OMG! Marathon-nightquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:45 schreef narcissist het volgende:
[..]
Die wijvenDie blijven nog droog in de regen, jezus wat lelijk.
Gadverdammequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft TS met één van deze schoonheden speeksel uitgewisseld?
En je kent de VB Hooligans niet? Of zit je er zelfs soms bij? Vertel het ons.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef ChOas het volgende:
Huh ? Ik woon al jaren in de vruchtenbuurt!
Ik ook!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef ChOas het volgende:
Huh ? Ik woon al jaren in de vruchtenbuurt!
Pjee... dat zijn zijn gastjes die nu 'meneer' tegen me zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:49 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
En je kent de VB Hooligans niet? Of zit je er zelfs soms bij? Vertel het ons.
Matig.quote:
Ik ookquote:
Beter weet jij waar ze allemaal wonen..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee... dat zijn zijn gastjes die nu 'meneer' tegen me zeggen
Wie nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Beter weet jij waar ze allemaal wonen..
Funda denkt daar anders over!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dit is een goede buurt hoor. Middenklas wit.
Er gebeurt hier nooit wat![]()
Ze hebben wel exclusieve shoppers hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Funda denkt daar anders over!
Tijdschriften (met abonnement)
Libelle
Margriet
Donald Duck
Woont nog steeds 99% autochtoon.. vooral doorstarters.. kleine gezinnetjes met 1 kind enzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:52 schreef haphaphap het volgende:
In ieder geval woonde er (weet neit hoe het nu is) haast geen mocro's, de enige gangsta-wannabe's die er woonde was dat duindorp, binnestad uitschot wat daar naartoe verhuisd was
Ja en 54% verdient bovenmodaal , 45% heeft mbo of hoger en 36% HBO of uni.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Libelle
Margriet
Donald Duck
Dus dat zijn de hooligans in kwestie? Weet je zeker dat ze niet gewoon je pokémon kaarten willen hebben?quote:
Moeders met kinderen misschien? Ja ik weet het ook niet natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Libelle
Margriet
Donald Duck
Hij is dood.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:57 schreef Sloggi het volgende:
Kunnen we weer terug naar de zichzelf ophangende TS?
Eensch. Valt dus wel mee met die 'hooligans'.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:59 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Moeders met kinderen misschien? Ja ik weet het ook niet natuurlijk![]()
Ik zou me pas zorgen maken als de populairste tijdschiften in mijn wijk 'Allah's Grootste' of 'Burqa's voor Beginners' zouden zijn![]()
Kan hij mooi op die 16-jarige hooligans springen.quote:
Denk dat je gelijk hebt. Voor een stad, zijn die huizen best prima.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja en 54% verdient bovenmodaal , 45% heeft mbo of hoger en 36% HBO of uni.
Ik zei het al: middenklas wit.
Afwachten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:05 schreef Iceking het volgende:
Nou TS, zijn er al nieuwe ontwikkelingen?? Hou het topic wel een beetje levend hè!
Het ligt em eigenlijk aan jezelf. Dat soort mannetjes pakken de zwaksten er altijd uit. Dus TS, doe iets aan je houding en wordt een echte vent!quote:
So? Werken rocks!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:04 schreef debbie_19 het volgende:
ik heb ook een zwaar, zwaar probleem.Ik moet namelijk maandag weer werken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan wel doen alsof, maar vechten kan ik tog niet..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het ligt em eigenlijk aan jezelf. Dat soort mannetjes pakken de zwaksten er altijd uit. Dus TS, doe iets aan je houding en wordt een echte vent!![]()
Ze pakken mij ook altijd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het ligt em eigenlijk aan jezelf. Dat soort mannetjes pakken de zwaksten er altijd uit. Dus TS, doe iets aan je houding en wordt een echte vent!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |