Jij hebt ook het licht gezien.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:52 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wat is politiek toch shit eigenlijk, het is eigenlijk gewoon één grote verzameling jij-bakken en waarheid komt er helemaal niet bij kijken.
Je raadt het toch niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ja, ik zat nog steeds met dat liedje van de bende van Baflo Bill in m'n hoofd.
Ja, maar dat is een ander onderwerpquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef Yildiz het volgende:
Jij hebt ook het licht gezien.
Nee, dat geloof ik nietquote:
Het was natuurlijk overdreven. Maar ik vind het af en toe echt een poppenkast. Onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:17 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een ander onderwerp![]()
[..]
Wat een gezellige theorie.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:17 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Nee, dat geloof ik nietDe waarheid = alles en nog wat.
Goh, ik wist niets van die hele kwestie. Onzin natuurlijk, dat dat kruis weg moest, maar aan de andere kant ook weer dankbaar voer voor de hetzestichters, die er anders niet om zouden malen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:17 schreef Yildiz het volgende:
Dat momument, wat pas bijna wegging, waardoor een hoop FP-ers gingen schuimbekken, in Amsterdam en omstreken alsmede, blijft staan.
http://www.nrc.nl/binnenland/article243852.ece
Staat dat op de FP?
Inderdaad - en dan komt zo'n eersteklas loser van de NVU op tv even iets anders beweren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:22 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Goh, ik wist niets van die hele kwestie. Onzin natuurlijk, dat dat kruis weg moest, maar aan de andere kant ook weer dankbaar voer voor de hetzestichters, die er anders niet om zouden malen.
Nota bene: Marokko was 'goed' in de oorlog, zowel in de strijd, als hun houding t.o.v. de Joden.
Het is heerlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef pberends het volgende:
Peiling: Kamermeerderheid PvdA en SP
[afbeelding]
Tis ronduit pet voor D66.
Ik moest bij hem denken aan de leerling van wie veel werdt gehouden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:25 schreef Floripas het volgende:
Is dat Yildiz?
Ik? Heb ik dat ooit gedaan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:29 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nog iets anders, als ik kritiek heb op de SP, beschouw het nooit als iets persoonlijks.
Ze noemen zich nationalisten, maar er is weinig Nederlands aan (cosmopolitisme=Nederlands nationalisme), trouwens, samenzwerinkje zien?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:24 schreef Floripas het volgende:
Inderdaad - en dan komt zo'n eersteklas loser van de NVU op tv even iets anders beweren.![]()
Maar wat een aparte peiling eigenlijk, 60 zetels voor de PvdA, dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:25 schreef Floripas het volgende:
Het is heerlijk.
Even de korte rokjes uit de mottenballen halen.
Nam je het op voor Gretta?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:34 schreef Floripas het volgende:
Ik? Heb ik dat ooit gedaan?
Volgens mij ben ik daar vrij lichtvoetig in.
Ik heb maar tweemaal me wat aangetrokken van iets op internet - eenmaal toen iemand me antisemiet noemdeen eenmaal toen iemand zei dat ik niet bijster aantrekkelijk was.
Ja, ik kwam erop omdat die Ryan3-Sjun vete nog in m'n achterhoofd zit, vandaar. Ik bedoel er maar mee te zeggen dat ik graag m'n gelijk haal in een discussie, zeker als dat lukt bij iemand die veel intelligenter en hóóg opgeleid is (quote:Als ik het Christendom in z'n socio-culturele context zie, beschouw het nooit als iets persoonlijks.
Maak je geen zorgen, de SP heeft eerder in de 20 zetels in de peilingen gestaan. Om later terug te vallen tot het huidige aantal in de kamer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is heerlijk.
Even de korte rokjes uit de mottenballen halen.
Nóóit.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:46 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nam je het op voor Gretta?![]()
[..]
Pak me dan!quote:Ja, ik kwam erop omdat die Ryan3-Sjun vete nog in m'n achterhoofd zit, vandaar. Ik bedoel er maar mee te zeggen dat ik graag m'n gelijk haal in een discussie, zeker als dat lukt bij iemand die veel intelligenter en hóóg opgeleid is () maar als ik je ooit kwets, of iemand anders hier, dan stop ik gelijk, zoveel is me dat niet waard, en belangrijk is het ook niet.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik? Heb ik dat ooit gedaan?
Volgens mij ben ik daar vrij lichtvoetig in.
Ik heb maar tweemaal me wat aangetrokken van iets op internet - eenmaal toen iemand me antisemiet noemdeen eenmaal toen iemand zei dat ik niet bijster aantrekkelijk was.
Als ik het Christendom in z'n socio-culturele context zie, beschouw het nooit als iets persoonlijks.
Jij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]Wie zei dat je niet bijster aantrekkelijk bent
![]()
![]()
Nog even zo door en de PvdA kan alleen regeren, dan worden de natte angstdromen van hordes rechtse FOK'ertjes nog bewaarheid ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:39 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Maar wat een aparte peiling eigenlijk, 60 zetels voor de PvdA, dat heb ik nog nooit gezien.![]()
ik hoop dat de PvdA nooit alleen kan regerenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nog even zo door en de PvdA kan alleen regeren, dan worden de natte angstdromen van hordes rechtse FOK'ertjes nog bewaarheid ook![]()
Ik eigenlijk ook niet, maar het zou zo leuk zijn om de reacties van sommigen te zienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:11 schreef DionysuZ het volgende:
ik hoop dat de PvdA nooit alleen kan regeren
jah sommige reacties zouden echt geweldig zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar het zou zo leuk zijn om de reacties van sommigen te zien![]()
Nederland is geen land voor een partij met de absolute meerderheid.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat goed, ik wist niet dat Lodewijk de Waal al gereageerd had op de verkiezingsuitslag.
PvdA/VVD/GroenLinks staan momenteel samen op 91 zetels en dat zou dus echt een droomkabinet zijn, imo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef pberends het volgende:
Peiling: Kamermeerderheid PvdA en SP
[afbeelding]
Tis ronduit pet voor D66.
Een kabinet met een serieuze SP doet mij verlangen naar emigratie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:44 schreef Nuoro het volgende:
[..]
PvdA/VVD/GroenLinks staan momenteel samen op 91 zetels en dat zou dus echt een droomkabinet zijn, imo.
Opvallend genoeg geeft de combi PvdA/CDA hetzelfde zetelaantal te zien...
Ik hoop dan ook echt dat het slechts tactiek is van Bos om zo opzichtig met het CDA te flirten, anders zou ik best wel balen.
Gelukkig, anders had ik slechts depressief geweest na de laatste peiling.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar ben ik tenslotte wakker voor.
Ach, het visoien van Bos die met hangende pootjes bij president Jeb Bush vandaan komt houdt mij levendig. Dat, en voor het slapen gaan complotten tellen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Gelukkig, anders had ik slechts depressief geweest na de laatste peiling.
Ik tel geen complotten. Ik tel de haren op het hoofd van Marijnissen en trek daar de hoeveelheid haren op het hoofd van Lambik van af. Het visioen is echter een mooie. Zou Bos een stropdas dragen als hij op bezoek is bij Bush?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, het visoien van Bos die met hangende pootjes bij president Jeb Bush vandaan komt houdt mij levendig. Dat, en voor het slapen gaan complotten tellen.
Chippendales dragen meestal een vlinderdasje, geloof ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zou Bos een stropdas dragen als hij op bezoek is bij Bush?
On a more serious note: zou jij overwegen te vertrekken als de SP aan het roer is?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Chippendales dragen meestal een vlinderdasje, geloof ik.
''Aan het roer'' klinkt tamelijk absoluut. Zoiets krijgen ze alleen met een staatsgreep voor elkaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
On a more serious note: zou jij overwegen te vertrekken als de SP aan het roer is?
Nuja, als je de peilingen moet geloven dan is een regering van PvdA & SP mogelijk. Je gaf alleen geen antwoord op mijn vraag, maar goed, laat ik dan de vraag stellen of je het zou overwegen als dit de coalitie zou worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Aan het roer'' klinkt tamelijk absoluut. Zoiets krijgen ze alleen met een staatsgreep voor elkaar.
Ik gaf geen antwoord op de vraag omdat ik me die mogelijkheid nog niet goed kan voorstellen en ik er dus geen zinnig antwoord op zou hebben, behalve dan dat het me zwart voor de ogen zou worden. Maar uit puur praktisch oogpunt zou het alleen al ondoenlijk zijn. Ik bedoel, waar zou ik heen moeten? Ik heb nog even nodig om mijn studie af te ronden en afgezien van mijn beheersing van het Engels en literaire vaardigheden heb ik echt niets dat mij in het buitenland zou onderscheiden van andere sollicitanten - en wie zegt dat anderen niet veel beter zijn?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nuja, als je de peilingen moet geloven dan is een regering van PvdA & SP mogelijk. Je gaf alleen geen antwoord op mijn vraag, maar goed, laat ik dan de vraag stellen of je het zou overwegen als dit de coalitie zou worden.
Irritant, een PI waaruit erop neergekeken wordt naar mij toe.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik gaf geen antwoord op de vraag omdat ik me die mogelijkheid nog niet goed kan voorstellen en ik er dus geen zinnig antwoord op zou hebben, behalve dan dat het me zwart voor de ogen zou worden. Maar uit puur praktisch oogpunt zou het alleen al ondoenlijk zijn. Ik bedoel, waar zou ik heen moeten? Ik heb nog even nodig om mijn studie af te ronden en afgezien van mijn beheersing van het Engels en literaire vaardigheden heb ik echt niets dat mij in het buitenland zou onderscheiden van andere sollicitanten - en wie zegt dat anderen niet veel beter zijn?
Daarbij zou ik mijn eigen land niet verlaten tenzij de regering mij onderdrukte of ik geen uitzicht had op een bestaan in een omgeving waar geen criminaliteit heerst - de vraag is of ik dan naar het buitenland zou kunnen, natuurlijk.
Geenszins mijn bedoeling. Ik probeerde slechts te glimlachen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Irritant, een PI waaruit erop neergekeken wordt naar mij toe.
Nou ja, ik weet niet of conservatieven er zo anders over denken. Dit is wel degelijk een goed punt, overigens.quote:Belasting vind ik wel degelijk een vorm van onderdrukking. Het is je bezit wat afgenomen wordt onder dwang. Daarin verschillen wij van mening denk ik (conservatief <--> liberaal).
Ik zou dolgraag in het buitenland gaan werken en hoop dat nog eens te doen, maar niet per se onder dwang van de opmaak van de regering. Al is het punt van de belastingen wel het overdenken waard.quote:Ik heb wel de keuze om te vertrekken. Verscheidene bedrijven willen me hebben, alleen heb ik tot nog toe de boot afgehouden. Temeer omdat ik mijn studie af wil maken en omdat ik vrije tijd krijg om dat te doen, die ik niet echt besteed aan die studie waardoor ik extra vrije tijd heb.
Ik sta in dat geval dus voor een groot dilemma. Jij zou dat dus niet doen? Jij zou kiezen om te blijven in je vaderland?
Ok. duidelijk. LN heeft er ook een handje van. Kennelijk is de PI-smiley bedoeld als sarcasme-smiley, vandaar wat ik zei.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Geenszins mijn bedoeling. Ik probeerde slechts te glimlachen.
Niet zo schokkend, toch? Jij schaart jezelf echter onder de liberalen (wat je niet zou misstaan)?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou ja, ik weet niet of conservatieven er zo anders over denken. Dit is wel degelijk een goed punt, Overigens.
Tsjah, ik ben "software engineer". Dat is zo'n beetje de meest vrije beroepsgroep in Nederland. Geen CAO die je in de weg staat .. Ik hou daarvan, ik hou van die onderhandelingsvrijheid met werkgevers. Ik verdien beneden de maat, dat weet ik, hoewel dat wel tegen de 40.000,- per jaar aanloopt. Tegelijk wordt mijn studie betaald. Dat tel ik er wel bij op.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zou dolgraag in het buitenland gaan werken en hoop dat nog eens te doen, maar niet per se onder dwang van de opmaak van de regering. Al is het punt van de belastingen wel het overdenken waard.
Als ik bijv. onderwijzer was en de staat direct ingreep in mijn bewegingsvrijheid, dan zou ik wel overwegen er per direct vandoor te gaan. Neem iemand als minister Van der Hoeven, die vindt dat religieuze overtuiging studenten het recht geeft om de evolutietheorie in twijfel te trekken. Voor zo'n malloot zou ik niet willen werken, of er nu studenten de les verstoren onder het aanroepen van de minister of niet.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 06:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Is het goed als ik hier morgen in de loop van de dag op terugkom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |