Als het iddquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:55 schreef dolle_hond het volgende:
beetje te onbekend voor mij
231 votes is niet veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is, lijkt die me ook te onbekend.
Ik stel voor dat we een minimum van 1000 votes invoeren, die een film moet hebben, om gevraagd te kunnen worden. Lijkt jullie dat iets?
Onzin. Dat is net zoiets als bij Muziek trivia alleen top 40 hits vragen. Je weet nooit wat iemand wel of niet heeft gezien. Dan krijg je een soort Hollywood editie van Trivia...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik stel voor dat we een minimum van 1000 votes invoeren, die een film moet hebben, om gevraagd te kunnen worden. Lijkt jullie dat iets?
Daar kan je kijken naar hoeveel films iemand op zijn naam heeft staan en hoe bekend die films zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:19 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
hoe wou je dat dan doen met acteurs of regisseurs??
mja ik zie hier ook mensen vragen naar ene Paul Lukas van 60 jaar geleden. lijkt me nou ook niet zo bekend, dus ik dacht dat dennis hopper toch wel wat bekender was.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Daar kan je kijken naar hoeveel films iemand op zijn naam heeft staan en hoe bekend die films zijn.
Het is ook meer een richtlijn, dan een strakke regel. Dat moet je op een goed gevoel doen. Maar als een film maar 271 votes heeft, moet er toch wel een heel groot lampje gaan branden dat die naar alle waarschijnlijkheid te onbekend is.
1000 is aardig weinig. Een beetje Hollywood film heeft 10.000 votes. Dan blijven er echt meer en meer en meer dan genoeg culturele en arthouse films over die je kan vragen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Onzin. Dat is net zoiets als bij Muziek trivia alleen top 40 hits vragen. Je weet nooit wat iemand wel of niet heeft gezien. Dan krijg je een soort Hollywood editie van Trivia...
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:57 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
chris klein
ik zou dan geen punt toekennen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
en stel ook maar een nieuwe vraag, want ik ga naar de stad
laters
quote:
Dat is juist. Nu de film nog.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:12 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
en weer terug,
volgens mij is dat tom sizemore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |