quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:35 schreef Cart_man het volgende:
* Cart_man gaapt.
Gil even wanneer er wat staat te gebeuren...
Kijk een kenner!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef haphaphap het volgende:
Jezus hoe jong ben jedie gasten zijn echt kneuzen en ik ken ze omdat ze altijd in de marathon komen, ze stellen niks voor die vruchtenbuurt kneuzen. Meeste komen trouwens uit oud-waldeck en hovy-buurt
De shell dak hooligansquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef haphaphap het volgende:
Jezus hoe jong ben jedie gasten zijn echt kneuzen en ik ken ze omdat ze altijd in de marathon komen, ze stellen niks voor die vruchtenbuurt kneuzen. Meeste komen trouwens uit oud-waldeck en hovy-buurt
zo van, vliegt dat mes zo wegquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef Paltos het volgende:
Nou nog niet pfff-en, misschien heeft één van die boefjes wel een vlindermes!
Ze hebben vlindermessen, gummi-knuppels, en 1 gast heeft zelfs pepper-spray.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef Paltos het volgende:
Nou nog niet pfff-en, misschien heeft één van die boefjes wel een vlindermes!
heel arsenaal dusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:38 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ze hebben vlindermessen, gummi-knuppels, en 1 gast heeft zelfs pepper-spray.
Haha ik vind ze wel aardig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:39 schreef Sloavink het volgende:
[..]
1 ding weet ik van hun, daar moet je echt geen ruzie mee hebben.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:38 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ze hebben vlindermessen, gummi-knuppels, en 1 gast heeft zelfs pepper-spray.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef narcissist het volgende:
Ze staan dus voor je huis, jij belt de politie. Zij worden gepakt omdat ze ook nog eens verboden wapens hebben. Papa en mama horen dit, nu mogen ze nooit meer naar buiten.
Ze zijn wel aardig, ik zit met 1 gast uit SDH in de klas.. echt een goede jongen. Ook een leuk detail is dat hij ex- nederlands kampioen jeugdtaikwando is.quote:
Van Funda.nlquote:De Vruchtenbuurt is een wijk in Den Haag in stadsdeel Segbroek alhoewel anderen de wijk indelen in Loosduinen. Bijna alle straten hebben de naam van een vrucht. De wijk is hoofdzakelijk vlak voor de Tweede Wereldoorlog gebouwd en er staan dus veel zgn. 'jaren 30 huizen', al dan niet opgedeeld in boven- en benedenwoning. Voor bebouwing was het een tuinbouwgebied. Het werd een typische middenklassewijk.
Een benzinestation en daar dan zeg maar de bovenkant van.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:42 schreef tonks het volgende:
Wat is de shell dak nou weer
Nee man je lost je eigen probleempjes maar op.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:42 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Nee joh.. Maar als hun mij zoude helpen..
Aanvulling: ze komen wel eens in http://clubmarathon.nl/ Wie herkent ze tussen de foto's?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Achtergrondinfo voor de liefhebbers:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vruchtenbuurt
[..]
Van Funda.nl
Op #3 in de top 3 "lifestyle typen" Financieel beperkten...
Ja die hangen de hele dag op het dak.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Een benzinestation en daar dan zeg maar de bovenkant van.
Was ook geen serieuze opmerking.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Nee man je lost je eigen probleempjes maar op.
Die wijvenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Aanvulling: ze komen wel eens in http://clubmarathon.nl/ Wie herkent ze tussen de foto's?
Dat benzine station is als het ware in een soort heuvel gebouwd, op die heuvel ligt een pleintje met bankjes. vandaar shelldak hooligans.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef narcissist het volgende:
[..]
Ja die hangen de hele dag op het dak.![]()
Jezus, wat een kindertent.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
Aanvulling: ze komen wel eens in http://clubmarathon.nl/ Wie herkent ze tussen de foto's?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:45 schreef narcissist het volgende:
[..]
Die wijvenDie blijven nog droog in de regen, jezus wat lelijk.
Woonde ik vroeger.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef haphaphap het volgende:
Nou wauw wat zijn ze daar stoer, waren nooit stoer genoeg om richting houtwijk te komenen in club marathon stellen ze helemaal niks voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |