abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 maart 2006 @ 17:17:57 #101
137910 daaaaan
bla die bla
pi_35969693
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Oja dat had ik natuurlijk moeten weten dat je in Bonaire zit
Ik bedoelde eerder dat jij meteen moest gaan schelden terwijl ik alleen naar jullie mening vroeg en het feit dat je niet weet hoe je kansen spelt .
pi_35969706
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef daaaaan het volgende:
Ik denk trouwens dat de KNVB flink wat vriendelijke brieven binnen gaat krijgen de komende tijd vanuit Rotterdam
Tja vanuit het hele land zijn er veel voetballiefhebbers die de playoffs verketteren. Temmink was vandaag niet geweldig, maar kon ook niet echt veel verzieken. Dacht alleen wel dat het 2 keer hands was, maar Feyenoord heeft het gewoon zelf gedaan.
pi_35969752
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:12 schreef patrickt37 het volgende:
Playoffs worden gespeeld tegen AJAX. Maw, dit jaar in Rotterdam weer helemaal niets.
Ik denk dat je je dood moet schamen als je als 5de via een momentopname in de playoffs championsleague afdwingt.

Maar daar ben je jood voor natuurlijk.
pi_35969813
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:17 schreef patrickt37 het volgende:
Basseer je dat op de 2 wedstrijden die op DVD zijn uitgebracht.
Daarom is die DVD al verkrijgbaar, want er komt geen derde keer. Wie stopt bij jullie KJ??
Wel leuk om te zien elk jaar, In Rotterdam hopen ze op van alles, en elk jaar gaat het weer mis.
Ach, misschien ook wel een kwaliteit.
Wow het doet pijn he dat Feyenoord Ajax 2 keer heeft geklopt. Ga nou meer weer lekker naar je voetbalspelletje, kansloze troller
pi_35969835
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:19 schreef Kaap het volgende:

[..]

Ik denk dat je je dood moet schamen als je als 5de via een momentopname in de playoffs championsleague afdwingt.

Waarom zouden we die via de playoffs moeten afdwingen? WIJ zijn immers nog steeds actief in de CL.
En ja, ik ben trots dat ik een Jood ben.
  zondag 12 maart 2006 @ 17:22:41 #106
137910 daaaaan
bla die bla
pi_35969848
Ik ben het niet met je eens, Kaap. Ze kunnen Feyenoord niet meer pijn doen dan de play-offs te winnen en ons nog een kutseizoen te bezorgen volgend jaar.
pi_35969927
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:22 schreef daaaaan het volgende:
Ik ben het niet met je eens, Kaap. Ze kunnen Feyenoord niet meer pijn doen dan de play-offs te winnen en ons nog een kutseizoen te bezorgen volgend jaar.
Dat kutseizoen krijg je zowieso volgend jaar.
pi_35969931
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:17 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Basseer je dat op de 2 wedstrijden die op DVD zijn uitgebracht.
Daarom is die DVD al verkrijgbaar, want er komt geen derde keer. Wie stopt bij jullie KJ??
Wel leuk om te zien elk jaar, In Rotterdam hopen ze op van alles, en elk jaar gaat het weer mis.
Ach, misschien ook wel een kwaliteit.
Ach rot jij ff lekker op je met KJ. Wij hebben geen spelers als Zoontjes, Molenaar, Reekers, van Nieuwstadt en Saavedra achterin staan. Tegen Alex liet hij gister weer geen zak zien
  zondag 12 maart 2006 @ 17:28:34 #109
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_35970005
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ach rot jij ff lekker op je met KJ. Wij hebben geen spelers als Zoontjes, Molenaar, Reekers, van Nieuwstadt en Saavedra achterin staan. Tegen Alex liet hij gister weer geen zak zien
Alex is dan ook wel de beste verdediger die er op de Nederlandse velden rondloopt, maar KJJ had inderdaad weinig tot niks te vertellen gisteren
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_35970008
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:21 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom zouden we die via de playoffs moeten afdwingen? WIJ zijn immers nog steeds actief in de CL.
En ja, ik ben trots dat ik een Jood ben.
Omdat de winnaar van de CL zich niet plaatst voor volgend jaar. Dat was alleen vroeger zo en Liverpool heeft het met veel gejank ook voor elkaar gekregen, maar staat niet in de regelementen.
pi_35970057
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef snabbi het volgende:

[..]

Omdat de winnaar van de CL zich niet plaatst voor volgend jaar. Dat was alleen vroeger zo en Liverpool heeft het met veel gejank ook voor elkaar gekregen, maar staat niet in de regelementen.
Dat heeft de Fifa deze week juist aangepast. De winnaar van de CL is automatisch geplaatst. Maarja laat die stink joden lekker dromen en lekker arrogant doen. Ze winnen hem toch niet.
pi_35970067
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan heb je toch niet goed gekeken. Qua koppen was idd Alex KJ de baas, maar vaak genoeg was ie vrij van Alex. Alex had enorm veel moeite met het wegdraaien om zijn as van KJ.

En zeg nu niet dat het niet waar is, want jij was immmers niet bij de wedstrijd.
pi_35970080
quote:

[..]

De UEFA heeft laatst nog geroepen dat de ploeg die CL afdwingt via de competitie gewoon geweigerd kan worden als een mindere ploeg uit dezelfde competitie dat jaar de CL wint (zoals met Liverpool is gebeurd).

Maar goed dus, dat Ajax al jaren volledig kansloos is voor die titel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35970099
quote:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet. ff je huiswerk opnieuw maken.
pi_35970131
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:32 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet. ff je huiswerk opnieuw maken.
Ja en rot jij hier nou maar lekker weer op, kut trol!
pi_35970449
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja en rot jij hier nou maar lekker weer op, kut trol!
Ik geloof dat de Hoofdtrol spreekt.
pi_35970674
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:44 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik geloof dat de Hoofdtrol spreekt.
Wat, is je moeder hier ook
pi_35970758
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:51 schreef Kaap het volgende:

[..]

Wat, is je moeder hier ook
Misschien wel. Die ligt ook in een deuk na het gelijk spel tegen RKC
pi_35970775
Feli Feyenoord
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35970816
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:54 schreef cultheld het volgende:
Feli Feyenoord
Kun je niet beter jezelf feliciteren?
  zondag 12 maart 2006 @ 17:56:32 #121
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35970840
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:19 schreef Kaap het volgende:

[..]

Ik denk dat je je moet schamen als je al jaren geen kampioen meer bent geweest en toch de CL in kunt gaan.
pi_35970843
pi_35970857
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:56 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik denk dat je je moet schamen als je al jaren geen kampioen meer bent geweest en toch de CL in kunt gaan.
True.
pi_35971005
Hoe fuckin veel kansen heb je nodig volgens mij komt je makkelijk aan de 20-25 shots on target ggr
Waarom kan niemand een fatsoenlijke voorzet geven? Waarom is Kalou een lui varken
  zondag 12 maart 2006 @ 18:04:20 #125
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35971079
En daarom wordt feyenoort nooit kampioen
Houd van een lijntje.
pi_35971099
Eigenlijk had ik wel verwacht dat 010 kampioen zou worden aangezien ze alleen maar in de competitie actief zijn, en niet meer Europees en in de Gatorade cup.
Jammer hoor 010.
  zondag 12 maart 2006 @ 18:05:27 #127
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35971112
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:56 schreef Zwansen het volgende:

[..]

idd

kut zooi zeg

tot in april in amsterdam
pi_35971148
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kun je niet beter jezelf feliciteren?
Wat is er nou mooier voor een Feyenoorder dan het jaar te kunnen beslissen (wel of geen cl voorronde) in een ontmoeting met Ajax? Je dacht toch niet dat PSV geen kampioen meer ging worden?

[ Bericht 2% gewijzigd door cultheld op 12-03-2006 20:42:49 ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 12 maart 2006 @ 20:48:15 #129
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35971383
Pfff
A.M.A.B
pi_35971430
Wat een kneuzen zitten er hier toch.

Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_35971650
In de samenvatting lieten ze nog maar de helft van alle kanzen zien
pi_35971786
patrickt37, kom je hier alleen maar om te trollen?

Als je zo verder gaat weet ik wel een andere oplossing. (laatste waarschuwing dus)

Aan de anderen wederom het advies om dat soort posts links te laten liggen.
That's all folks!
pi_35971951
Hahaha,wat 'n dramatiek allemaal.Dus we worden geen kampioen,so what....Ik vraag me af hoe lang sommige van jullie al Feyenoord supporter zijn,want je zou toch moeten weten;bij ons is 't meestal nét niet.Leer d'r mee te leven.Feyenoord supporter ben je niet voor de lol en als je dat niet begrijpt,zou ik maar 'n andere club zoeken....

Onze laatste kampioenschap was 10 jaar geleden,wat hadden jullie verwacht?Al winnen we de komende 10 jaar weer niks,we blijven toch gaan.Dat andere supporters dat niet begrijpen,ach ja....who cares!Feyenoord is onze club,onze trots....
pi_35972086
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef footbal_lad het volgende:
Hahaha,wat 'n dramatiek allemaal.Dus we worden geen kampioen,so what....Ik vraag me af hoe lang sommige van jullie al Feyenoord supporter zijn,want je zou toch moeten weten;bij ons is 't meestal nét niet.Leer d'r mee te leven.Feyenoord supporter ben je niet voor de lol en als je dat niet begrijpt,zou ik maar 'n andere club zoeken....

Onze laatste kampioenschap was 10 jaar geleden,wat hadden jullie verwacht?Al winnen we de komende 10 jaar weer niks,we blijven toch gaan.Dat andere supporters dat niet begrijpen,ach ja....who cares!Feyenoord is onze club,onze trots....
Is het alweer 2009? 't gaat echt hard zeg, de laatste tijd
pi_35972109
quote:
Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
patrickt37, kom je hier alleen maar om te trollen?

Als je zo verder gaat weet ik wel een andere oplossing. (laatste waarschuwing dus)

Aan de anderen wederom het advies om dat soort posts links te laten liggen.
En het wordt wel getolereerd wanneer 010 komt trollen in de Ajax topics?
pi_35972113
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35972200
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat je 't wel begrijpt of niet pik.....
pi_35972241
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dat wordt ook niet getolereerd. (heb je als het goed is wel gemerkt)
That's all folks!
  zondag 12 maart 2006 @ 21:08:56 #139
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35972274
quote:

Zo is het.
A.M.A.B
pi_35972327
quote:

Kansloos bericht. Ik zie geen enkele Feyenoorder hier zijn club afkraken. Kritiek mag je hebben. Maar dat betekent niet dat je je club in de steek laat.

We zijn geen jodenpubliek. Of het "Feyenoord" publiek dat op andere forums zit met hun kansloze reacties.

Hier een voorbeeld:
quote:
snappe ze niet waar het om gaaatttt ????
stelletje klootzakken op het veld alle 11

dit jaar was onze kans. we kunnen het nu wel vergeten volgend jaar is ajax weer die kampioen word, of psv. ik kan beter voor 020 worden... dat is tenminste een club met successe...
En ze hebben het ook al over wanbeleid
pi_35972356
quote:

[..]

Rot toch op
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_35972411
quote:

Welke andere supporters? Er zijn maar 2 ( ? ) clubs die meer prijzen hebben als jullie..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 12 maart 2006 @ 21:12:49 #143
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35972463
quote:

Ach ja, voor de één is een leuke rel net zo belangrijk als een kampioenschap. Ook mooi.

Je wilt toch dat Feyenoord wint of niet? Iedereen hier weet heus wel dat Feyenoord het altijd net niet is, maar moet je daarom amar niet balen als ze iets weer eens niet halen? Pfff, wat een instelling is dat zeg...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35972539
quote:

Amen
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_35972638
quote:

[..]

Nee, dat wordt het niet. Doei .

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2006 21:16:33 ]
pi_35972737
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef Superheld het volgende:

[..]

Welke andere supporters? Er zijn maar 2 ( ? ) clubs die meer prijzen hebben als jullie..
Ik heb zo'n raar gevoel gozer,dat hij die clubs juist bedoelt...
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_35972773
Was het probleem vanmiddag enkel dat de kansen niet afgemaakt werden?
That's all folks!
  zondag 12 maart 2006 @ 21:22:08 #148
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_35972854
quote:

[..]

is die 37 uit je naam je iq>?
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_35972885
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:19 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Ik heb zo'n raar gevoel gozer,dat hij die clubs juist bedoelt...
Beetje overdreven dan.
Er zijn supporters van 38 andere clubs die nog minder succes hebben en die hoor je ook niet zo overdreven doen over dat de clubs nooit/weinig prijzen winnen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35972887
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Was het probleem vanmiddag enkel dat de kansen niet afgemaakt werden?
Ja, technisch speelde we weer een van de betere wedstrijden van het seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')