That's it....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:22 schreef Sokolsky het volgende:
The Killer?
boiler roomquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:36 schreef latislos het volgende:
mag ik even hier een vraag stellen (aangezien jullie de mensen zijn met film kennis....)
Ik zoek een film die over 'succes' gaat in de zakenwereld, zoiets als the Secret of My Success met Michael J Fox. Waar mensen over lijken gaan om hogerop te komen..
iemand een idee? (is beetje lastig zoeken zoiets op imdb dus vandaar hier de vraag)
OT: geen idee
Wall Street?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:36 schreef latislos het volgende:
mag ik even hier een vraag stellen (aangezien jullie de mensen zijn met film kennis....)
Ik zoek een film die over 'succes' gaat in de zakenwereld, zoiets als the Secret of My Success met Michael J Fox. Waar mensen over lijken gaan om hogerop te komen..
iemand een idee? (is beetje lastig zoeken zoiets op imdb dus vandaar hier de vraag)
OT: geen idee
Ja, nu wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:54 schreef dolle_hond het volgende:
heeft iemand al gong li geroepen?
ik zou er dan ook zeker nog GR bij zettenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:09 schreef Sokolsky het volgende:
Bovendien zou d_h nooit zo'n film vragen
uh ja die dusquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:17 schreef Sheridana het volgende:
[..]
zonder 'walking' bedoel je denk ik...
johnny is goed, NoT nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:14 schreef latislos het volgende:
niet voor de handliggende Johnny Depp (als die goed is...) films: nick of time?
Ja, The Brave, maar das met Brando, en ik zie geen MB staan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:26 schreef latislos het volgende:
oja, depp was goed, heeft ie een film geregisseerd??
als ik twee verschillende mensen met dezelfde initialen bedoel, noem ik bvquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:23 schreef latislos het volgende:
euh.. JD - 2x.. betekent dat twee mensen met initialen JD, of reg. is ook een acteur in zijn eigen film?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:24 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
when the night falls ofzo iets over die cubaanse kunstenaar
Ojaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:35 schreef latislos het volgende:
mkay, dus dan kan ik daar uit afleiden dat hij 2 rollen speelt in de film
en dan nog weet ik het niet
ik vond when the night falls toch te veel afwijken, sorryquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:39 schreef JelleS het volgende:
[..]
Oja![]()
before night falls (wat I-M dus al zei, over die cubaanse dude)
Je bedoelt zker Rio Grande? Dat is weer een paar jaar eerder dan de film die ik zoek.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:58 schreef Mark het volgende:
Doe ik een gok op Rio Bravo
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tot het laaste stukje dacht ik aan The Cook, The Thief His Wife and Her Lover.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die is het of een andere Greenway?
als in peterquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:31 schreef latislos het volgende:
greenAway is het toch? of vergis ik me nu?
Tja, daar komen nogal wat karakters in voorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:57 schreef latislos het volgende:
ok. in de titel komt een karakter voor uit de beste film ooit/1994
Sheridana +1quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:30 schreef Sheridana het volgende:
Mississippi Burning?
Sorry....ik zal het niet meer doen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:33 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Sheridana +1
Ik vind dat jij tegenwoordig verdacht veel van mijn vragen beantwoordt. En dat is niet goed, want zo word ik nooit eerste in maart![]()
Die bedoel ik nou net niet....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
hannibal lecter lijkt me
De politie chef, baas, commadant. Je weet wel degene die het bureau leidt en in films altijd zwart is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:32 schreef Sheridana het volgende:
Dit is de beste kerel...en hij heet geen Tom...
[afbeelding]
Moet ik hier iets mee doen....?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:38 schreef latislos het volgende:
weet ik veel, piet, jan, klaas, dave, peter, hans, john, jack, frank, mike, david, joseph, james, brat, bart?
barney, will, jerry, william, bill?
er hebben 2 mensen gereageerd, dat wil nog niet zeggen dat niemand het weet...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:41 schreef latislos het volgende:
ach als niemand het weet....ga ik maar met namen strooien. zit ie erbij?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:44 schreef Patch het volgende:
Frankie Faison
Er zit een aardig doosje goeie acteurs in ja, alleen daarvoor al best interessant om te kijken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:46 schreef latislos het volgende:
is die red dragon nog wat? ik heb die eigenlijk nog niet gezien..
daar heb je een punt jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Er zit een aardig doosje goeie acteurs in ja, alleen daarvoor al best interessant om te kijken.
Ed Norton is een van mijn favo acteursquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:46 schreef latislos het volgende:
is die red dragon nog wat? ik heb die eigenlijk nog niet gezien..
Sheridana + 1quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:54 schreef Sheridana het volgende:
Bringing down the house
The Jerk
The Pink Panther
Little shop of horrors
Bowfinger
The out of towners
Father of the Bride
Sergeant Bilko
L.A.Story
Roxanne
tuurlijk wel, maar je bent te laat.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:56 schreef latislos het volgende:
volgens mij zat ie ook in een muppetfilm, of tellen die niet?
Was die onlangs ook al niet gevraagd (door jou)?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:50 schreef Patch het volgende:
10 films met Steve Martin. Aub. Alle 10 in 1 post. Aub
Al eens ooit jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Was die onlangs ook al niet gevraagd (door jou)?
yep, ben docentquote:
[eigenwijs]Dan was het iemand anders, maar ik weet het zeker, want ik had toen het punt.[/eigenwijs]quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:03 schreef Mark het volgende:
[..]
[eigenwijs]Dan was het iemand anders, maar ik weet het zeker, want ik had toen het punt.[/eigenwijs]
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:19 schreef 7eVeNL het volgende:
kiefer sutherland = KS?
Mark + 1quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:27 schreef Mark het volgende:
Dead Poets Society (EH = Ethan Hawke)
En weer terug!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:41 schreef Patch het volgende:
Richard Roundtree
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef dolle_hond het volgende:
big fish
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:01 schreef latislos het volgende:
lijkt me wel wat voor the Big Lebowski =)
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:01 schreef dolle_hond het volgende:
ghost world
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:01 schreef dolle_hond het volgende:
fargo
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:15 schreef JelleS het volgende:
Airheads?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:16 schreef victorinox het volgende:
Final Fantasy - The Spirits Within?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:16 schreef victorinox het volgende:
Monster's Inc.?
nee no gnietquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:26 schreef Sheridana het volgende:
Oke, Miller's Crossing, das het laatste wat ik roep!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als we toch lukraak Steve Buscemi films gaan roepen, roep ik Resevoir Dogs.
Speelt ie daar in mee?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Four Rooms?
ik dacht in QTs stukjesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Speelt ie daar in mee?
Ik noem ook nog Pulp Fiction.
Wie weet mompelde ie daar wel iets...
Ah nu weet ik het weer, Tales from the darkside heette die film wa ik bedoelde. Was volgens mij ook nog een serie van.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:56 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
was dat niet in zo'n Tales from the Crypt?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:58 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ah nu weet ik het weer, Tales from the darkside heette die film wa ik bedoelde. Was volgens mij ook nog een serie van.
Nah, veel bekender.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:12 schreef RuneRose het volgende:
Shooting Dogs?
Niet elke 'niet-blanke' ziet er hetzelfde uitquote:
Misschien was het een donkere Palestijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:15 schreef Doff het volgende:
[..]
Niet elke 'niet-blanke' ziet er hetzelfde uit![]()
(Afrikanen zien er toch echt anders uit dan Palestijnen)
sh*t, die bedoelde ik... Warlord klonk al beetje mafquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:17 schreef JelleS het volgende:
Lord of War?
Nee, daar was al op gegokt. En dan kloppen mijn oscartips niet meer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:23 schreef JelleS het volgende:
Hotel Rwanda? Denk dat et wel goed is. Dom dat ik er niet eerder aan heb gedacht.
Die is wel juist.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:27 schreef JelleS het volgende:
Whoops, overheen gelezen. The Interpreter?
quote:
Op zich zou het 'm best kunnen zijn, als je naar de neus kijkt. Ook de felle ogen komen enigzins overheen. Enige probleem is dat McCarthy niet veel ouder is geworden dan op de foto die ik posttequote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zei maar wat. Had geen idee van hoe McCarthy er uit zag. En ik wist dat hij in Good night, Good luck zichzelf speelt
![]()
dat is hem niet neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:34 schreef ranja het volgende:
Sid and Nancy ligt teveel voor de hand denk ik?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:40 schreef EricusMaximus het volgende:
Dustin Hoffman?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:42 schreef EricusMaximus het volgende:
Dennis Hopper?
Als het iddquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:55 schreef dolle_hond het volgende:
beetje te onbekend voor mij
231 votes is niet veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is, lijkt die me ook te onbekend.
Ik stel voor dat we een minimum van 1000 votes invoeren, die een film moet hebben, om gevraagd te kunnen worden. Lijkt jullie dat iets?
Onzin. Dat is net zoiets als bij Muziek trivia alleen top 40 hits vragen. Je weet nooit wat iemand wel of niet heeft gezien. Dan krijg je een soort Hollywood editie van Trivia...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik stel voor dat we een minimum van 1000 votes invoeren, die een film moet hebben, om gevraagd te kunnen worden. Lijkt jullie dat iets?
Daar kan je kijken naar hoeveel films iemand op zijn naam heeft staan en hoe bekend die films zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:19 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
hoe wou je dat dan doen met acteurs of regisseurs??
mja ik zie hier ook mensen vragen naar ene Paul Lukas van 60 jaar geleden. lijkt me nou ook niet zo bekend, dus ik dacht dat dennis hopper toch wel wat bekender was.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Daar kan je kijken naar hoeveel films iemand op zijn naam heeft staan en hoe bekend die films zijn.
Het is ook meer een richtlijn, dan een strakke regel. Dat moet je op een goed gevoel doen. Maar als een film maar 271 votes heeft, moet er toch wel een heel groot lampje gaan branden dat die naar alle waarschijnlijkheid te onbekend is.
1000 is aardig weinig. Een beetje Hollywood film heeft 10.000 votes. Dan blijven er echt meer en meer en meer dan genoeg culturele en arthouse films over die je kan vragen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Onzin. Dat is net zoiets als bij Muziek trivia alleen top 40 hits vragen. Je weet nooit wat iemand wel of niet heeft gezien. Dan krijg je een soort Hollywood editie van Trivia...
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:57 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
chris klein
ik zou dan geen punt toekennen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
en stel ook maar een nieuwe vraag, want ik ga naar de stad
laters
quote:
Dat is juist. Nu de film nog.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:12 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
en weer terug,
volgens mij is dat tom sizemore
Ja, maar niet de film die ik zoek.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:29 schreef Doff het volgende:
Speelde hij ook niet in Heat ?
Ik denk niet dat het nodig is een ondergrens in te voeren. Meestal gaat het alleen mis bij nieuwelingen; als die een tijdje meedraaien krijgen ze wel gevoel voor wat je wel en wat je niet kunt vragen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:45 schreef ranja het volgende:
Nou ja, ik neem aan dat de meerderheid tegen is.
Lijkt me voor bv Sokolsky weinig meer aan als er een ondergrens van 1000 votes is
Dan zit je redelijk warm.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:47 schreef JelleS het volgende:
1-na laatste doet me denken aan True Romance, alleen geen idee of die daar wel in speelt.
Dude, dat is hem gewoon.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dudes, is 't niet gewoon Natural Born Killers?
Dude, dat dit niet sneller werd geradenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dude, dat is hem gewoon.
SaintofKillers +1
Oh ik dacht een remake van One Missed Call.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:51 schreef steeg het volgende:
het is trouwens house of wax remake toch
Die is het inderdaad.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:51 schreef steeg het volgende:
het is trouwens house of wax remake toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |