Situatie:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:07 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Ik kan wel doen alsof, maar vechten kan ik tog niet..
Er is nog niks gebeurtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kan iemand misschien even een korte samenvatting geven?
Is ie inmiddels overleden, in elkaar geslagen of z'n huis uit getrapt?
Ja lach er maar omquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef Sloavink het volgende:
Kunnen we niet een vette OP maken ofzo
Ik lach er niet om! maar in de tijd dat er niks gebeurd kunnen we onze tijd toch daaraan besteden!?quote:
Je kan ook naar ze toegaan en de leider een doodschop geven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ik lach er niet om! maar in de tijd dat er niks gebeurd kunnen we onze tijd toch daaraan besteden!![]()
quote:
Heb ik al een keer gedaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je kan ook naar ze toegaan en de leider een doodschop geven.
SNEL VERKLEED JE ALS NEGER EN GA ER HEEN!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Sloavink het volgende:
*nieuwtje van het front
Er is aangebeld bij jaco! meer informatie volgt snel.
Jij was erbij?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Sloavink het volgende:
*nieuwtje van het front
*Stinkt in een stuke chips van het lachen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
SNEL VERKLEED JE ALS NEGER EN GA ER HEEN!!!
NIEUWTJEquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Sloavink het volgende:
*nieuwtje van het front
Ik ruik 'tquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:22 schreef Sloavink het volgende:
[..]
*Stinkt in een stuke chips van het lachen.![]()
Jij bent een Jehova's getuige?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:23 schreef tonks het volgende:
Opeens sta ik voor je deur (ding dong)
Waarom zeg je nu weer dat negers stinkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:22 schreef Sloavink het volgende:
[..]
*Stinkt in een stuke chips van het lachen.![]()
Stoere manquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:25 schreef C2C het volgende:
best wel stelletje nerds, die zouden het bij mij niet moeten flikken... ff leuk clubje opbellen
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:19 schreef Jaco90 het volgende:
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06106/vbh.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06106/vbh2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef Gizmore het volgende:
Waarom sturen we ook alweer niet de Fok!knokploeg langs om die hooligans buiten de deur te houden?
Omdat de TS een wijf is, die hooligans wijven zijn. en dat wijf wat hij gekust heeft is een kerel!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef Gizmore het volgende:
Waarom sturen we ook alweer niet de Fok!knokploeg langs om die hooligans buiten de deur te houden?
Ze zijn een beetje te jong, kga me niet belachelijk maken...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:26 schreef Gizmore het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |