quote:Op zondag 12 maart 2006 13:17 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Één wedstrijdje per week en nog heb ik dit jaar meer wedstrijden bezocht dan jou,rara.....![]()
Als als als....als je moeder een lul had was het je vaderquote:Op zondag 12 maart 2006 16:32 schreef Merkie het volgende:
Pff, als we tegen NAC en RKC hadden gewonnen stonden we maar 3 punten achter op PSV. Tel daarbij een 2-2 tegen RBC () op en we hadden gewoon 1e kunnen staan.
Per definitie niet!quote:Op zondag 12 maart 2006 16:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als als als....als je moeder een lul had was het je vader
Dat slaat nergens op. Normaliter had Feyenoord gewonnen van die teams.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als als als....als je moeder een lul had was het je vader
En PSV wint normaal gesproken ook uit bij Heracles en thuis van Twente...quote:Op zondag 12 maart 2006 16:43 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Normaliter had Feyenoord gewonnen van die teams.
Heracles niet, die hebben laten zien dat ze het topteams moeilijk kunnen maken.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En PSV wint normaal gesproken ook uit bij Heracles en thuis van Twente...
Normaal gesproken wint PSV gewoon tegen Heracles hoor....quote:Op zondag 12 maart 2006 16:46 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Heracles niet, die hebben laten zien dat ze het topteams moeilijk kunnen maken.
Normaal gesproken ja, maar dit seizoen was Heracles sterk. RBC extreem zwak.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Normaal gesproken wint PSV gewoon tegen Heracles hoor....
En Ajax wint normaal gesproken ook thuis van Heracles, ADO, Heerenveen, PSV, Feyenoord, Utrecht, NEC, en uit bij AZ, Feyenoord, PSV, Utrecht, Heerenveen, NECquote:Op zondag 12 maart 2006 16:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En PSV wint normaal gesproken ook uit bij Heracles en thuis van Twente...
Dat is klets maar de stelling van de aandrager ook. Voetbal is een onvoorspelbare sport dus moet je niet gaan piepen over 'normaal gesproken'.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En Ajax wint normaal gesproken ook thuis van Heracles, ADO, Heerenveen, PSV, Feyenoord, Utrecht, NEC, en uit bij AZ, Feyenoord, PSV, Utrecht, Heerenveen, NEC
Pierre viel in na de 1-1.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:57 schreef daaaaan het volgende:
Pierre maar weer de Kuip uitjagen of zijn jullie van mening dat dit toeval is?
Kerel wat bazel je kk teletekstsupporter. Pi-air viel meteen na het doelpunt in. WTF heeft die gozer te maken met de 1-1quote:Op zondag 12 maart 2006 16:57 schreef daaaaan het volgende:
Pierre maar weer de Kuip uitjagen of zijn jullie van mening dat dit toeval is?
Ik vond wel dat ie slecht coachte vanaf de bank.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel wat bazel je kk teletekstsupporter. Pi-air viel meteen na het doelpunt in. WTF heeft die gozer te maken met de 1-1![]()
Als we weer zo spelen zoals we de laatste weken doen en dan de kanzen eens afmaken dan rollen we die stink joden gewoon met 3-0 opquote:Op zondag 12 maart 2006 17:12 schreef patrickt37 het volgende:
Playoffs worden gespeeld tegen AJAX. Maw, dit jaar in Rotterdam weer helemaal niets.![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik had eigenlijk even vanuit Bonaire naar Rotterdam moeten vliegenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel wat bazel je kk teletekstsupporter.
Ok, heb niet alles kunnen volgen, maar dacht dat ie er net voor het doelpunt inkwam. Daarbij heb ik het ook over het feit dat ie als invaller weinig laat zien en dat ie misschien de sfeer verpest? Ik beweer dat niet allemaal, ,maar het was gewoon een vraag naar jullie mening, omdat jullie de wedstrijd waarschijnlijk wél beter hebben kunnen volgen.quote:Pi-air viel meteen na het doelpunt in. WTF heeft die gozer te maken met de 1-1![]()
Oja dat had ik natuurlijk moeten weten dat je in Bonaire zitquote:Op zondag 12 maart 2006 17:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Sorry, ik had eigenlijk even vanuit Bonaire naar Rotterdam moeten vliegenDe intelligentie druipt er trouwens wel vanaf bij jou he?
In de eerste helft al ja, in de 2de helft hadden er dan nog wel een stuk of 3 bij gemogen.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef snabbi het volgende:
BTW Feyenoord had RKC gewoon met 6-0 moeten kloppen.
Basseer je dat op de 2 wedstrijden die op DVD zijn uitgebracht.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als we weer zo spelen zoals we de laatste weken doen en dan de kanzen eens afmaken dan rollen we die stink joden gewoon met 3-0 op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |