slapstick comedy.
4, 5 en 8 lijken me Shakespeare verfilmingen. (Of bestond schaken toen nog niet?)
Nee hoor, mét plaatjes.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen zonder plaatjes, en werden er toen xx aantal films met schaakscenes gevraagd.
Oh, daar was ik dan niet bij. Vast van voor mijn tijd.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee hoor, mét plaatjes.
Website werd later nog eens gepost in FMT, er waren nog veel meer van zulke schaak-foto's
Klopt.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen zonder plaatjes, en werden er toen xx aantal films met schaakscenes gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |