De vraag verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ok een makkelijke dan, denk ik
over welke film gaat deze user comment
If you need to inhale the legacy of the Z-Boys, rent Stacy Peralta's documentary and leave this disorganized, amateurish production alone
jep, ben het er niet helemaal mee eens trouwens, een van de vermakelijkste films die ik afgelopen jaar gezien hebquote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
De vraag verkeerd gelezenHet ging om de 'disorganized, amateurish production' en niet om de Peralta docu.
nop, RDN lijkt me nou niet zo moeilijkquote:Op zondag 12 maart 2006 13:04 schreef Doff het volgende:
Ik heb geen idee wie RDN is, maar nieuw jazz-film gok: 'Round Midnight?
Zal dan wel de Director's Cut zijnquote:
JelleS +1quote:Op zondag 12 maart 2006 13:29 schreef JelleS het volgende:
New York, New York?
Inderdaad, nu nog 3 filmsquote:Op maandag 13 maart 2006 11:07 schreef Sokolsky het volgende:
Tadanobu Asano?
Ja, dat is hem inderdaad.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:06 schreef steeg het volgende:
oh eh de gabriel en dreseden mix die toevallig ook langs kwam bij armin van buurens state of trance #238?
quote:
Neequote:Op maandag 13 maart 2006 13:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Micheal Clark Duncan ofzoiets.
Das 1 filmquote:Op maandag 13 maart 2006 13:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nee het is natuurlijk die gast uit Pulp Fiction
heel veelquote:Op maandag 13 maart 2006 13:50 schreef Sokolsky het volgende:
Wat gebeurt er daarin met een tapijt dan?
(smetvrees was natuurlijk een grote hint)
Oh ja, ik weet het weer.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heel veel
eerst dat iedereen schoenen moet uittrekken
en de een na laatste scene natuurlijk, maar die zou ik moeten spoilertaggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |