Situatie:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:07 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Ik kan wel doen alsof, maar vechten kan ik tog niet..
Er is nog niks gebeurtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kan iemand misschien even een korte samenvatting geven?
Is ie inmiddels overleden, in elkaar geslagen of z'n huis uit getrapt?
Ja lach er maar omquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef Sloavink het volgende:
Kunnen we niet een vette OP maken ofzo
Ik lach er niet om! maar in de tijd dat er niks gebeurd kunnen we onze tijd toch daaraan besteden!?quote:
Je kan ook naar ze toegaan en de leider een doodschop geven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ik lach er niet om! maar in de tijd dat er niks gebeurd kunnen we onze tijd toch daaraan besteden!![]()
quote:
Heb ik al een keer gedaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je kan ook naar ze toegaan en de leider een doodschop geven.
SNEL VERKLEED JE ALS NEGER EN GA ER HEEN!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Sloavink het volgende:
*nieuwtje van het front
Er is aangebeld bij jaco! meer informatie volgt snel.
Jij was erbij?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Sloavink het volgende:
*nieuwtje van het front
*Stinkt in een stuke chips van het lachen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
SNEL VERKLEED JE ALS NEGER EN GA ER HEEN!!!
NIEUWTJEquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Sloavink het volgende:
*nieuwtje van het front
Ik ruik 'tquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:22 schreef Sloavink het volgende:
[..]
*Stinkt in een stuke chips van het lachen.![]()
Jij bent een Jehova's getuige?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:23 schreef tonks het volgende:
Opeens sta ik voor je deur (ding dong)
Waarom zeg je nu weer dat negers stinkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:22 schreef Sloavink het volgende:
[..]
*Stinkt in een stuke chips van het lachen.![]()
Stoere manquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:25 schreef C2C het volgende:
best wel stelletje nerds, die zouden het bij mij niet moeten flikken... ff leuk clubje opbellen
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:19 schreef Jaco90 het volgende:
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06106/vbh.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06106/vbh2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef Gizmore het volgende:
Waarom sturen we ook alweer niet de Fok!knokploeg langs om die hooligans buiten de deur te houden?
Omdat de TS een wijf is, die hooligans wijven zijn. en dat wijf wat hij gekust heeft is een kerel!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef Gizmore het volgende:
Waarom sturen we ook alweer niet de Fok!knokploeg langs om die hooligans buiten de deur te houden?
Ze zijn een beetje te jong, kga me niet belachelijk maken...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef Gizmore het volgende:
oohquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Omdat de TS een wijf is, die hooligans wijven zijn. en dat wijf wat hij gekust heeft is een kerel!
Jij niet, C2C.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Serieus!!??? echt respect voor je man! mag ik je handtekening!?![]()
![]()
![]()
zowiezo moet je te ver rijen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje te jong, kga me niet belachelijk maken...
Goed puntquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Omdat de TS een wijf is, die hooligans wijven zijn. en dat wijf wat hij gekust heeft is een kerel!
Beter puntquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje te jong, kga me niet belachelijk maken...
Bij mij ook, maar het was de buurman om te vragen of ik de auto even wilde verplaatsen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Sloavink het volgende:
*nieuwtje van het front
Jij spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:28 schreef Casparovvv het volgende:
Sluit jezelf op in een polygamische sekte in de VS, dan is het enige waar je bang voor hoeft te zijn je eigen vader.
Het laatste levensteken van TS is nog geen 10 minuten oud.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:33 schreef Paltos het volgende:
zo, hoe staan de zaken?
Heb je geen sterke papa?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:36 schreef Jaco90 het volgende:
*Hoopt dat ze niet weten waar ik woon. Hoewel ze beweren van wel.
ja, ik zou ook gaarne een foto zienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:37 schreef haphaphap het volgende:
Wie is de dame in kwestie!!!!
Ow, jij weet dat...quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:39 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ow, jij weet dat...![]()
TS moet een oud fietswiel nemen, de spaken dicht bij de as doorknippen, kan je ze eruit halen, (aan het andere uiteinde zit een moer). Slijpsteen, stevig punt aan slijpen, kan je in de naad van je broek meedragen, neem ook een fles ontvlekker (trichloorethyleen werkt het best), op een doekje doen, al huffend ga je naar die kerels op zoek, voel je niets als ze je slaan. En de eerste die je ziet steek je die spaak in z'n pens. Is zo smal, dat glijdt er door, maakt niet uit wat voor jas hij aan heeft. De ontvlekker neemt je remmingen weg, dat steken lukt dan wel.![]()
Met zo'n klein wondje denken ze dat er niets aan de hand is, tot hij doodvalt door de inwendige bloedingen![]()
Opgelost, slotje![]()
En jij bent huurmoordenaar?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:39 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ow, jij weet dat...![]()
TS moet een oud fietswiel nemen, de spaken dicht bij de as doorknippen, kan je ze eruit halen, (aan het andere uiteinde zit een moer). Slijpsteen, stevig punt aan slijpen, kan je in de naad van je broek meedragen, neem ook een fles ontvlekker (trichloorethyleen werkt het best), op een doekje doen, al huffend ga je naar die kerels op zoek, voel je niets als ze je slaan. En de eerste die je ziet steek je die spaak in z'n pens. Is zo smal, dat glijdt er door, maakt niet uit wat voor jas hij aan heeft. De ontvlekker neemt je remmingen weg, dat steken lukt dan wel.![]()
Met zo'n klein wondje denken ze dat er niets aan de hand is, tot hij doodvalt door de inwendige bloedingen![]()
Opgelost, slotje![]()
Helpt ook.. :] Balpen-moord..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:55 schreef Maisnon het volgende:
Het zelfde kun je doen met een paraplu, en daar de punt van...
Maar om nu met een paraplu aan te komen zettenZe slaan al niet meer, ze lachen je uit
Beetje requests van kleine breezermeisjes fetishisten aan het ontwijken?quote:
uiteraardquote:
ervaring of nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:39 schreef Doderok het volgende:
[..]
Opgelost, slotje![]()
Het is pas 20:14 hoor..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:12 schreef Paaul het volgende:
Ben je al dood? anders zal er wel niks meer gebeuren
Er kan toch ook aangebeld worden door iemand anders.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef Volvoman het volgende:
Jij wil echt aandacht. Die ene sloavink zegt dat er bij je aangebled word, zeg jij weer dat je hoopt dat ze niet weten waar je woont![]()
![]()
Hebben we al een keer gedaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:59 schreef L-IS het volgende:
stom gelul, gedraag je niet als een dom watje... trommel wat vrienden op en ga de confrontatie aan. Slap geouwehoer
hehe, grote vriendenkring heb jequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Birri het volgende:
[..]
Hebben we al een keer gedaan.
Stonden we daar met z'n 3en.
Wat een kut-avatar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Birri het volgende:
[..]
Hebben we al een keer gedaan.
Stonden we daar met z'n 3en.
Wie niet sterk is moet psychopaat zijnquote:
Gewoon balpen bij je dragen, als je een keer -serieus- in de problemen komt flink hard erin duwenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef Doderok het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet psychopaat zijn![]()
Nou hup, beetje leesvoer voor de jongeren: http://feastofhateandfear.com/archives/john.html
Vind de boeken van John Minnery nogal onnozel, maar ze lezen vlot.
En ga voor de ogen in een gevecht. Duimen erin en hard duwen![]()
Perfecte samenvatting!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
TS begon met post dat ie door hooligans was bedreigd omdat TS de hooligans sukkels had genoemd. Hooligans zouden TS wel even mores leren.
TS wordt hier bang van (give him a break, hij is 15) en wil zelfmoord plegen, of zoals hij het zegt, kk dood.
Ondertussen zijn we er al achter gekomen dat de hooligans in kwestie een stelletje Londsdale losers van 15/16 jaar oud zijn. Af en toe post vriend Sloavink iets als, 'er wordt aangebeld!'
Perfecte samenvatting!![]()
TS is nog steeds bang om dood te gaan.
Nou, er is wel 1 deur waar VB boys op staat!quote:Op zondag 12 maart 2006 01:45 schreef Ericr het volgende:
Vruchtenbuurt hooligansEr woont in deze buurten niks wat de naam hooligan mag dragen, ook al woont er wel wat puin in de Notenbuurt en een paar straten van de Vruchtenbuurt, maar dat mag de naam hooligan zeker niet dragen.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 12 maart 2006 02:02 schreef Ericr het volgende:
Ik woon in Oud Waldeck, ook al wordt mijn gedeelte gerekend onder Bohemen en Meer en Bos. In dit gedeelte wonen zeker geen hooligans, veel rustigere buurten zijjn er niet in DH. Maar buiten deze buurt valt het ook allemaal, die broekventjes zijn zeker geen hooligans. Peutertjes, meer niet.
quote:Op zondag 12 maart 2006 10:33 schreef TehRockstar het volgende:
Ik dacht dat Jaco90 een meisje was?
Zoals in Death Wish: alle schurken sterven?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ja ja lieve kijkbuiskindertjes, hoe gaat dit spannende verhaal aflopen?![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 14:37 schreef Doderok het volgende:
[..]
Zoals in Death Wish: alle schurken sterven?
Sloavink wordt met honkbal knuppels doodgeslagen voor de deur van Jaco90. Als Jaco z'n dode vriend (nou ja, vriend ...) aantreft besluit hij het recht in eigen handen te nemen. Eerst steekt hij het clubhuis van de bende in de fik en staat grimmig toe te kijken hoe het gespuis omkomt in de verzengende vlammenzee. Te laat merkt hij dat de dikzak, die zoveel gezopen had dat hij een eindje verder aan het wildplassen was toen Jaco aan het pand arriveerde, achter hem opduikt en een slagersmes in zijn rug ploft. Ondanks de verwondingen slaagt onze held erin om weg te rennen, er volgt een wilde achtervolging op de fiets door de straten van den Haag, die uiteindelijk eindigt bij een omheinde herenhoeve aan de rand van de stad, waar Jaco de kans ziet zijn achtervolger te verschalken ...
Mmm, hier hebben we een fotogenieke gevechtsscene nodig die eindigt op het dak van het vervallen pand, eronder is een half afgebroken muur waar enkele lange betonijzers uitsteken. Ze rollen al vechtend het dak af en de schurk komt heel ongelukkig terecht, met een close-up van het betonijzer dat langs z'n mond naar binnen gaat en door de achterkant van z'n hoofd tevoorschijn komt, waarna het gewicht van z'n dikke pens hem verder naar beneden trekt en de bovenkant van de schedel losscheurt. Eindshot is de onderste helft van het hoofd, met een oog bungelend uit de oogkas, recht in de lens kijkend... fade to black...
Zoiets?
Eh... hoi?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:37 schreef Doderok het volgende:
[..]
Zoals in Death Wish: alle schurken sterven?
Sloavink wordt met honkbal knuppels doodgeslagen voor de deur van Jaco90. Als Jaco z'n dode vriend (nou ja, vriend ...) aantreft besluit hij het recht in eigen handen te nemen. Eerst steekt hij het clubhuis van de bende in de fik en staat grimmig toe te kijken hoe het gespuis omkomt in de verzengende vlammenzee. Te laat merkt hij dat de dikzak, die zoveel gezopen had dat hij een eindje verder aan het wildplassen was toen Jaco aan het pand arriveerde, achter hem opduikt en een slagersmes in zijn rug ploft. Ondanks de verwondingen slaagt onze held erin om weg te rennen, er volgt een wilde achtervolging op de fiets door de straten van den Haag, die uiteindelijk eindigt bij een omheinde herenhoeve aan de rand van de stad, waar Jaco de kans ziet zijn achtervolger te verschalken ...
Mmm, hier hebben we een fotogenieke gevechtsscene nodig die eindigt op het dak van het vervallen pand, eronder is een half afgebroken muur waar enkele lange betonijzers uitsteken. Ze rollen al vechtend het dak af en de schurk komt heel ongelukkig terecht, met een close-up van het betonijzer dat langs z'n mond naar binnen gaat en door de achterkant van z'n hoofd tevoorschijn komt, waarna het gewicht van z'n dikke pens hem verder naar beneden trekt en de bovenkant van de schedel losscheurt. Eindshot is de onderste helft van het hoofd, met een oog bungelend uit de oogkas, recht in de lens kijkend... fade to black...
Zoiets?
Ook nieuwsgierig is!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Is TS nou al in puin geslagen of niet?
* hollander76 wacht ook af op een updatequote:Op zondag 12 maart 2006 16:36 schreef Forcefuzz het volgende:
YOO!!! Daar ben ik weer na een spannende zaterdagnacht. Van wie krijg ik ff een samenvatting?![]()
Eensch.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dit verhaal heeft nu wel weer wat spanning nodig hoor. Kunnen die Londsdale hooligans niet even voor de deur van TS gaan staan?
Kutreactie zegquote:
Moet ik dan zelf langskomen? Word nu toch wel erg saai... die knulletjes zitten toch hopelijk wel bij je op school hehe?quote:
Ik las uit de kontquote:Op zondag 12 maart 2006 21:00 schreef L-IS het volgende:
Kom maar terug als je een arm uit de kom hebt ofzo![]()
Straks is het een hoax......quote:Op zondag 12 maart 2006 22:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Waag het niet met een nog ergere anti-climax te komen dan die je eigenlijk al hebt gegeven. Eerst zijn die enge hooligans ineens 15/16 jaar oud en daarna komen ze je maar niet opzoeken.
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
En hij was gisterenavond nog wel zo'n paniekventje die in R&P het originele topic begon!
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:55 schreef PAA-053 het volgende:
Gelukkig weten we waar je woont zodat we je angstdroom waarheid kunnen maken wegens het verspreiden van een hoax
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:55 schreef PAA-053 het volgende:
Gelukkig weten we waar je woont zodat we je angstdroom waarheid kunnen maken wegens het verspreiden van een hoax
VB staat voor Venga Boysquote:Op zondag 12 maart 2006 01:54 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nou, er is wel 1 deur waar VB boys op staat!
Woon je hier ook in de buurt ?
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:55 schreef PAA-053 het volgende:
Nee, iig niet vandaag.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Is hij toch wel die hooligans tegengekomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |