Ik ben twee uur offline geweest en er zijn nu net weer een paar hints gegeven...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:55 schreef MaJo het volgende:
Misschien tijd voor een andere vraag? Heb zo'n vermoeden dat na 3 uur niemand het meer zal raden
Ik vind foute vrijdag trouwens leukHet is nog leuker dan ik had verwacht
Hij had een nieuw aanrechtblad nodig in de keukenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:46 schreef belsen het volgende:
Nee, het had iets te maken met de rechten.
Sorryquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ben twee uur offline geweest en er zijn nu net weer een paar hints gegeven...
Er is zeker geen verplichting tot het stellen van 'foute' vragen. Bovendien is wat iemand 'fout' vind ook erg persoonlijk. Zo vind ik Radiohead erg fout...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:28 schreef MaJo het volgende:
edit: is overigens niet echt een foute vraagmaar hij kwam zo in me op
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Er is zeker geen verplichting tot het stellen van 'foute' vragen. Bovendien is wat iemand 'fout' vind ook erg persoonlijk. Zo vind ik Radiohead erg fout...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:44 schreef ranja het volgende:
maar bedoel je The Quarrymen?
nee meer als in Beatles vragen. Kan ik weer eens een puntje scorenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:12 schreef ranja het volgende:
vervolgvraag? zoiets als wat is de eerste band van Shirley Manson?
Dat was haar 2e bandquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Angelfish!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |