abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 maart 2006 @ 07:28:44 #276
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36191067
Eh nee, geen last van Isabeau, maar kan behoorlijk vervelend zijn lijkt me.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36191304
quote:
Op maandag 20 maart 2006 00:08 schreef poohy het volgende:

[..]

Ja, ik woon er sinds een jaar In Welington.

Het is lekker heuvelachtig hier, dus ik ga zo maar even naar de stad lopen. Elke keer verzin ik excuses om niet te hoeven lopen, maar op mijn eerste lijndag kan ik dat natuurlijk niet maken
Tof! Dan kun je ieder weekend naar Te Papa! Is Wellington een leuke stad om in te wonen? Ik herinner het me als de stad waar geen leuke hostels zaten.

Verder ben ik half ziek. Misselijk, last van mijn buik, moe, alles voelt aan als gummi verzwaard met lood en ik heb echt het energie-niveau van een amoebe.
En ik had gehoopt dat ik me na een uur fietsen weer wat fitter zou voelen. Nouja, dan ga ik zo dat uur maar weer terug fietsen.
  maandag 20 maart 2006 @ 08:12:07 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_36191324
quote:
Op maandag 20 maart 2006 04:00 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een rare vraag, maar worden jullie ook wel eens lastig gevallen door Afrikaanse mannen? Ik ben in mijn leven regelmatig lastig gevallen door met name Ethiopiërs en andere donker getinte mannen. Ze zijn dan ook vaak heel erg onbehoorlijk ("You have sex with me") en staan je bijna geil uit te kleden met hun ogen. Komt dat omdat ik stevig ben, want bij navraag zijn er bijna geen vriendinnen van me die hetzelfde ervaren.

en ja, ik ben net weer eens 'lastig gevallen' door een Afrikaan, op mijn werk Ik zeg altijd maar heel snel dat ik een man en kinderen heb
JA!!!

Volgens mij denken ze altijd, die is goed gevuld, die zal wel rijk zijn ofzo.
Toen ik in Hengelo woonde werd ik minstens 1 keer in de week aangesproken. Vooral leuk als je met tassen met kleren weer naar huis liep en ze per se je tassen willen dragen enzo.
Toen ik de sleutel net had en ik met mijn moeder op straat liep om de stad in te gaan was het nog wel leuk, maar al snel werd het minder.

Een keer ben ik door zo'n man achtervolgd op de fiets en toen die sprak mij echt constant aan dat hij met me wilde trouwen enzo en of ik met hem naar huis wilde en toen zei ik dat ik naar mijn zieke opa moest. Ik dus naar mijn opa gefietst, zegt die man ook echt gewoon, ik ga wel met je mee, dan kan ik me meteen voorstellen. Gelukkig ging hij uiteindelijk niet mee naar binnen, maar ik durfde toen dus echt niet rechtstreeks naar huis te gaan, want dan zou hij weten waar ik woonde. Vervolgens ben ik toen met mijn opa een stuk gaan wandelen (naar mijn huis, aan de overkant van de straat).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36191382
quote:
Op maandag 20 maart 2006 08:12 schreef Troel het volgende:

[..]

JA!!!

Volgens mij denken ze altijd, die is goed gevuld, die zal wel rijk zijn ofzo.
Toen ik in Hengelo woonde werd ik minstens 1 keer in de week aangesproken. Vooral leuk als je met tassen met kleren weer naar huis liep en ze per se je tassen willen dragen enzo.
Toen ik de sleutel net had en ik met mijn moeder op straat liep om de stad in te gaan was het nog wel leuk, maar al snel werd het minder.

Een keer ben ik door zo'n man achtervolgd op de fiets en toen die sprak mij echt constant aan dat hij met me wilde trouwen enzo en of ik met hem naar huis wilde en toen zei ik dat ik naar mijn zieke opa moest. Ik dus naar mijn opa gefietst, zegt die man ook echt gewoon, ik ga wel met je mee, dan kan ik me meteen voorstellen. Gelukkig ging hij uiteindelijk niet mee naar binnen, maar ik durfde toen dus echt niet rechtstreeks naar huis te gaan, want dan zou hij weten waar ik woonde. Vervolgens ben ik toen met mijn opa een stuk gaan wandelen (naar mijn huis, aan de overkant van de straat).
Ik heb het ook, ik heb het een keer gehad dat mijn (nu allang ex)vriend erbij stond.. Ik stond samen met hem op het busstation te wachten op mijn moeder, en ik h ield die vent in de gaten omdat hij de hele tijd zat te loeren.. Komt ie op ons af, en gaat ie mijn vriend vertellen dat hij niet goed genoeg voor mij was, en dat ik NU met hem mee moest, want ik had een oogje op hem. Dan sta je echt raar te kijken...

Verder word ik regelmatig nageroepen op straat, vooral als ik alleen aan het skaten ben, ik vind het zo irritant!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36192105
Hmm, ik ga bijna nooit uit, maar als ik wel uitga, heb ik inderdaad altijd donker gekleurde mannen achter me aan. Staan er opeens 4 om je heen te dansen
Laatst wel één die heel netjes aan TARA ging vragen of hij met me mocht dansen. Toen TARA zei: "alleen dansen" was hij opeens verdwenen.
Maar ik heb een verlovingsring die ook onze trouwring wordt en die er dus ook uitziet als een trouwring. Daar hebben ze dan weer heel veel respect voor, dus ik kom er meestal wel weer vanaf.
pi_36192388
Bedenk me net dat ik mijn aanranding in de Mac te Den Bosch door een dronken/stonede Afrikaan nog ben vergeten... Dat was echt het toppunt wat mij betreft
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36192621
Zwarte mannen. Die kunnen ook bijna nooit een NEE accepteren Tenminsten mijn ervaringen hiermee...

Het weekend, is dus niet goed geweest voor mijn lijn.. Een bakje chips en patat en pizza... En niets gezonds Ach ja....... Eten is emotie
  maandag 20 maart 2006 @ 10:35:15 #283
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_36193502
Ik heb het vooral met oudere Marokkaanse mannen. In Den Haag was dat altijd heel erg, ze bleven je aankijken en soms had ik het idee gevolgd te worden. Dacht altijd dat het lag aan het feit dat ze dachten dat ik een lekkere stevige arabische was. (Die verwarring ontstaat wel vaker)

Heb een keer toen ik 'n jaar of 16 was op 't strand in Scheveningen meegemaakt dat ik daar met een vriendin lag (ook typje donker haar, vrouwelijke vormen) en dat er op een gegeven moment echt een hele kring van mannen om ons heen zat. We hebben toen onze spullen maar gepakt en zijn een eind verderop gaan zitten. Was best een beetje eng.

Oja, heb ook wel eens een Ghanees achter me aan gehad. Die kwam ik elke week tegen bij 't uitzendbureau, kwam pas van hem af nadat ik een vals telefoonnummer had gegeven.
En ook nu in Eindhoven spreken vooral donkere mannen me op straat aan. Heb het eigenlijk nooit met een (blanke) Nederlander gehad. Die zitten meestal achter mijn zusje aan (is een slanke den)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_36193978
Hmm geen last van gelukkig! Goeiemorgen iedereen, fijn weekend gehad?
De goede voornemens worden vandaag omgezet in actie; ik ga eens rondkijken bij Sportcity Amsterdam! Ligt op de fietsroute van huis naar werk, dus dan moet ik ook wel met de fiets, en geen excuus dat het zo ver is...

Heeft iemand ervaring met Sportcity? Ik vind Club Sportive ook wel leuk, maar zo belachelijk duur.. (Schijnt 75 euro per maand te zijn)

En heeft iemand nog goede tips voor een beginnende afvaller?

(ja, we gaan serieus aan de slag, kwam nl vanochtend mezelf in de spiegel tegen....)
pi_36194690
Donkere mannen die je lastig vallen dat had ik bijna dagelijks in Den Haag in Laak.

Ze geilen gewoon ontzettend op dikke konten.

ik ben net gezakt voor mijn motorexamen op kijkgedrag
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 maart 2006 @ 11:37:09 #286
13151 crew  Rewimo
pi_36195017
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:58 schreef Ieneminie het volgende:
En heeft iemand nog goede tips voor een beginnende afvaller?
Eet niet te weinig en spreek met jezelf af dat je op bepaalde dagen/tijden iets lekkers mag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36195090
Ik heb eigenlijk nooit last van dat soort mannen of ik heb een enge gekke mannenblik waardoor ik ze afstoot

Wat balen octopussy dat je gezakt bent .
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 maart 2006 @ 11:54:53 #288
13151 crew  Rewimo
pi_36195529
quote:
Op maandag 20 maart 2006 11:25 schreef octopussy het volgende:
ik ben net gezakt voor mijn motorexamen op kijkgedrag
Wat zonde zeg
pi_36195854
Octopussy, wat balen zeg, dat is dan zo jammer altijd..
pi_36197002
quote:
Op maandag 20 maart 2006 11:39 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van dat soort mannen of ik heb een enge gekke mannenblik waardoor ik ze afstoot

Wat balen octopussy dat je gezakt bent .
Ha! Daar heb ik ook last van dan! Ik wordt echt nooit lastig gevallen *afklopt*. Komt misschien gewoon door mijn houding ofzo.

En Octopussy, wat zonde!! Wanneer kun je weer op?
pi_36197197
Ik heb zoiets stoms gedaan... Vanmorgen heb ik mijn vinger flink gestoten aan de kraan, en nu doet dat toch pijn... En ik hoopte eerst dat het mijn nagel was, maar daar doet het nu juis niet meer zeer...

Ik vind het zo vreemd...
pi_36197305
Is het blauw? Opgezwolle?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 maart 2006 @ 13:09:27 #293
13151 crew  Rewimo
pi_36197572
Eten jullie weleens oerbrood? Dat hebben ze hier in de kantine. Van 1 snee zit ik bomvol
pi_36197691
nee, het is juist helemaal niet opgezwollen ofzo ymme... Het voelt alleen warm aan.
pi_36197736
Dieetclubmeeting deel XIII: sauna in Putten en chocolade! we zoeken nog iemand die zaterdag meegaat naar putten
pi_36197770
@Teigan: Dan zou ik gewoon even afwachten. Als je er morgen nog last van hebt, is het denk ik wel verstandig even naar de huisarts te gaan.
Sterkte ermee. Ik heb een paar weken geleden mijn pink gekneust gehad. Dit doet nu nog pijn.
pi_36197795
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:13 schreef teigan het volgende:
nee, het is juist helemaal niet opgezwollen ofzo ymme... Het voelt alleen warm aan.
Hoe voelt het als je tegen de bovenkant (op het topje) aantikt?
Dus je zere vinger recht en met een vinger van je andere hand op de bovenkant tikken alsof je de vinger de hand in wil tikken zeg maar.

(hoe leg ik dit nou uit? )
pi_36197852
ik snap wat je bedoelt freecell, en dat doet niet echt pijn ofzo, totdat het topje wat ombuigt...

Ik ga het maar even aankijken, en dan maar zien of het overgaat... Het is gewoon heel vreemd, ik heb zoiets nog nooit eerder gehad..
pi_36200891
quote:
Op maandag 20 maart 2006 04:00 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een rare vraag, maar worden jullie ook wel eens lastig gevallen door Afrikaanse mannen? Ik ben in mijn leven regelmatig lastig gevallen door met name Ethiopiërs en andere donker getinte mannen. Ze zijn dan ook vaak heel erg onbehoorlijk ("You have sex with me") en staan je bijna geil uit te kleden met hun ogen. Komt dat omdat ik stevig ben, want bij navraag zijn er bijna geen vriendinnen van me die hetzelfde ervaren.

en ja, ik ben net weer eens 'lastig gevallen' door een Afrikaan, op mijn werk Ik zeg altijd maar heel snel dat ik een man en kinderen heb
Bekend probleem ja. Bepaalde Afrikanen, maar ook Turken. Die kwamen toen ik een jaar of 16 was gewoon op me af waar m'n moeder bij was. Ik woonde toen in een minder buurt op Rdam Zuid, en wilde soms echt niet meer naar buiten. Ik werd daar zo boos van. Ze maken geluiden, achtervolgen je, slingeren opmerkingen naar je kop en als je niets wilt ben je opeens een hoer. Heel irritant.

Qua lijnen is het hier even niets, want ik kan me niet wegen. Heb last van m'n darmen, dus ik draag nog voedsel van een paar dagen met me mee, en ik moet ongesteld worden. Ik heb me wel gewogen, maar van 82,9 werd ik toch weer niet blij.

Gisterenavond uit eten geweest, en geen ijsje toe genomen (ook omdat ik niet tegen zuivel kan, dus dat was een goede verklaring zonder dat iedereen weer ging zeuren dat ik niet moet lijnen op zulke avonden en dat ik heus echt niet zo dik ben hoor, bladiebla... ).

Verder zou iemand een blaadje van de open dag van een sportschool voor me meebrengen en een collega wil mss. wel samen met me sporten, dus mss. ga ik nog eens bewegen op m'n oude dag. Je weet maar nooit.
Sanity is (not) statistical
pi_36202386
Zo druk weekend achter de rug, 2 verjaardagen... totaal niet ingehouden.. dus rest van de week maar weer eens rustig aan doen. Besloten om eens een week geen vlees te gaan eten, kijken of dat wat oplevert.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')