quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:57 schreef zjroentje het volgende:
Tof enzo, maar de mappen zijn wel leeg.
Hij heeft alles buiten de mappen zelf gezetquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:58 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vond het hem al verdacht snel uploaden
Bah, dan zit die knakker hiernaast weer te bittorrenten. Vorige keer dat ik hem offline kickte kwam hij echter klagen dat hij daardoor 20 euro was verloren met online pokeren, dus tegenwoordig los ik het verbaal op. De snelheid zal wel oplopen als hij thuiskomtquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:04 schreef zjroentje het volgende:
2 hours and 6 minutes remaining.
You got te be shittin' me...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:08 schreef XL het volgende:
Uit de tijd dat ik nog niet met mijn superman-pi-tje postte
November 2004quote:
Imagequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:05 schreef zjroentje het volgende:
En wat heeft je tot die drastische stap gedreven?
Kashmir is binnen
Ik ken de twee andere users die het doen ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Whehe, ik wist dat je 'm vaak deed, maar zó vaak!
S-man en Super.M?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:08 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ken de twee andere users die het doen ook![]()
Hebben allebei een procent of 50 van hun postgeschiedenis in sport hoor, moderator.quote:
Tuurlijkquote:
Ik zie dat Mzraki ook gestopt is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:20 schreef pfaf het volgende:
whehe, de 2e post van 360sjors die ik tegenkom is zonder.
Zeg dat wel!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:29 schreef pfaf het volgende:
Stoer, zo'n gimmick.
Ik heb godverdomme al 4 weken niet meer gevoetbaldquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijkt me heerlijk, om even een paar weken echt helemaal niets te doen. Al heb ik dat wel een tijd lang gedaan. Daardoor heb ik het nu natuurlijk zo druk![]()
en? gewonnen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:00 schreef pfaf het volgende:
Ja, vervelend is dat.
4-2quote:Op een koud en bevroren veld kwamen we slecht uit de startblokken. Na 10 minuten zwaar onder druk te hebben gestaan kwamen we dan ook verdiend met 1-0 achter. Maar gelukkig schudde dit doelpunt ons wakker. Vrij kort na het tegendoelpunt schoot Tom dan ook de gelijkmaker binnen. Toen Hendrie profiteerde van een fout van de keeper van Heeten was het verzet van Heeten gebroken. De rest van de 1e helft speelden we erg goed voetbal met vele mooie combinaties. De 2e helft dachten we met 3-1 veilig te zijn en wilden we onze krachten sparen voor de volgende wedstrijd. Dit kwam ons bijna duur te staan, maar gelukkig hield Floris ons met een paar spectaculaire reddingen op voorsprong. Toen Lars de 4-1 erin schoot wisten we dat we écht gewonnen hadden. Dat we in de slotfase nog een doelpunt tegen kregen doet weinig af aan deze puike prestatie. Goede wedstrijd!
Wow. Dat doen ze in de eredivisie niet eens!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef pfaf het volgende:
De rest van de 1e helft speelden we erg goed voetbal met vele mooie combinaties.
Daar kun je dan ook geen Kampieon wordenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:11 schreef XL het volgende:
[..]
Wow. Dat doen ze in de eredivisie niet eens!
Precies. Hert niveau bij ons ligt dan ook een stukje hoger.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:11 schreef XL het volgende:
[..]
Wow. Dat doen ze in de eredivisie niet eens!
Ha Popo!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:25 schreef popolon het volgende:
Ni hao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |