dat klinkt als een logische gedachtengangquote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft Douglas ooit een schilder gespeeld?
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft Douglas ooit een schilder gespeeld?
Zal ik jouw vraag maar als een gok rekenen en je een punt toekennen?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het was trouwens een vraag, geen gok.
Die had inderdaad goed gekundquote:Op maandag 13 maart 2006 14:59 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, dus toch.
Ik zou dan Scorsese er bij hebben gestopt
Én?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:04 schreef EricusMaximus het volgende:
Chicago?
En we verdwijnen terug uit het topic.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:06 schreef Sokolsky het volgende:
Het speelt zich af in Chicago, dat weet ik. En zo'n speech lijkt me wel wat voor Spike Lee.
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef Sheridana het volgende:
ehm...heeft het iets te maken met wie ze getrouwd zijn? regisseur?
Inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2006 15:05 schreef latislos het volgende:
tussen 2 ((
@EricusMaximus: je avatar: das toch Spiegel van CB?goed man, die moet ik weer eens gaan kijken...
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:03 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
mmmz in een film gespeeld die door manlief is geregisseerd?
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef latislos het volgende:
Ingrid Bergman niet in een film gespeeld die door manlief is geregisseerd?
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
kate winslet heeft niet in een fim van manlief gespeeld
Da's geen spelfout, da's Gorro.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:09 schreef ofnoavail het volgende:
Offtopic:
Een bijzonder ernstige spelfout in start-post
3e alinea:
"De vragensteller dient, in het geval dit tog gebeurt alleen naar het bovenste antwoord te kijken en de rest te negeren."
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Sloggi het volgende:
Is dit niet uit die film met Denzel Washington die als copper tegen de duivel vecht?
quote:
Ik ben erg geïnteresseerd in de Romeinse tijd en in de persoon Caligula, maar deze film richtte zich meer op andere dingen. En dat had niemand mij verteld. Buiten dat is het nog een slechte film ook.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:31 schreef latislos het volgende:
maar wat ik zo zie op imdb, man man man, 18+ 18 + 18+ zet de boventoon.
vandaar ook devan Sokolsky?
Ach gossiequote:Op maandag 13 maart 2006 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik ben erg geïnteresseerd in de Romeinse tijd en in de persoon Caligula, maar deze film richtte zich meer op andere dingen. En dat had niemand mij verteld. Buiten dat is het nog een slechte film ook.
Trivia: After raping Proculus' wife, Caligula was meant to sodomize Proculus himself. Malcolm McDowell refused to do it, and Tinto Brass instead suggested the off-screen fisting which is seen in the moviequote:Op maandag 13 maart 2006 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik ben erg geïnteresseerd in de Romeinse tijd en in de persoon Caligula, maar deze film richtte zich meer op andere dingen. En dat had niemand mij verteld. Buiten dat is het nog een slechte film ook.
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:46 schreef Sloggi het volgende:
Die 2e is Gods & Monsters geloof ik.
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:51 schreef Sheridana het volgende:
wat ben jij crea vandaag Sokolsky!
Citizen Kane moet er dan tussen zitten.... nooit gezien
Casablanca is goed. Rasputin wel het goede land.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Sloggi het volgende:
Nr. 3 Casablanca, Nr. 4 Rasputin?
/edit
Ik dacht meteen McKellen, maar jammer dus
Ik denk het niet. Die is namelijk in kleur. Deze is niet Engelstalig, maar heeft wel een bekend verhaal, dat meerdere keren verfilmd is.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
plaatje 5 is the adventures of robin hood denk ik
Is niet van voor '60.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Doff het volgende:
Dr. Strangelove etc. etc. ?
Don Quichote?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:56 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Die is namelijk in kleur. Deze is niet Engelstalig, maar heeft wel een bekend verhaal, dat meerdere keren verfilmd is.
Volgens mij was dat toen zonder plaatjes, en werden er toen xx aantal films met schaakscenes gevraagd.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:57 schreef Patch het volgende:
die schaak-vraag is al eens ooit voorbij gekomen, geinig
1 is inderdaad slapstick. Zit geen Shakespeare tussen, hoewel schaken er toen natuurlijk al wel was. 4 heeft een historisch tintje. 5 is wel een bekend sprookje, 8 is denk ik de bekendste schaakscène uit de filmgeschiedenis. De dood schijnt best sterk te zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:56 schreef wyccie het volgende:
Casablanca staat er bij. Ik denk dat dat foto 3 is. Net niet op tijd.
1 lijkt een slapstick comedy.
4, 5 en 8 lijken me Shakespeare verfilmingen. (Of bestond schaken toen nog niet?)
Nee hoor, mét plaatjes.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen zonder plaatjes, en werden er toen xx aantal films met schaakscenes gevraagd.
Oh, daar was ik dan niet bij. Vast van voor mijn tijd.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee hoor, mét plaatjes.
Website werd later nog eens gepost in FMT, er waren nog veel meer van zulke schaak-foto's
Klopt.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen zonder plaatjes, en werden er toen xx aantal films met schaakscenes gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |