Dat kun je zelf ook doen hoor!quote:
quote:
Dat is echt niet zo hoor , dat denk je alleen maar , poets je tanden en drink wat muntthee , zal je zien dat het weer weggaatquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Heel goed van je![]()
Ik krijg trouwens steeds meer zin in zoetigheid en lekkers. Geen idee waarom, maar ik smacht er gewoon naar
Of drink een glas water. Als er iets absoluut niet naar meer smaakt van wat dan ook, dan is het wel water.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:04 schreef N.icka het volgende:
Dat is echt niet zo hoor , dat denk je alleen maar , poets je tanden en drink wat muntthee , zal je zien dat het weer weggaat
Kan je anders niet met jezelf afspreken dat je één snoepje krijgt in ruil voor een uur schoonmaken?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Heel goed van je![]()
Ik krijg trouwens steeds meer zin in zoetigheid en lekkers. Geen idee waarom, maar ik smacht er gewoon naar
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:43 schreef Maeghan het volgende:
Ik was vandaag heel erg zielig en boos, dus ik had geen honger. Ik stond op, ging naar m'n werk, en normaal eet ik dan in m'n koffiepauze, maar die heb ik overgeslagen omdat ik nergens zin in had. In m'n avondpauze had ik nog geen honger, maar ik moest gewoon even gaan zitten, ik trok 't niet meer. Kheb mezelf gedwongen een blikje cassis te nemen. Echter rond 20.00 kreeg ik wel trek (hm, raar nou), en toen heb ik een plakje salami gepikt en iemand had nog negerzoenen staan, daar heb ik er ook maar een van gepikt. En nog een paar hapjes brood, want dat moest toch weg. Verder m'n avondeten (macaroni met beetje groente en kaas) op met een beker water en een beker koffie. Ik weet niet hoe ik uit kom qua kcal, maar het boeit me ook niet. Ik kan niet terecht bij degene die ik het liefst onder zou willen huilen, en dat is heel naar. En m'n vrienden wonen zo ver weg en ik zie ze zo weinig, en dat is ook heel naar. Het is ook naar als je iets in vertrouwen vertelt, en diegene vertelt het aan de betreffende persoon en al je collega's, zonder dat jij dat weet, zodat iedereen dus al maanden over jouw priveleven loopt te lullen achter je rug om. Heerlijk. Wel goed voor de lijn, hoor, maar liever toch maar niet meer.
I second that.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:23 schreef kwakveense het volgende:
Maeghan wat naar allemaal! een virtuele knuffel helpt niks, maar ik geef hem toch...*knuffelt*....zo.
Het tweede is minder, maar het eerste is natuurlijk wel erg lekkerquote:Op zondag 12 maart 2006 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Geur is weg. Maar ik heb nog steeds geen idee wat het was![]()
Ja, de geur is gelukkig weg. We hebben 1 nachtje in de woonkamer geslapen omdat het zo'n sterke kattenpisgeur was...maar goed, het lijkt weg te zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef Troel het volgende:
Het tweede is minder, maar het eerste is natuurlijk wel erg lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |