Je moet die oude gasten bij Feyenoord horen:ze noemen ons kakkerlakken omdat ze juist bang zijn voor kakkerlakken.Hoe verklaar je anders dat ze altijd zo hard wegrennen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:47 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, hou op zeg.
Ik zat me er eerst echt aan te ergeren. Nu kan ik alleen maar lachen om dit zielige gedoe...
Net als "The Hunter"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef renz0r het volgende:
Inderdaad, ik hoor die term kakkerlakken sinds 2 jaar, konden ze niks beters verzinnen?
na vanavond jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:54 schreef dvdfreak het volgende:
Feyenoord op weg naar het landskampioenschap![]()
quote:Feyenoord wil graag door met Pieter Collen
[Bron: Telegraaf]
Erwin Koeman wil volgend seizoen graag verder met Pieter Collen. De Belgische rechtsachter heeft op zijn beurt aangegeven z’n contract in Rotterdam te willen verlengen. „Het technische plaatje is bekend; nu moet de zaak financieel rond gemaakt worden”, aldus Koeman, die de speler voor de winterstop overhevelde van Feyenoord 2 naar de A-selectie.
De 25-jarige Collen beleeft een opvallende contractperiode bij Feyenoord, waar hij, afkomstig van NEC, in 2001 binnenstapte. Het lukte hem in vijf jaar nooit een vaste basisplaats af te dingen, speelde tot dusver slechts zeven competitieduels voor Feyenoord en werd driemaal verhuurd aan NAC.
quote:Salomon Kalou twijfelgeval voor Feyenoord-RKC
[Bron: FR-Fans.nl]
Op de koude training van vandaag werkte de selectie een normale training af in aanloop naar het duel tegen Rkc. Enige twijfelgeval is Salomon Kalou die apart trainde met de hersteltrainer. Voor de rest speelt waarschijnlijk het zelfde elftal als tegen Fc Utrecht en is Patrick Paauwe zijn basisplaats hoogstwaarschijnlijk kwijt. Serginho Greene zal, net als vorige week, op zijn plaats spelen. Pieter Collen zal weer de rechtsback zijn, zo bleek vanmorgen uit de training.
quote:11-03-2006: FR-Fans.nl: Een gelijkspel in de arena de ideale uitslag
[Bron: FR-Fans.nl]
Vanavond staat ajax - Psv op het programma. Het kampioenschap ligt bij een gelijkspel of winst voor ajax weer helemaal open. Bij winst van Psv lijkt het definitief over voor de Rotterdammers, dan rest Feyenoord nog zeven oefenwedstrijden voor de play-offs beginnen, met morgen Rkc Waalwijk als eerste oefenopponent.
Maar moet de Feyenoord-supporter dan ineens blij zijn met winst van de aartsrivaal? Nee! Een gelijkspel lijkt de ideale uitslag. ajax wint niet en Psv kan worden ingelopen. Als Psv slechts één punt mee neemt naar Eindhoven, dan blijft de opdracht van Erwin Koeman en zijn selectie gelijk: Feyenoord moet alles winnen inclusief van Psv en Psv moet nog minimaal één keer gelijk spelen. Als Psv dan nog één keer gelijk speelt wordt Feyenoord kampioen op doelsaldo!
Laat jezelf eens wat beter informeren voordat je met dit soort geleuter komtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net als "The Hunter"![]()
Maar dat komt allemaal omdat al die 16 jarige internethoolies van Ajax hier op FOK! zitten. Stoer doen op internet maar waarschijnlijk nog nooit de aRENa van binnen gezien.
Is gewoon zo! Jullie hebben de meeste supporters op Internet. Die een mening over alles en nog wat rond de club hebben maar haast nooit naar een wedstrijd gaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laat jezelf eens wat beter informeren voordat je met dit soort geleuter komt
Collenquote:
Plee offs zijn negatiefquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:22 schreef daaaaan het volgende:
Wat een negatieve titel.
Tegen ajax kwam hij er gelijk in met Babel. Iedereen op vakkie W tegen Collen:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:28 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Collen![]()
DIe zou ik ook nog wel 's graag eoa jood zien opvreten, een type wesly ofzo![]()
Niet iedereen over 1 kam scheren, dirkiequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is gewoon zo! Jullie hebben de meeste supporters op Internet. Die een mening over alles en nog wat rond de club hebben maar haast nooit naar een wedstrijd gaan.
Ok, ik bedoel 3/4 dat hier op FOK! zit dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet iedereen over 1 kam scheren, dirkie![]()
quote:Zaakwaarnemer: Nederland geen optie voor Boateng
De zaakwaarnemer van Boateng gaf tegenover SkySports aan dat hij en de middenvelder geen enkele contact hebben gehad met Feyenoord over een mogelijke transfer van Boateng. Erwin Koeman gaf eerder al eens aan naar aanleiding van speculaties dat Boateng veel te veel verdiend voor Feyenoord.
Volgens de zaakwaarnemer is een terugkeer van Boateng naar Nederland geen optie voor de middenvelder. De transfervrije middenvelder wacht op een aanbod van zijn huidige club Middlesborough. Komen de partijen daar niet uit zou hij wel in de Premier League willen blijven spelen.
Nee gelijkspel is het mooiste!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef DeTolk het volgende:
Feyenoord is zeker blij als Ajax wint vanavond?
Je bent wel consequent, daar hou ik van.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben nooit blij wanneer ajax wint, dus ook na vanavond niet. Ze winnen overigens niet vanavond...
Dan lopen wij 2 punten in als we winnen van RKC. Dan zou het verschil nog 5 punten zijn. Als Ajax zou winnen zouden het er 4 zijn. Dus dat maakt niks uit. Als we van PSV winnen en PSV speelt nog 1 keer gelijk dan maakt het niet uit of het 4 of 5 punten verschil is. Want dan pakken we op doelsaldo de titel.quote:
Was maar een geintjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan lopen wij 2 punten in als we winnen van RKC. Dan zou het verschil nog 5 punten zijn. Als Ajax zou winnen zouden het er 4 zijn. Dus dat maakt niks uit. Als we van PSV winnen en PSV speelt nog 1 keer gelijk dan maakt het niet uit of het 4 of 5 punten verschil is. Want dan pakken we op doelsaldo de titel.
Tuurlijk maakt dat wel uit. Als wij nog puntverlies lijden bv.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan lopen wij 2 punten in als we winnen van RKC. Dan zou het verschil nog 5 punten zijn. Als Ajax zou winnen zouden het er 4 zijn. Dus dat maakt niks uit. Als we van PSV winnen en PSV speelt nog 1 keer gelijk dan maakt het niet uit of het 4 of 5 punten verschil is. Want dan pakken we op doelsaldo de titel.
Alsof er ook maar 1 Feyenoorder blij is dat ajax wint. Iedereen is blij dat PSV verliest en dan maakt het niet uit wie de tegenstander is. Ik vind het ook moeilijk, maar ik zet de haat vanavond toch even opzij voor de liefde voor m'n eigen club.En ajax mag de play-offs wel mag halen!nog 2 leuke wedstrijden in de play-offsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben nooit blij wanneer ajax wint, dus ook na vanavond niet. Ze winnen overigens niet vanavond...
zet jij de haat voor anderen dan vóó'r de liefde van je eigen club?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:46 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 Feyenoorder blij is dat ajax wint. Iedereen is blij dat PSV verliest en dan maakt het niet uit wie de tegenstander is. Ik vind het ook moeilijk, maar ik zet de haat vanavond toch even opzij voor de liefde voor m'n eigen club.En ajax mag de play-offs wel mag halen!nog 2 leuke wedstrijden in de play-offs![]()
![]()
![]()
Je snapt wat ie bedoeltquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
zet jij de haat voor anderen dan vóó'r de liefde van je eigen club?
Merkwaardig..
Bij mij geld gewoon:de liefde voor m'n club en m'n haat voor die joden zijn onmeetbaar....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
zet jij de haat voor anderen dan vóó'r de liefde van je eigen club?
Merkwaardig..
Nee laat ajax nu maar winnen.quote:
Feyenoord moet idd winnen bij verlies kan PSV met 1 winnende wedstrijd landskampioen wordenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
0-0 dus
feyenoord moet winnen van psv
en dan nog willem II - psv of nac - psv waar 2 of 3 punten verspeeld moeten worden
jazekersquote:
Utigeputquote:Op zondag 12 maart 2006 06:24 schreef Fok_you het volgende:
kut, knuffel vergeten![]()
laten we hopen dat feyenoord er niet tot op het laatste hard voor gaat en vervolgens toch uitgeput de play-offs in mag![]()
Één wedstrijdje per week en nog heb ik dit jaar meer wedstrijden bezocht dan jou,rara.....quote:Op zondag 12 maart 2006 09:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Utigeput
Jullie spelen bijna al het hele jaar maar 1 wedstrijdje per week.
Wat is je punt? Het gaat erom dat je met een wedstrijd per week nooit uitgeput kan raken.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:17 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Één wedstrijdje per week en nog heb ik dit jaar meer wedstrijden bezocht dan jou,rara.....![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:17 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Één wedstrijdje per week en nog heb ik dit jaar meer wedstrijden bezocht dan jou,rara.....![]()
Als als als....als je moeder een lul had was het je vaderquote:Op zondag 12 maart 2006 16:32 schreef Merkie het volgende:
Pff, als we tegen NAC en RKC hadden gewonnen stonden we maar 3 punten achter op PSV. Tel daarbij een 2-2 tegen RBC () op en we hadden gewoon 1e kunnen staan.
Per definitie niet!quote:Op zondag 12 maart 2006 16:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als als als....als je moeder een lul had was het je vader
Dat slaat nergens op. Normaliter had Feyenoord gewonnen van die teams.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als als als....als je moeder een lul had was het je vader
En PSV wint normaal gesproken ook uit bij Heracles en thuis van Twente...quote:Op zondag 12 maart 2006 16:43 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Normaliter had Feyenoord gewonnen van die teams.
Heracles niet, die hebben laten zien dat ze het topteams moeilijk kunnen maken.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En PSV wint normaal gesproken ook uit bij Heracles en thuis van Twente...
Normaal gesproken wint PSV gewoon tegen Heracles hoor....quote:Op zondag 12 maart 2006 16:46 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Heracles niet, die hebben laten zien dat ze het topteams moeilijk kunnen maken.
Normaal gesproken ja, maar dit seizoen was Heracles sterk. RBC extreem zwak.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Normaal gesproken wint PSV gewoon tegen Heracles hoor....
En Ajax wint normaal gesproken ook thuis van Heracles, ADO, Heerenveen, PSV, Feyenoord, Utrecht, NEC, en uit bij AZ, Feyenoord, PSV, Utrecht, Heerenveen, NECquote:Op zondag 12 maart 2006 16:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En PSV wint normaal gesproken ook uit bij Heracles en thuis van Twente...
Dat is klets maar de stelling van de aandrager ook. Voetbal is een onvoorspelbare sport dus moet je niet gaan piepen over 'normaal gesproken'.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En Ajax wint normaal gesproken ook thuis van Heracles, ADO, Heerenveen, PSV, Feyenoord, Utrecht, NEC, en uit bij AZ, Feyenoord, PSV, Utrecht, Heerenveen, NEC
Pierre viel in na de 1-1.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:57 schreef daaaaan het volgende:
Pierre maar weer de Kuip uitjagen of zijn jullie van mening dat dit toeval is?
Kerel wat bazel je kk teletekstsupporter. Pi-air viel meteen na het doelpunt in. WTF heeft die gozer te maken met de 1-1quote:Op zondag 12 maart 2006 16:57 schreef daaaaan het volgende:
Pierre maar weer de Kuip uitjagen of zijn jullie van mening dat dit toeval is?
Ik vond wel dat ie slecht coachte vanaf de bank.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel wat bazel je kk teletekstsupporter. Pi-air viel meteen na het doelpunt in. WTF heeft die gozer te maken met de 1-1![]()
Als we weer zo spelen zoals we de laatste weken doen en dan de kanzen eens afmaken dan rollen we die stink joden gewoon met 3-0 opquote:Op zondag 12 maart 2006 17:12 schreef patrickt37 het volgende:
Playoffs worden gespeeld tegen AJAX. Maw, dit jaar in Rotterdam weer helemaal niets.![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik had eigenlijk even vanuit Bonaire naar Rotterdam moeten vliegenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel wat bazel je kk teletekstsupporter.
Ok, heb niet alles kunnen volgen, maar dacht dat ie er net voor het doelpunt inkwam. Daarbij heb ik het ook over het feit dat ie als invaller weinig laat zien en dat ie misschien de sfeer verpest? Ik beweer dat niet allemaal, ,maar het was gewoon een vraag naar jullie mening, omdat jullie de wedstrijd waarschijnlijk wél beter hebben kunnen volgen.quote:Pi-air viel meteen na het doelpunt in. WTF heeft die gozer te maken met de 1-1![]()
Oja dat had ik natuurlijk moeten weten dat je in Bonaire zitquote:Op zondag 12 maart 2006 17:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Sorry, ik had eigenlijk even vanuit Bonaire naar Rotterdam moeten vliegenDe intelligentie druipt er trouwens wel vanaf bij jou he?
In de eerste helft al ja, in de 2de helft hadden er dan nog wel een stuk of 3 bij gemogen.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef snabbi het volgende:
BTW Feyenoord had RKC gewoon met 6-0 moeten kloppen.
Basseer je dat op de 2 wedstrijden die op DVD zijn uitgebracht.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als we weer zo spelen zoals we de laatste weken doen en dan de kanzen eens afmaken dan rollen we die stink joden gewoon met 3-0 op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |