Situatie:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:07 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Ik kan wel doen alsof, maar vechten kan ik tog niet..
Er is nog niks gebeurtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kan iemand misschien even een korte samenvatting geven?
Is ie inmiddels overleden, in elkaar geslagen of z'n huis uit getrapt?
Ja lach er maar omquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef Sloavink het volgende:
Kunnen we niet een vette OP maken ofzo
Ik lach er niet om! maar in de tijd dat er niks gebeurd kunnen we onze tijd toch daaraan besteden!?quote:
Je kan ook naar ze toegaan en de leider een doodschop geven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ik lach er niet om! maar in de tijd dat er niks gebeurd kunnen we onze tijd toch daaraan besteden!![]()
quote:
Heb ik al een keer gedaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je kan ook naar ze toegaan en de leider een doodschop geven.
SNEL VERKLEED JE ALS NEGER EN GA ER HEEN!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Sloavink het volgende:
*nieuwtje van het front
Er is aangebeld bij jaco! meer informatie volgt snel.
Jij was erbij?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Sloavink het volgende:
*nieuwtje van het front
*Stinkt in een stuke chips van het lachen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
SNEL VERKLEED JE ALS NEGER EN GA ER HEEN!!!
NIEUWTJEquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Sloavink het volgende:
*nieuwtje van het front
Ik ruik 'tquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:22 schreef Sloavink het volgende:
[..]
*Stinkt in een stuke chips van het lachen.![]()
Jij bent een Jehova's getuige?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:23 schreef tonks het volgende:
Opeens sta ik voor je deur (ding dong)
Waarom zeg je nu weer dat negers stinkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:22 schreef Sloavink het volgende:
[..]
*Stinkt in een stuke chips van het lachen.![]()
Stoere manquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:25 schreef C2C het volgende:
best wel stelletje nerds, die zouden het bij mij niet moeten flikken... ff leuk clubje opbellen
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:19 schreef Jaco90 het volgende:
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06106/vbh.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06106/vbh2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef Gizmore het volgende:
Waarom sturen we ook alweer niet de Fok!knokploeg langs om die hooligans buiten de deur te houden?
Omdat de TS een wijf is, die hooligans wijven zijn. en dat wijf wat hij gekust heeft is een kerel!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef Gizmore het volgende:
Waarom sturen we ook alweer niet de Fok!knokploeg langs om die hooligans buiten de deur te houden?
Ze zijn een beetje te jong, kga me niet belachelijk maken...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef Gizmore het volgende:
oohquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Omdat de TS een wijf is, die hooligans wijven zijn. en dat wijf wat hij gekust heeft is een kerel!
Jij niet, C2C.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Serieus!!??? echt respect voor je man! mag ik je handtekening!?![]()
![]()
![]()
zowiezo moet je te ver rijen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje te jong, kga me niet belachelijk maken...
Goed puntquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Omdat de TS een wijf is, die hooligans wijven zijn. en dat wijf wat hij gekust heeft is een kerel!
Beter puntquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje te jong, kga me niet belachelijk maken...
Bij mij ook, maar het was de buurman om te vragen of ik de auto even wilde verplaatsen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Sloavink het volgende:
*nieuwtje van het front
Jij spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:28 schreef Casparovvv het volgende:
Sluit jezelf op in een polygamische sekte in de VS, dan is het enige waar je bang voor hoeft te zijn je eigen vader.
Het laatste levensteken van TS is nog geen 10 minuten oud.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:33 schreef Paltos het volgende:
zo, hoe staan de zaken?
Heb je geen sterke papa?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:36 schreef Jaco90 het volgende:
*Hoopt dat ze niet weten waar ik woon. Hoewel ze beweren van wel.
ja, ik zou ook gaarne een foto zienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:37 schreef haphaphap het volgende:
Wie is de dame in kwestie!!!!
Ow, jij weet dat...quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:39 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ow, jij weet dat...![]()
TS moet een oud fietswiel nemen, de spaken dicht bij de as doorknippen, kan je ze eruit halen, (aan het andere uiteinde zit een moer). Slijpsteen, stevig punt aan slijpen, kan je in de naad van je broek meedragen, neem ook een fles ontvlekker (trichloorethyleen werkt het best), op een doekje doen, al huffend ga je naar die kerels op zoek, voel je niets als ze je slaan. En de eerste die je ziet steek je die spaak in z'n pens. Is zo smal, dat glijdt er door, maakt niet uit wat voor jas hij aan heeft. De ontvlekker neemt je remmingen weg, dat steken lukt dan wel.![]()
Met zo'n klein wondje denken ze dat er niets aan de hand is, tot hij doodvalt door de inwendige bloedingen![]()
Opgelost, slotje![]()
En jij bent huurmoordenaar?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:39 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ow, jij weet dat...![]()
TS moet een oud fietswiel nemen, de spaken dicht bij de as doorknippen, kan je ze eruit halen, (aan het andere uiteinde zit een moer). Slijpsteen, stevig punt aan slijpen, kan je in de naad van je broek meedragen, neem ook een fles ontvlekker (trichloorethyleen werkt het best), op een doekje doen, al huffend ga je naar die kerels op zoek, voel je niets als ze je slaan. En de eerste die je ziet steek je die spaak in z'n pens. Is zo smal, dat glijdt er door, maakt niet uit wat voor jas hij aan heeft. De ontvlekker neemt je remmingen weg, dat steken lukt dan wel.![]()
Met zo'n klein wondje denken ze dat er niets aan de hand is, tot hij doodvalt door de inwendige bloedingen![]()
Opgelost, slotje![]()
Helpt ook.. :] Balpen-moord..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:55 schreef Maisnon het volgende:
Het zelfde kun je doen met een paraplu, en daar de punt van...
Maar om nu met een paraplu aan te komen zettenZe slaan al niet meer, ze lachen je uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |