quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 11:24 schreef Riann het volgende:Ik weet nog niet hoe die heten moet ik eerst langs die dokter gaan. Die dokter zit in Turnhout net over de nedelandse grens. En ik probeer ze toch wat iedereen er ook van zegt......
Riann, als je je bewust bent van de gevaren die erbij komen kijken is er toch geen probleem?
Volgens mij zegt helemaal niet iedereen dat je ze niet moet slikken, maar proberen we hier meer
om even alle kanten te belichten.
Wel doet een dokter-in-Turnhout-die-net-over-de-grens-zit me eraan denken of dat niet dezelfde
dokter is geweest waar ik voorheen de "Belgische pillen" haalde, maar dat is alweer zolang
geleden dat ik het me niet kan herinneren. Zowel niet de naam van de pillen als van de dokter.
Maar goed, daar zouden we zogenaamd ook controle krijgen. Iin een wachtkamer moest je een
nummertje trekken. Het zat er helemaal vol met dikke dames en heren én broodmagere junkies
![]()
De "controle" bestond uit het beantwoorden van een paar vragen en het staan op de weegschaal,
consult voor de dokter moest je contant afrekenen en je vertrok met een recept. Vervolgens naar
een Belgische apotheek waar je je pillen kon halen en uiteraard ook weer contant moest afrekenen.
Pillen werkten fantastisch, ik ben er 30 kilo mee afgevallen en had zoveel energie dat zelfs de
plinten in mijn huis glommen van het poetsen. Slapen deed ik al niet zoveel, maar werd nog minder
en vooral 's avonds laat kreeg ik nog weleens woedeuitbarstingen, maar ik had het er allemaal
voor over. Om weer van de pillen af te komen heb ik een maand vakantie moeten nemen, die ik
voornamelijk dood- en doodmoe in bed heb doorgebracht, maar daarna ging het wel weer
Hou je ons op de hoogte van jouw bevindingen? Ik wens je er iig alle succes mee