De enige hersencel die ze bezitten staat ingesteld op KILL KILL KILLquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:22 schreef narcissist het volgende:
Nu snap ik ook waarom ze ze hele avonden op de straat rondzwerven zoekend naar 1 persoon.
Geen webcam meer heeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:23 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
We boden de TS al aan zijn webcam bij de deur op te hangen, ingeval ze op hem gaan inbeuken
Is die kerel met die Lonsdale trui, links, nu tegen zijn vriendje aan het rijden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:19 schreef Jaco90 het volgende:
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06106/vbh2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:19 schreef Jaco90 het volgende:
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06106/vbh.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06106/vbh2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik ken ze amper..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:25 schreef Razor21 het volgende:
Hey geef eens wat meer info over die gasten...kunnen ons er even mee bemoeien
Iel, vieze impotente homo'squote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:25 schreef narcissist het volgende:
[..]
Is die kerel met die Lonsdale trui, links, nu tegen zijn vriendje aan het rijden?
is dat de baasquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:26 schreef Sloavink het volgende:
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06106/vbhschop.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Noem eens een naam (nickname) dan kunnen we even zelf op partymania zoekenquote:
welke?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:27 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Dat er een gast bij is die flink hard slaat.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:26 schreef tonks het volgende:
Ja TS, je hebt de foto's van die gasten ook al geplaatst nu nog ff de msn adressen!
Ok wach ik bel Kees met z'n Kankerkachel wel ff op hij wil komen helpen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:27 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Nou, hier plaatsen!quote:
Zo een gast die eerst zijn arm naar achter haalt, en dan met zijn logge fatsige lichaam een klap verdeeld.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:27 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
ik ga ze juist opjutten!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef narcissist het volgende:
Paas die MSN-adressen nu. Ze worden ineens toegevoegd door 10 man die ze keihard verrot schelden, ze maken je niks meer.
waardoor je genoeg tijd heb om weg te duikenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Zo een gast die eerst zijn arm naar achter haalt, en dan met zijn logge fatsige lichaam een klap verdeeld.
Die vuisten zie je in slomotion op je afkomen.
Kan niet, zijn hoer is terug van vakantiequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ok wach ik bel Kees met z'n Kankerkachel wel ff op hij wil komen helpen...
Nu krijgen we ze niet meer.quote:
mits nuchterquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Zo een gast die eerst zijn arm naar achter haalt, en dan met zijn logge fatsige lichaam een klap verdeeld.
Die vuisten zie je in slomotion op je afkomen.
Zo van:quote:
zou ze idd een paar klappen waard zijn....?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:31 schreef ItaloDancer het volgende:
Raar dat er nog niet gevraagd is om de foto van het meisje / de hoer in kwestie. Of heb ik dat gemist?
Nou, bij deze iig.
quote:Een 15-jarige jongen uit Den Haag is rond 18.00 in een ziekenhuis overleden, nadat hij een paar uur eerder ernstig gewond raakte bij een vechtpartij. Een groep hooligans beukte het huis in rond 17.30. Toen de vader de deur opende, drongen de hooligans het huis binnen.
De groep liep naar de computer waar de 16-jarige lag te fok!ken. Bij een vechtpartij die volgde raakte de jongen ernstig gewond. Het slachtoffer werd naar een ziekenhuis in Den-Haag overgebracht, maar medische hulp mocht niet meer baten. De 'bezoekers' zijn er na de vechtpartij vandoor gegaan. De politie heeft een rechercheteam opgestart die de zaak onderzoekt.
Whahahahhaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |