Ik bedoelde eerder dat jij meteen moest gaan schelden terwijl ik alleen naar jullie mening vroeg en het feit dat je niet weet hoe je kansen speltquote:Op zondag 12 maart 2006 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oja dat had ik natuurlijk moeten weten dat je in Bonaire zit![]()
Tja vanuit het hele land zijn er veel voetballiefhebbers die de playoffs verketteren. Temmink was vandaag niet geweldig, maar kon ook niet echt veel verzieken. Dacht alleen wel dat het 2 keer hands was, maar Feyenoord heeft het gewoon zelf gedaan.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef daaaaan het volgende:
Ik denk trouwens dat de KNVB flink wat vriendelijke brieven binnen gaat krijgen de komende tijd vanuit Rotterdam![]()
Ik denk dat je je dood moet schamen als je als 5de via een momentopname in de playoffs championsleague afdwingt.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:12 schreef patrickt37 het volgende:
Playoffs worden gespeeld tegen AJAX. Maw, dit jaar in Rotterdam weer helemaal niets.![]()
![]()
![]()
![]()
Wow het doet pijn he dat Feyenoord Ajax 2 keer heeft geklopt. Ga nou meer weer lekker naar je voetbalspelletje, kansloze trollerquote:Op zondag 12 maart 2006 17:17 schreef patrickt37 het volgende:
Basseer je dat op de 2 wedstrijden die op DVD zijn uitgebracht.
Daarom is die DVD al verkrijgbaar, want er komt geen derde keer. Wie stopt bij jullie KJ??
Wel leuk om te zien elk jaar, In Rotterdam hopen ze op van alles, en elk jaar gaat het weer mis.
Ach, misschien ook wel een kwaliteit.![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zouden we die via de playoffs moeten afdwingen? WIJ zijn immers nog steeds actief in de CL.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:19 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik denk dat je je dood moet schamen als je als 5de via een momentopname in de playoffs championsleague afdwingt.
Maar daar ben je jood voor natuurlijk.
Dat kutseizoen krijg je zowieso volgend jaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:22 schreef daaaaan het volgende:
Ik ben het niet met je eens, Kaap. Ze kunnen Feyenoord niet meer pijn doen dan de play-offs te winnen en ons nog een kutseizoen te bezorgen volgend jaar.
Ach rot jij ff lekker op je met KJ. Wij hebben geen spelers als Zoontjes, Molenaar, Reekers, van Nieuwstadt en Saavedra achterin staan. Tegen Alex liet hij gister weer geen zak zienquote:Op zondag 12 maart 2006 17:17 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Basseer je dat op de 2 wedstrijden die op DVD zijn uitgebracht.
Daarom is die DVD al verkrijgbaar, want er komt geen derde keer. Wie stopt bij jullie KJ??
Wel leuk om te zien elk jaar, In Rotterdam hopen ze op van alles, en elk jaar gaat het weer mis.
Ach, misschien ook wel een kwaliteit.![]()
![]()
![]()
![]()
Alex is dan ook wel de beste verdediger die er op de Nederlandse velden rondloopt, maar KJJ had inderdaad weinig tot niks te vertellen gisterenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ach rot jij ff lekker op je met KJ. Wij hebben geen spelers als Zoontjes, Molenaar, Reekers, van Nieuwstadt en Saavedra achterin staan. Tegen Alex liet hij gister weer geen zak zien![]()
Omdat de winnaar van de CL zich niet plaatst voor volgend jaar. Dat was alleen vroeger zo en Liverpool heeft het met veel gejank ook voor elkaar gekregen, maar staat niet in de regelementen.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:21 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom zouden we die via de playoffs moeten afdwingen? WIJ zijn immers nog steeds actief in de CL.
En ja, ik ben trots dat ik een Jood ben.
Dat heeft de Fifa deze week juist aangepast. De winnaar van de CL is automatisch geplaatst. Maarja laat die stink joden lekker dromen en lekker arrogant doen. Ze winnen hem toch niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
Omdat de winnaar van de CL zich niet plaatst voor volgend jaar. Dat was alleen vroeger zo en Liverpool heeft het met veel gejank ook voor elkaar gekregen, maar staat niet in de regelementen.
Dan heb je toch niet goed gekeken. Qua koppen was idd Alex KJ de baas, maar vaak genoeg was ie vrij van Alex. Alex had enorm veel moeite met het wegdraaien om zijn as van KJ.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ach rot jij ff lekker op je met KJ. Wij hebben geen spelers als Zoontjes, Molenaar, Reekers, van Nieuwstadt en Saavedra achterin staan. Tegen Alex liet hij gister weer geen zak zien![]()
De UEFA heeft laatst nog geroepen dat de ploeg die CL afdwingt via de competitie gewoon geweigerd kan worden als een mindere ploeg uit dezelfde competitie dat jaar de CL wint (zoals met Liverpool is gebeurd).quote:Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
Omdat de winnaar van de CL zich niet plaatst voor volgend jaar. Dat was alleen vroeger zo en Liverpool heeft het met veel gejank ook voor elkaar gekregen, maar staat niet in de regelementen.
Dan heb je niet goed opgelet. ff je huiswerk opnieuw maken.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ja en rot jij hier nou maar lekker weer op, kut trol!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet. ff je huiswerk opnieuw maken.
Ik geloof dat de Hoofdtrol spreekt.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja en rot jij hier nou maar lekker weer op, kut trol!
Wat, is je moeder hier ookquote:Op zondag 12 maart 2006 17:44 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik geloof dat de Hoofdtrol spreekt.
Kun je niet beter jezelf feliciteren?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:54 schreef cultheld het volgende:
Feli Feyenoord
Ik denk dat je je moet schamen als je al jaren geen kampioen meer bent geweest en toch de CL in kunt gaan.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:19 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik denk dat je je dood moet schamen als je als 5de via een momentopname in de playoffs championsleague afdwingt.
Maar daar ben je jood voor natuurlijk.
True.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moet schamen als je al jaren geen kampioen meer bent geweest en toch de CL in kunt gaan.
iddquote:Op zondag 12 maart 2006 17:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moet schamen als je al jaren geen kampioen meer bent geweest en toch de CL in kunt gaan.
Wat is er nou mooier voor een Feyenoorder dan het jaar te kunnen beslissen (wel of geen cl voorronde) in een ontmoeting met Ajax? Je dacht toch niet dat PSV geen kampioen meer ging worden?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kun je niet beter jezelf feliciteren?
Is het alweer 2009? 't gaat echt hard zeg, de laatste tijdquote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef footbal_lad het volgende:
Hahaha,wat 'n dramatiek allemaal.Dus we worden geen kampioen,so what....Ik vraag me af hoe lang sommige van jullie al Feyenoord supporter zijn,want je zou toch moeten weten;bij ons is 't meestal nét niet.Leer d'r mee te leven.Feyenoord supporter ben je niet voor de lol en als je dat niet begrijpt,zou ik maar 'n andere club zoeken....
Onze laatste kampioenschap was 10 jaar geleden,wat hadden jullie verwacht?Al winnen we de komende 10 jaar weer niks,we blijven toch gaan.Dat andere supporters dat niet begrijpen,ach ja....who cares!Feyenoord is onze club,onze trots....
En het wordt wel getolereerd wanneer 010 komt trollen in de Ajax topics?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
patrickt37, kom je hier alleen maar om te trollen?
Als je zo verder gaat weet ik wel een andere oplossing. (laatste waarschuwing dus)
Aan de anderen wederom het advies om dat soort posts links te laten liggen.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is het alweer 2009? 't gaat echt hard zeg, de laatste tijd
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is het alweer 2009? 't gaat echt hard zeg, de laatste tijd
Dat wordt ook niet getolereerd. (heb je als het goed is wel gemerkt)quote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En het wordt wel getolereerd wanneer 010 komt trollen in de Ajax topics?
Zo is het.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef footbal_lad het volgende:
Hahaha,wat 'n dramatiek allemaal.Dus we worden geen kampioen,so what....Ik vraag me af hoe lang sommige van jullie al Feyenoord supporter zijn,want je zou toch moeten weten;bij ons is 't meestal nét niet.Leer d'r mee te leven.Feyenoord supporter ben je niet voor de lol en als je dat niet begrijpt,zou ik maar 'n andere club zoeken....
Onze laatste kampioenschap was 10 jaar geleden,wat hadden jullie verwacht?Al winnen we de komende 10 jaar weer niks,we blijven toch gaan.Dat andere supporters dat niet begrijpen,ach ja....who cares!Feyenoord is onze club,onze trots....
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef footbal_lad het volgende:
En ze hebben het ook al over wanbeleidquote:snappe ze niet waar het om gaaatttt ????
stelletje klootzakken op het veld alle 11
dit jaar was onze kans. we kunnen het nu wel vergeten volgend jaar is ajax weer die kampioen word, of psv. ik kan beter voor 020 worden... dat is tenminste een club met successe...
Rot toch opquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Welke andere supporters? Er zijn maar 2 ( ? ) clubs die meer prijzen hebben als jullie..quote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef footbal_lad het volgende:
Ach ja, voor de één is een leuke rel net zo belangrijk als een kampioenschap. Ook mooi.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef footbal_lad het volgende:
Amenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef footbal_lad het volgende:
Nee, dat wordt het niet. Doeiquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n raar gevoel gozer,dat hij die clubs juist bedoelt...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef Superheld het volgende:
[..]
Welke andere supporters? Er zijn maar 2 ( ? ) clubs die meer prijzen hebben als jullie..
is die 37 uit je naam je iq>?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Beetje overdreven dan.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:19 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Ik heb zo'n raar gevoel gozer,dat hij die clubs juist bedoelt...![]()
Ja, technisch speelde we weer een van de betere wedstrijden van het seizoen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Was het probleem vanmiddag enkel dat de kansen niet afgemaakt werden?
Die hebben vooral supporters uit de eigen streek (binding met de stad) en Feyenoord heeft supporters uit heel Nederland, die een andere reden hebben om naar Rotterdam te gaan.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef Superheld het volgende:
[..]
Beetje overdreven dan.
Er zijn supporters van 38 andere clubs die nog minder succes hebben en die hoor je ook niet zo overdreven doen over dat de clubs nooit/weinig prijzen winnen.
wij durven ook nog wel Feyenoord uit te spreken,ipv dat kansloze 010.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:28 schreef Erwtensoep het volgende:
haha mooi was dat, die ouwe tang ook. "PSV oh nee Ajax!!"
Dacht dat Ajax niet bestond in rotterdam alleen 020?
Op het middenveld werd de slag net als vorige week met gemak gewonnen. Vooral Greene was weer erg goed bezig. Het is dat hij iets te veel naar voren liep anders zou ik zo ongeveer met vergelijkingen greene/davids aan komen zetten.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Was het probleem vanmiddag enkel dat de kansen niet afgemaakt werden?
werden wij ff afgetroefdquote:Op zondag 12 maart 2006 21:26 schreef frenzy2003 het volgende:
ik vond dit overigens wel heel erg grappig,gezien de wedstrijd:
inleiding van Wilfred Genee voor het filmpje: de topper tussen ajax en psv werd gisteren in amsterdam gespeeld,maar voor wie zijn de feyenoorders nu eigenlijk?
"ja ajax"
"ajax natuurlijk"
"ja psv natuurlijk----3 seconde later weer in beeld,nee ajax natuurlijk,ja ajax"
"ja voor ajax zodat wij inlopen"
way to go kakkies,allemaal voor ons.
ik geef bij deze talpa een 10 voor het vernederen van vele kakkerlakken in deze uitzending!
Verzin eens wat nieuws,iets wat ons écht raakt.Jullie hebben alle benamingen al gebruikt,maar geen eentje schijnt te werken.Ik zou zeggen,probeer Google eens.....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:26 schreef frenzy2003 het volgende:
ik geef bij deze talpa een 10 voor het vernederen van vele kakkerlakken in deze uitzending!
Volgens mij een overtreding van Kuyt.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:43 schreef Fok_you het volgende:
btw waarom werd die 2-0 nou ei'k afgekeurd? ik had het niet helemaal goed gezien (sprong in ene een dikke reet voor me neus) en tijdens de wedstrijden lag ik te ronken
Hebben ze volgens mij ook gedaan,op de computer in 't honk.....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:42 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Verzin eens wat nieuws,iets wat ons écht raakt.Jullie hebben alle benamingen al gebruikt,maar geen eentje schijnt te werken.Ik zou zeggen,probeer Google eens.....
met deze selectie en een paar extra spelers maak je een beste kans..... als de andere clubs tenminste niet ook veel beter wordenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:45 schreef DivineJester het volgende:
Jammer, veel kansen gemist dus....
Het tekent inderdaad wel een kampioen of een net-niet-ploeg, maar als het voetbal op deze manier kan worden doorgezet naar volgend jaar......
Absoluut, Ik zie Ajax volgend jaar wel weer terug zijn trouwens, maar toch...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:49 schreef Fok_you het volgende:
[..]
met deze selectie en een paar extra spelers maak je een beste kans..... als de andere clubs tenminste niet ook veel beter worden![]()
truequote:Op zondag 12 maart 2006 21:50 schreef DivineJester het volgende:
Het missen van de kansen is wel zorgelijk, zeker als je straks in de play/offs een dijk van een wedstrijd speelt, en op deze manier bij penalties uitkomt en dan verliest......
Waarom zouden we dat doen? Ik zeg ook nooit kakkerlakken maar wat interesseert mij het, alsof we per se een kwetsende benaming voor jullie moeten verzinnen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:42 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Verzin eens wat nieuws,iets wat ons écht raakt.Jullie hebben alle benamingen al gebruikt,maar geen eentje schijnt te werken.Ik zou zeggen,probeer Google eens.....
Joden is niet bedoelt om te raken hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 21:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat doen? Ik zeg ook nooit kakkerlakken maar wat interesseert mij het, alsof we per se een kwetsende benaming voor jullie moeten verzinnen.
Alsof joden ons écht raakt trouwens![]()
maar gelukkig zijn jullie "scheldwoorden" voor ons zoals joden en "020" vele male groffer en beledigender en pakkender dan kakkerlakken etc. en wij hoeven jullie niet af te zeiken,dat doet talpa wel voor onsquote:Op zondag 12 maart 2006 21:42 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist, pino.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Joden is niet bedoelt om te raken hoorZo noemen jullie jezelf.
Maar in 't begin wel,ken je geschiedenis....In 't begin hadden jullie er 'n bloedhekel aan,aan die benaming.Tot de F-side besloot om 'm als geuzennaam te gebruiken...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat doen? Ik zeg ook nooit kakkerlakken maar wat interesseert mij het, alsof we per se een kwetsende benaming voor jullie moeten verzinnen.
Alsof joden ons écht raakt trouwens![]()
moet je eens teruglezen, is vast geen '010' gebruiktquote:Op zondag 12 maart 2006 21:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
maar gelukkig zijn jullie "scheldwoorden" voor ons zoals joden en "020" vele male groffer en beledigender en pakkender dan kakkerlakken etc. en wij hoeven jullie niet af te zeiken,dat doet talpa wel voor ons.
Daar heb je gelijk in. Maar goed dat is ook voorbij nu dus joden en kakkerlakken (ik vind het zelf ook dom) raakt je nu niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:00 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Maar in 't begin wel,ken je geschiedenis....In 't begin hadden jullie er 'n bloedhekel aan,aan die benaming.Tot de F-side besloot om 'm als geuzennaam te gebruiken...
omg. waarom moet ik een ban hebben? omdat ik een mening heb over jullie zielige gedrag? als dat zo is mag je het hele forum wel bannen. feyenoorders worden geband omdat ze lopen te zieken,en niet anders. ik beargumenteer mijn standpunten. en ik weet heel zeker dat het bullshit is wat je zegt,ik zie vaker "020"staan in topics dan dat het over "010"gaat.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:01 schreef Fok_you het volgende:
[..]
moet je eens teruglezen, is vast geen '010' gebruiktorigineel.... gebeurt alleen vaker dan dat feyenoorders het over 020 hebben...
en nou @#)%^($!@#)$ opge-[bijna-het-grote-K-woord-gebruikt-maar-inslikt-en-willekeurige-andere-vloek-noemt]![]()
ik verwacht ondertussen toch wel een paar bans....! Feyenoorders hadden dat namenlijk ook al gehad........
De enige die hier nu zielig doet, ben jij.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
omg. waarom moet ik een ban hebben? omdat ik een mening heb over jullie zielige gedrag? als dat zo is mag je het hele forum wel bannen. feyenoorders worden geband omdat ze lopen te zieken,en niet anders. ik beargumenteer mijn standpunten. en ik weet heel zeker dat het bullshit is wat je zegt,ik zie vaker "020"staan in topics dan dat het over "010"gaat.
maar ik zie het al,kakkerlakken hebben een kort lontje. zijn zelfs te triest om een normaal gesprek aan te gaan met iemand,hoe zal het daar in de kuip gaan zeg.
020???Nee hoor,ik zeg gewoon kutkankerjood.....quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
omg. waarom moet ik een ban hebben? omdat ik een mening heb over jullie zielige gedrag? als dat zo is mag je het hele forum wel bannen. feyenoorders worden geband omdat ze lopen te zieken,en niet anders. ik beargumenteer mijn standpunten. en ik weet heel zeker dat het bullshit is wat je zegt,ik zie vaker "020"staan in topics dan dat het over "010"gaat.
maar ik zie het al,kakkerlakken hebben een kort lontje. zijn zelfs te triest om een normaal gesprek aan te gaan met iemand,hoe zal het daar in de kuip gaan zeg.
ik ben al weg. jammer dat ik geen discussie van niveau kan voeren hier.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu kappen a.u.b.
En ik ga de boel eens goed bekijken.
Groetjes thuis.....quote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik ben al weg. jammer dat ik geen discussie van niveau kan voeren hier.
Je bent een jood, daar valt niet mee te discussiërenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
quote:
aparte combinatiequote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Tof man. Heb je lang moeten sparen?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
wij pakken ajax gewoon in april en ik ga gewoon naar ajax-feyenoord
Ach,zij beginnen en wij maken 't gewoon af.....quote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is mooi geweest, weer over dat ene woord: Feijenoord!
Zo ging het altijd toch.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:21 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ach,zij beginnen en wij maken 't gewoon af.....
iddquote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef frenzy2003 het volgende:
jammer dat ik geen discussie van niveau kan voeren
Je moet wat, als je verder geen sociaal leven hebtquote:Op zondag 12 maart 2006 22:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is wel gezellig hier, volgende week als jullie verliezen kom ik weer
als ik niks beters te doen heb kom ik dinsdag wel ff buurten. Of zitten jullie allemaal in Milaan?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet je wel wachten tot ik terug ben uit Alkmaar,want helaas zit ik niet(zoals 'n hoop van jullie) tijdens de wedstrijd achter de computer....quote:Op zondag 12 maart 2006 22:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Misschien dat je beter eens een stadion van binnen zou kunnen zien?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |