Nergens sporen? Er is goed te zien waar de rechter motor naar binnen is gevlogen, lees deze site maar eens http://perso.wanadoo.fr/jpdesm/pentagon/pages-en/trj-before.htmlquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar waarom is er aan de buitenkant van het gebouw dan maar 1 rond gat te zien? Nergens zie je sporen van motoren of vleugels die zich door de muur heengeboord hebben...
Er blijven wel een hoop zaken onduidelijk. Wat precies de instorting veroorzaakt heeft weten ze niet, ze hebben wel een aantal hypotheses.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Staat er volgens mij ook in.
Als je wilt, kun je de officiële verklaring hier lezen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:32 schreef remlof het volgende:
Sinds kort als je op Google Video zoekt op 9 11 is 90% van de eerste 500 ofzo resultaten van "CameraPlanet Archive", zitten goeie fragmenten tussen dat zeker, maar als je een maand geleden ofzo zocht vond je heel ander materiaal...
CameraPlanet betaalt misschien het meest? Google is een commercieel bedrijf, gesponsorde links komen dikwijls vooraan. En de populariteit van een site speelt een rol. Bovendien is video search een redelijk recente ontwikkeling, en search engines zijn steeds in concurentie met elkaar, trachten dus de "beste" resultaten te brengen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:38 schreef Oversight het volgende:
[..]kan dat aan google en cache liggen of is er aantoonbaar inhoud verwijderd?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:45 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Nergens sporen? Er is goed te zien waar de rechter motor naar binnen is gevlogen, lees deze site maar eens http://perso.wanadoo.fr/jpdesm/pentagon/pages-en/trj-before.html
En kijk op deze foto naar welke kant de kollomen gebogen zijn rechtsonder de impact hole:
[afbeelding]
Net alsof er iets ronds tegenaan is geknald, zoals bijvoorbeeld een vliegtuigmotor. Helemaal rechts het hek waar de motor doorheen is gegaan.
Meer hierover: http://perso.wanadoo.fr/jpdesm/pentagon/pages-en/dam-front.html
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:03 schreef Wombcat het volgende:
Even een vraagje. Wie van degenen hier die zoveel kritiek op "het officiële rapport" hebben, hebben het rapport zelf gelezen?
Dit verklaart waarom al die Boeings nooit landen. Zodra ze nog een paar meter boven de grond zitten spatten ze volgens wetenschappelijk aangetoonde redenen uit elkaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:01 schreef Oversight het volgende:
En verder is al wetenschappelijk aangetoond dat een boeing onmogelijk kan vliegen op die hoogte, zelfs niet voor honderd meter, die hij volgens de rapporten minimaal op die hoogte zou moeten hebben doorgebracht om zowel de lantarenpalen omver te werpen als he hek te beschadigen....
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Dit verklaart waarom al die Boeings nooit landen. Zodra ze nog een paar meter boven de grond zitten spatten ze volgens wetenschappelijk aangetoonde redenen uit elkaar.
De videofragmenten die nooit vrijgegeven zijn? Lijkt me een contradictie...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:37 schreef Oversight het volgende:
[..]
zucht.. google en lees je in.
bestaande videofragmenten aan de hand waarvan is bewezen dat het vliegende voorwerp dat het pentagon binnenvliegt, met die snelheid niet daar kan vliegen zonder uit de lucht te vallen....
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Doderok het volgende:
[..]
De videofragmenten die nooit vrijgegeven zijn? Lijkt me een contradictie...
Geef me dan 1 link waar te zien is dat een vliegtuig het pentagon binenvliegt....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Oversight het volgende:
[..]
waar haal je nou weer dat ze nooit zijn vrijgegeven?
Ze staan all over the place
Ik durf te wedden dat je niet verder komt dan 5 frames waar geen vliegtuig op staat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Oversight het volgende:
[..]
waar haal je nou weer dat ze nooit zijn vrijgegeven?
Ze staan all over the place
Als dat wetenschappelijk is aangetoond, heb je daar vast wel bronnen van.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:01 schreef Oversight het volgende:
En verder is al wetenschappelijk aangetoond dat een boeing onmogelijk kan vliegen op die hoogte, zelfs niet voor honderd meter, die hij volgens de rapporten minimaal op die hoogte zou moeten hebben doorgebracht om zowel de lantarenpalen omver te werpen als he hek te beschadigen....
hier staat een video waaruit blijkt dat het zeker 12 seconden duurt voordat het helemaal ingestort is.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:46 schreef Batsnek het volgende:
Ik vond het ook enorm frappant dat die torens met een snelheid naar beneden komen, die lijkt alsof de onder het vallende materiaal alleen maar lucht zit. Als het om de kern heen naar beneden gevallen zou zijn, zoals beweerd, dan zou het omlaag vallende gedeelte steeds op de steunbalken van de etages eronder terecht moeten komen. Het moet op z'n minst afgeremd worden, en dat doet het vrijwel niet.
Daarnaast schrok ik ook wel van die kleinere explosies precies onder de instortende bende; het waren er minimaal 2, en je gaat mij niet vertellen, dat er heel toevallig op dat moment 5 etages onder de inslag een verdieping in elkaar storte en een dergelijke explosie veroorzaakte. Er moet dus; precies op het moment van instorten iets ontploft zijn.
Althans dat blijkt uit die documentaire, hoever we die voor objectief aan moeten nemen is natuurlijk maar de vraag, maar toch zet het je wel aan t denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |