Daar komt Kashmirquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:44 schreef zjroentje het volgende:
Ik ga naar Pinkpop. Samen met de vrouw.![]()
Leuk voor je.quote:
Neem van mij aan dat het de moeite waard is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Leuk voor je. [afbeelding]
Ik heb er iig nog nooit van gehoord.
Eerst luisteren, dan lachenquote:
en nu? zegt ie verder nog iets tegen je, probeer het anders zonder naam en wachtwoordquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:49 schreef zjroentje het volgende:
Ik kom er niet in.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:57 schreef zjroentje het volgende:
Tof enzo, maar de mappen zijn wel leeg.
Hij heeft alles buiten de mappen zelf gezetquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:58 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vond het hem al verdacht snel uploaden
Bah, dan zit die knakker hiernaast weer te bittorrenten. Vorige keer dat ik hem offline kickte kwam hij echter klagen dat hij daardoor 20 euro was verloren met online pokeren, dus tegenwoordig los ik het verbaal op. De snelheid zal wel oplopen als hij thuiskomtquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:04 schreef zjroentje het volgende:
2 hours and 6 minutes remaining.
You got te be shittin' me...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:08 schreef XL het volgende:
Uit de tijd dat ik nog niet met mijn superman-pi-tje postte
November 2004quote:
Imagequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:05 schreef zjroentje het volgende:
En wat heeft je tot die drastische stap gedreven?
Kashmir is binnen
Ik ken de twee andere users die het doen ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Whehe, ik wist dat je 'm vaak deed, maar zó vaak!
S-man en Super.M?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:08 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ken de twee andere users die het doen ook![]()
Hebben allebei een procent of 50 van hun postgeschiedenis in sport hoor, moderator.quote:
Tuurlijkquote:
Ik zie dat Mzraki ook gestopt is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:20 schreef pfaf het volgende:
whehe, de 2e post van 360sjors die ik tegenkom is zonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |