Ik dank de Heer eerlijk gezegd eerder dat George W. Bush president is van Amerika en niet Iran.quote:Op maandag 20 maart 2006 04:05 schreef StefanP het volgende:
En dan kun je kankeren wat je wil op de VS, maar dank de heer maar op je blote knietjes dat de VS de enige wereldmacht is en niet -bijvoorbeeld- Iran..
Mwah, ik had het liever andersom gezien.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:04 schreef Monidique het volgende:
Ik dank de Heer eerlijk gezegd eerder dat George W. Bush president is van Amerika en niet Iran.
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:00 schreef popolon het volgende:
The Daily Show's Stewart responds to O'Reilly's misleading attack Oudje al.
O'Reilly wordt regelmatig op de hak genomen in de Daily Show.
Op de website van the Daily Show kun je ze terugkijken.
Je moet die aflevering eens zien waarin hij zelf te gast is, je lacht je kapot.quote:
Bushquote:Op maandag 20 maart 2006 17:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Grootheid Bush deed het anders ook verkeerd.
Dat woord spellen.
Zie de documentaire Outfoxed: Rupert Murdoch's War on Journalism (2004) voor een compleet beeld van die zender. Daarin wordt ook door iemand gezegd dat Fox News als het ware al het journalisme heeft weggelaten, en alleen nog maar meningen uitzend. Want van meningen kan je niet bewijzen dat ze incorrect zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:28 schreef Boswachtertje het volgende:
In ieder geval vind ik het ronduit schandelijk dat een man als O'Reilly zulke uitspraken kan doen op nationale televisie. Enige juiste feiten neerleggen op tafel is daarentegen broodnodig!
Dan hebben we er een stuk of 200-300 in de wereld..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
het is gewoon de anti-christ
quote:Op maandag 20 maart 2006 04:05 schreef StefanP het volgende:
O'Reilly
In dit geval dan. Iran moet met de grond gelijk gemaakt worden. Die religieuze fanatici daar zijn nergens goed voor. Je gelooft toch niet echt dat die lui het beste voor hebben met de wereld? En dan kun je kankeren wat je wil op de VS, maar dank de heer maar op je blote knietjes dat de VS de enige wereldmacht is en niet -bijvoorbeeld- Iran. Want dan zat je niet lekker veilig achter je PCtje hoor. Denk daar maar eens goed en lang over na. Kijk maar eens naar China, de voormalige USSR, Noord-Korea, voormalig Kambodja. Hetzelfde soort tuig waar de VS je tegen beschermt, en waar je nu "bully!" voor schreeuwt. Wees ze maar dankbaar.
Het is doodzonde dat de VS in Irak zijn, anders waren die gevaarlijke idioten in Iran allang aangepakt. Van mij mag er gerust een atoombom op gegooid worden, daar hoeft geen soldaat aan opgeofferd te worden. En dat mag gerust gezegd worden. Ook op nationwide TV.
Dat mag best wel eens gezegd worden inderdaad. Laten we vooral niet alles over 1 kam scheren, want daar bereiken we alleen mee dat de polarisatie nog verder doorwerkt (dan dat deze al deed)..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:31 schreef eL. het volgende:
Volgens mij irriteert het gros zich trouwens niet aan de VS, maar aan de regering Bush; voor mij een wezenlijk verschil eigenlijk.
Ja, precies. De meeste Amerikanen valt niks te verwijten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:31 schreef eL. het volgende:
Volgens mij irriteert het gros zich trouwens niet aan de VS, maar aan de regering Bush; voor mij een wezenlijk verschil eigenlijk.
Jouw reactie is net zo kortzichtig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval goed je best gedaan om in te burgeren, je voldoet in dit stuk perfect aan mijn denkbeeld over de stereotype amerikaan.
Een atoombom nog wel, die duizende onschuldigen die dan sterven maakt ook niet uit he? Echt om zulke uitspraken hoop ik dat er in Amerika eens iets fout gaat met een kerncentrale, zo verschrikkelijk kortzichtig.
Ik hoop 't wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:31 schreef eL. het volgende:
Inderdaad, een feit wat door sommigen helaas weleens vergeten wordt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:31 schreef eL. het volgende:
echtwaarquote:
Hier staat ie onlinequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef BdR het volgende:
[..]
Zie de documentaire Outfoxed: Rupert Murdoch's War on Journalism (2004) voor een compleet beeld van die zender. Daarin wordt ook door iemand gezegd dat Fox News als het ware al het journalisme heeft weggelaten, en alleen nog maar meningen uitzend. Want van meningen kan je niet bewijzen dat ze incorrect zijn.
[afbeelding]
"no, you shut up!! okay, cut his mike.."
Ik heb nog steeds geen flauw idee wat die smiley nou moet betekenen dus laat maar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
echtwaar![]()
misschien volgende keer eenbijzetten ofzo.
Ik ga em eens kijken, het is de meest bekeken nieuwszender van de VS. Damn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:23 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hier staat ie online
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/19365659/
Wat een afschuwelijke man is dat
BloundHoundFromHell. Ook hij doet debiele uitspraken, waarvan iedereen weet dat hij ze niet meent, maar ze slechts uitspreekt om de hilariteit erom.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:34 schreef Lyrebird het volgende:
Wat betekent BHFH?
Leg ons dan eens even rustig, stap voor stap, uit op welke manier je het met hem eens bent.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:38 schreef Lyrebird het volgende:
Ik meen wel degelijk dat Bill O'Reilly een geweldige kerel is. Met de mitsen en maren, zoals ik in mijn eerdere posting aangeef.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |