abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36208021
quote:
Op maandag 20 maart 2006 04:05 schreef StefanP het volgende:
En dan kun je kankeren wat je wil op de VS, maar dank de heer maar op je blote knietjes dat de VS de enige wereldmacht is en niet -bijvoorbeeld- Iran..
Ik dank de Heer eerlijk gezegd eerder dat George W. Bush president is van Amerika en niet Iran.
pi_36220370
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:04 schreef Monidique het volgende:

Ik dank de Heer eerlijk gezegd eerder dat George W. Bush president is van Amerika en niet Iran.
Mwah, ik had het liever andersom gezien.

PS: Iran is zelfs veilig voor homo's aldus Minister van Ferme Taal Verdonk dus wat zeur je nou?

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2006 00:54:46 ]
pi_36220493
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:00 schreef popolon het volgende:
The Daily Show's Stewart responds to O'Reilly's misleading attack Oudje al.

O'Reilly wordt regelmatig op de hak genomen in de Daily Show.
Op de website van the Daily Show kun je ze terugkijken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_36220657
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je moet die aflevering eens zien waarin hij zelf te gast is, je lacht je kapot.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 21 maart 2006 @ 01:13:13 #65
144250 doesss
Show me the money
pi_36220716
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:49 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Grootheid Bush deed het anders ook verkeerd.
Dat woord spellen.
Bush : I am the president of the united states of america. I have invaded your country.
You must all bow down and kiss my butt.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:03:32 #66
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_36224053
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:28 schreef Boswachtertje het volgende:
In ieder geval vind ik het ronduit schandelijk dat een man als O'Reilly zulke uitspraken kan doen op nationale televisie. Enige juiste feiten neerleggen op tafel is daarentegen broodnodig!
Zie de documentaire Outfoxed: Rupert Murdoch's War on Journalism (2004) voor een compleet beeld van die zender. Daarin wordt ook door iemand gezegd dat Fox News als het ware al het journalisme heeft weggelaten, en alleen nog maar meningen uitzend. Want van meningen kan je niet bewijzen dat ze incorrect zijn.

"no, you shut up!! okay, cut his mike.."
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_36227626
het is gewoon de anti-christ
pi_36229872
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
het is gewoon de anti-christ
Dan hebben we er een stuk of 200-300 in de wereld..
Maar goed, ik blijf het raar vinden dat de media zo makkelijk meewerkt aan polarisatie en het partijen tegenover elkaar neerzetten... wij bevolking lopen als kippen zonder kop achter alles aan wat ons maar een beetje goed in de oren klinkt..

Denkt dat niemand meer voor zichzelf? We hoeven nergens in mee te gaan, maar soms lijkt het er op dat mensen liever niet voor zichzelf denken en lekker achter elkaar aanlopen.. Dan heeft het ook geen zin om Iran te veroordelen, of Amerika als leiders van de vrije wereld te zien.. Niets hiervan is waar en toch bepaalt het ons dagelijkse leven. Raar eigenlijk dat we dit met zijn allen als werkelijkheid kunnen en willen accepteren. Iets meer vrijdenkendheid zou niet verkeerd zijn als je het mij vraagt.. Dan hoeven we de eventuele oorlog tegen Iran niet als toeval of onontkomendheid te zien.. Misschien worden we wel in de oorlog gemanipuleerd, misschien niet. Maar moeten we dan alles maar accepteren? Dacht het niet..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_36230057
Ik ga straks die docu eens kijken over FOX... heerlijk
pi_36231426
quote:
Op maandag 20 maart 2006 04:05 schreef StefanP het volgende:
O'Reilly

In dit geval dan. Iran moet met de grond gelijk gemaakt worden. Die religieuze fanatici daar zijn nergens goed voor. Je gelooft toch niet echt dat die lui het beste voor hebben met de wereld? En dan kun je kankeren wat je wil op de VS, maar dank de heer maar op je blote knietjes dat de VS de enige wereldmacht is en niet -bijvoorbeeld- Iran. Want dan zat je niet lekker veilig achter je PCtje hoor. Denk daar maar eens goed en lang over na. Kijk maar eens naar China, de voormalige USSR, Noord-Korea, voormalig Kambodja. Hetzelfde soort tuig waar de VS je tegen beschermt, en waar je nu "bully!" voor schreeuwt. Wees ze maar dankbaar.

Het is doodzonde dat de VS in Irak zijn, anders waren die gevaarlijke idioten in Iran allang aangepakt. Van mij mag er gerust een atoombom op gegooid worden, daar hoeft geen soldaat aan opgeofferd te worden. En dat mag gerust gezegd worden. Ook op nationwide TV.

Je hebt in ieder geval goed je best gedaan om in te burgeren, je voldoet in dit stuk perfect aan mijn denkbeeld over de stereotype amerikaan.

Een atoombom nog wel, die duizende onschuldigen die dan sterven maakt ook niet uit he? Echt om zulke uitspraken hoop ik dat er in Amerika eens iets fout gaat met een kerncentrale, zo verschrikkelijk kortzichtig.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 21 maart 2006 @ 16:31:25 #71
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_36235757
Volgens mij irriteert het gros zich trouwens niet aan de VS, maar aan de regering Bush; voor mij een wezenlijk verschil eigenlijk.
pi_36235840
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 16:31 schreef eL. het volgende:
Volgens mij irriteert het gros zich trouwens niet aan de VS, maar aan de regering Bush; voor mij een wezenlijk verschil eigenlijk.
Dat mag best wel eens gezegd worden inderdaad. Laten we vooral niet alles over 1 kam scheren, want daar bereiken we alleen mee dat de polarisatie nog verder doorwerkt (dan dat deze al deed)..

dus eL.!
pi_36235852
quote:
Ja, precies. De meeste Amerikanen valt niks te verwijten.
pi_36236585
ach laat ook maar zitten, straks wordt ik misschien nog gebanned voor een doodsverwensing

[ Bericht 86% gewijzigd door thedude0 op 21-03-2006 16:57:25 (pff) ]
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:13:43 #75
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36237111
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Je hebt in ieder geval goed je best gedaan om in te burgeren, je voldoet in dit stuk perfect aan mijn denkbeeld over de stereotype amerikaan.

Een atoombom nog wel, die duizende onschuldigen die dan sterven maakt ook niet uit he? Echt om zulke uitspraken hoop ik dat er in Amerika eens iets fout gaat met een kerncentrale, zo verschrikkelijk kortzichtig.
Jouw reactie is net zo kortzichtig.
quote:
Ik hoop 't wel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_36237272
quote:
Inderdaad, een feit wat door sommigen helaas weleens vergeten wordt.

Ik moet zeggen dat ook Amerikanen moeite hiermee hebben, ik heb een aantal malen de vraag gehad "why do you (generiek, niet ik persoonlijk) hate us?" toen ik in de VS was recentelijk.
Ze begrijpen echter wel degelijk het verschil als je het ze uitlegt en de meerderheid was overigens tegen het beleid van Bush maar of het de media is of de manier waarop informatie ze bereikt er wordt ook in de VS vaak gedacht dat men tegen de VS of de burgers daarvan is terwijl het 99/100 keer puur gaat om een politiek beleid.
pi_36237331
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:13 schreef popolon het volgende:

[..]

Jouw reactie is net zo kortzichtig.
echtwaar

misschien volgende keer een bijzetten ofzo.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:23:00 #78
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_36237401
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef BdR het volgende:

[..]

Zie de documentaire Outfoxed: Rupert Murdoch's War on Journalism (2004) voor een compleet beeld van die zender. Daarin wordt ook door iemand gezegd dat Fox News als het ware al het journalisme heeft weggelaten, en alleen nog maar meningen uitzend. Want van meningen kan je niet bewijzen dat ze incorrect zijn.

[afbeelding]
"no, you shut up!! okay, cut his mike.."
Hier staat ie online
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/19365659/
Wat een afschuwelijke man is dat
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:51:08 #79
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36238321
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

echtwaar

misschien volgende keer een bijzetten ofzo.
Ik heb nog steeds geen flauw idee wat die smiley nou moet betekenen dus laat maar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:00:21 #80
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36238563
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:23 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

Hier staat ie online
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/19365659/
Wat een afschuwelijke man is dat
Ik ga em eens kijken, het is de meest bekeken nieuwszender van de VS. Damn.

Dat zou de resterende 38% kunnen verklaren, die nog achter Bush staan...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:32:08 #81
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_36240674
O'Reilly is een geweldige kerel. Ik geef toe, soms is het comedy, hij gaat vaak over de schreef, maar in veel gevallen ben ik het met hem eens. Rush Limbaugh vind ik trouwens beter, maar die doet geen televisie (meer).

Wat ik wel een mooi presidentsduo zou vinden, is Rush Limbaugh en Bill O'Reilly.

Ik vind Jay Severin de beste talk radio host van de VS.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_36240704
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:30:00 #84
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36241225
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Een beetje een BHFH-momentje, waarschijnlijk.
pi_36241270
Wat betekent BHFH?
pi_36241344
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:34 schreef Lyrebird het volgende:
Wat betekent BHFH?
BloundHoundFromHell. Ook hij doet debiele uitspraken, waarvan iedereen weet dat hij ze niet meent, maar ze slechts uitspreekt om de hilariteit erom.
pi_36241388
Ik meen wel degelijk dat Bill O'Reilly een geweldige kerel is. Met de mitsen en maren, zoals ik in mijn eerdere posting aangeef.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:50:11 #89
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36241754
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:38 schreef Lyrebird het volgende:
Ik meen wel degelijk dat Bill O'Reilly een geweldige kerel is. Met de mitsen en maren, zoals ik in mijn eerdere posting aangeef.
Leg ons dan eens even rustig, stap voor stap, uit op welke manier je het met hem eens bent.
pi_36242960
Ach FOX zal wel niet de enige zender zijn die zo te werk gaat. Alleen is hier van overduidelijk bewijs gelevert in de bovenstaande documentaire van Tegenlicht.. Misschien is het dan ook wel eens goed te bedenken, dat dit niet alleen in Amerika plaatsvindt en dus bijvoorbeeld ook in het sensatieblad dat de naam Telegraaf draagt, of de schijnbaar links georiėnteerde Volkskrant te werk gaat. Media is per definitie niet objectief en wat mooi uit de documentaire van Tegenlicht naar voren komt is de verschuiving van 'objectief verslaggeven' naar 'objectief meningen weergeven'.. het zou mij niets verbazen als dit in de westerse wereld overal heeft plaatsgevonden..

Is dit erg? Zo lang de mensen het geloven, ja.. absoluut! Dat wij niet altijd de waarheid 'voorgeschoteld' krijgen, kan ik snappen.. maar dat de waarheid per definitie verdraait/gemanipuleerd wordt.. daar gaan bij mij de rillingen over het lijf..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')