quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bon Jovi
heb je haast?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:35 schreef jerver73 het volgende:
dat lijkt me ook... next....
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dingetje
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dingetje
Ja, maar ik ben vooral -ahum- fan van zijn vroege werk. De mooiste vinding van hem vind ik dat hij zichzelf geen artiest noemt, maar antiest, pfff...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:44 schreef ranja het volgende:
en de Kaplaarzen natuurlijk (rode)
Net niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef Berkery het volgende:
Newbie is hard op zoek naar een foto van Joe Dolce
nee hoor, dat heb ik bij ge-edit toen ik toch al te laat wasquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:57 schreef Mark het volgende:
Uitgebreid antwoorden kost je punten, ranja
Helaas welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of toch gewoon Huub Hangop?
in elk geval de dames die onder die naam mochten reizen en optredenquote:
eerder grote bananenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:55 schreef ranja het volgende:
Ik zit aan Andre van Duin te denken... grote bloemkolen?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, Vulcano - Als je haar maar goed zit!
Yep!quote:
Nee, het gebeurde in South Park zelf, daar is die CD dan ook van.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:47 schreef timbob het volgende:
omdat isaac hayes (die de stem van chef deed in southpark) geld nodig had
iets met geldproblemen ofzo, weet niet precies waarvoor
Ik ben twee uur offline geweest en er zijn nu net weer een paar hints gegeven...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:55 schreef MaJo het volgende:
Misschien tijd voor een andere vraag? Heb zo'n vermoeden dat na 3 uur niemand het meer zal raden
Ik vind foute vrijdag trouwens leukHet is nog leuker dan ik had verwacht
Hij had een nieuw aanrechtblad nodig in de keukenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:46 schreef belsen het volgende:
Nee, het had iets te maken met de rechten.
Sorryquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ben twee uur offline geweest en er zijn nu net weer een paar hints gegeven...
Er is zeker geen verplichting tot het stellen van 'foute' vragen. Bovendien is wat iemand 'fout' vind ook erg persoonlijk. Zo vind ik Radiohead erg fout...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:28 schreef MaJo het volgende:
edit: is overigens niet echt een foute vraagmaar hij kwam zo in me op
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Er is zeker geen verplichting tot het stellen van 'foute' vragen. Bovendien is wat iemand 'fout' vind ook erg persoonlijk. Zo vind ik Radiohead erg fout...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:44 schreef ranja het volgende:
maar bedoel je The Quarrymen?
nee meer als in Beatles vragen. Kan ik weer eens een puntje scorenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:12 schreef ranja het volgende:
vervolgvraag? zoiets als wat is de eerste band van Shirley Manson?
Dat was haar 2e bandquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Angelfish!
closequote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:30 schreef DaisyDuke het volgende:
"Goodbye Mr. McCarthey" oid.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:17 schreef methodmich het volgende:
Goodbye Mr. Postman
Goodbye Mr. McKenzie? Of Mr. Flowers?quote:
Gambolputty +1quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:33 schreef Gambolputty het volgende:
Goodbye Mr. McKenzie? Of Mr. Flowers?
Meneer Scott?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:33 schreef peaceman het volgende:
Stiltskin?
was het met chef niet zo dat ie met allerlei vrouwen had geslapen / kinderen verwekt en nu geen geld had voor afbetaling --> hence chef aid?quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:09 schreef Mark het volgende:
Nee, Chef werd voor het gerecht gedaagd vanwege de rechten van een liedje (dat hij zelf schreef!). Een winnende advocaat (Johnny Cochran met zijn Chewbacca defense) kostte echter veel te veel geld. Hij probeerde dat geld te verdienen door met alle vrouwen in South Park te slapen, maar de kinderen schakelden zijn oude contacten in.
Briljante CD!
Berkery +1quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:15 schreef Berkery het volgende:
Mad Season?
quote:One pill makes you larger, and one pill makes you small,
And the ones that Mother gives you don't do anything at all.
Go ask Alice when she's ten feet tall.
And if you go chasing, and you know you're going to fall,
Tell 'em a hookah-smoking caterpillar has given you the call.
Waarom diequote:
Ik ken de tekst niet, het nummer eigenlijk nauwelijks.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom die?
Lijkt me overduidelijk..
Ah, het was een telepatische ingevingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ken de tekst niet, het nummer eigenlijk nauwelijks.
quote:

Nee, eigenlijk meer een optelsom.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:31 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ah, het was een telepatische ingeving
Erg mooi nummer trouwens
De goede stad hebben we alvast.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Pepsi Stage.
die was er bij ge-editquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Tja, daarnaast staat de HMH, maar die is al gezegd...
Die was erbij ge-edit dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:59 schreef dolle_hond het volgende:
HMH?
Nou ja, je moet sowieso niet 2 antwoorden in 1 post geven...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef jerver73 het volgende:
beetje jammer dit.... het was een vlotte edit (er staat niet eens onder dat ik em gedit heb) en ik wilded niet 2 keer achter elkaar kortt achter elkaar posten ...maar goed
Dat lijkt me nu wel duidelijk. Boek dicht en doorspelenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, je moet sowieso niet 2 antwoorden in 1 post geven...
Yep. SCRUTINIZER + 1quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Sepultura?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:54 schreef jerver73 het volgende:
plastic bertrand & friends?
Leuke site TSE, die ga ik binnenkort eens uitbuitenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kennen jullie www.pandora.com? Handige site die je helpt met het ontdekken van nieuwe muziek aan de hand van een door jou gegeven band/artiest.
Jawel:quote:Op zondag 12 maart 2006 13:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze heeft wel wat weg van Minnie Driver, maar zover ik weet houdt zij er geen zangcarriere op na.
quote:This song has a dance associated with it where people form the letters as their said with their arms. It is commonly performed at weddings and other gatherings of the rhythmically challenged.
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:26 schreef bartrid het volgende:
is het een Marley?
Damian Robert Nesta Marleyquote:Op zondag 12 maart 2006 15:30 schreef bartrid het volgende:
damian?
Die van The Streets (ik was er toch echt van overtuigd, dat het de zanger van Arctic Monkey was, misschien weer een andere show)...quote:Op zondag 12 maart 2006 15:39 schreef bartrid het volgende:
Nee die niet. Ze hebben wel een stuk of 3 andere awards gewonnen.....
Hij had ook de award voor beste autodief kunnen winnen.....
quote:The singer has rounded off a turbulent couple of months, which have seen the star narrowly escape a lengthy jail sentence, with the knowledge that he is still sending hearts up and down the UK into a flutter
quote:Op zondag 12 maart 2006 16:36 schreef Berkery het volgende:
Shane is er vast een van.
quote:Op zondag 12 maart 2006 16:41 schreef Berkery het volgende:
Nick Cave?
Hoe heette de eerste band van Shane McGowan?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:46 schreef bartrid het volgende:
Shane heeft meer talent in z'n overgebleven tanden dan Pete Doherty.....
Later vaak aangeduid als The Nips, vandaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:58 schreef bartrid het volgende:
de nipple erectors?
quote:Though they're one of the most important groups in the history of industrial and electronic music,are sometimes forgotten in the style's timeline — perhaps because they continued recording long after other luminaries (Throbbing Gristle, Suicide, Chrome) called it quits.
quote:The band, formed by guitarist Richard H. Kirk, bassist Stephen Mallinder and tape manipulator Chris Watson, were influenced by the Dadaist movement (whence came their name) and as such, came closer to performance art than music during many of their early performances. After several years of recording with no contract, the group signed to the newly formed Rough Trade label in 1978 and began releasing records that alternated punk-influenced chargers with more experimental pieces incorporating tape loops and sampled effects.
Yupquote:are sometimes forgotten in the style's timeline
Nee.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:45 schreef ranja het volgende:
The Associates dan?
jazeker. berkery +1quote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef Berkery het volgende:
Cabaret Voltaire?
Hij is bekender met veel minder haar.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef belsen het volgende:
Ik vind hem een beetje eng, eigenlijk...
Niet echt, maar dochter heeft wel een beroemde moederquote:Ook een beroemde dochter?
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In die mond van Carly kan je een auto parkeren..
James Taylor dus.
quote:Formed in a squat in Leeds, England in 1984, the anarchist pop groupwas a most unlikely mainstream success story; after more than a decade in relative obscurity, much of it spent attacking the very notion of stardom, they signed to a major label in 1997, quickly scoring a major international hit with the riotous single "
."
Blondie?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:30 schreef ranja het volgende:
De Beatles hebben natuurlijk de 'Blauwe' en de 'Rode'.
Welke band heeft zo de 'Zwarte' en de 'Witte'?
nope, dat klopt... en ik zit nu heel hard te denken welke band dit kan zijn. Ik ga er nog eens een nachtje over slapen en morgen D'oh! roepen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:35 schreef ranja het volgende:
volgens mijn info zijn dat (van bohze onkels) geen 'greatest hits' albums.
Volgens mij klopt dat. (1979-1983)quote:Op maandag 13 maart 2006 07:28 schreef cafca het volgende:
Bauhaus! 1978-1982 ofzo....
quote:Op maandag 13 maart 2006 08:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hebben jullie het nieuwe topic-icoontje gezien?
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik echt wakker was.... die zijn in ieder geval zwart en wit, maar of ranja die bedoelde....quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 09:40 schreef bukgeit het volgende:
Was (Not Was)?
Cafca +1quote:Op maandag 13 maart 2006 07:28 schreef cafca het volgende:
Bauhaus! 1978-1982 ofzo....
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:19 schreef belsen het volgende:
Hier staat een nieuwe:
Fok! Muziek Trivia deel DXCLIV
[afbeelding] - Heeft iemand mijn Smurfjes gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |