Als je dat wilt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:55 schreef RichardQuest het volgende:
Van die dikke vette donkerbruine dingen?
Ja, maar ik volg het niet echt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als je dat wilt.
Had je mijn punt nog gelezen over waar de campagne op gericht was?
Ik weet niet of ze daar van houden. Er werd gezegd dat uit hun (=VVD) peilingen blijkt dat het redelijk goed ontvangen werd. Je snapt het idee verder toch wel of dat niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, maar ik volg het niet echt.
VVD basht de PvdA om CDA-stemmers te trekken? Houden CDA'ers van bashen of zo?
Niet echt hoor, ik zou zeggen dat je dan het CDA voorzichtig aanpakt en zegt wat je anders wil dan het CDA doet...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar van houden. Er werd gezegd dat uit hun (=VVD) peilingen blijkt dat het redelijk goed ontvangen werd. Je snapt het idee verder toch wel of dat niet?
Die boodschap moet je ook sturen lijkt me. Echter, door je af te zetten tegen de PvdA maak je duidelijk dat je niet op het CDA hoeft te stemmen om een blok te vormen tegen de PvdA. Een soort van bewerkstelliging van het omgekeerde effect van de laatste landelijke verkiezingen, waar het effect het meest duidelijk zichtbaar was bij de linkse partijen. Men stemde massaal strategisch op de PvdA, terwijl een hoop waarschijnlijk liever GL of SP hadden gestemd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Niet echt hoor, ik zou zeggen dat je dan het CDA voorzichtig aanpakt en zegt wat je anders wil dan het CDA doet...
Mekka aan de Maas!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef Bluesdude het volgende:
poll :: Straks wappert hier de islamitische vlag
De pollstand is opmerkelijk.
Met een minimum aan doordenken is het enige juiste antwoord op de pollvraag: dit is onzin.
Er is een massapsychose aan de gang blijkbaar.
a mensen denken echt dat bevestigend antwoorden de werkelijkheid weergeeft.
b mensen denken dat niet helemaal echt, 'maar je weet maar nooit..'
c mensen denken dat niet echt, maar ze zijn niet meer in staat de onzin te erkennen.
Hoe het ook zij.... is dit land gek geworden ?
Ik vind dat wel erg ver gezocht, het lijkt me niet de juiste manier in ieder geval. Gewoon je verhaal vertellen en daarmee de kiezers over te halen lijkt mij nog steeds de beste methode, Bos is er goed in...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die boodschap moet je ook sturen lijkt me. Echter, door je af te zetten tegen de PvdA maak je duidelijk dat je niet op het CDA hoeft te stemmen om een blok te vormen tegen de PvdA. Een soort van bewerkstelliging van het omgekeerde effect van de laatste landelijke verkiezingen, waar het effect het meest duidelijk zichtbaar was bij de linkse partijen. Men stemde massaal strategisch op de PvdA, terwijl een hoop waarschijnlijk liever GL of SP hadden gestemd.
Bos is een uitstekend campaigner, zondermeer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vind dat wel erg ver gezocht, het lijkt me niet de juiste manier in ieder geval. Gewoon je verhaal vertellen en daarmee de kiezers over te halen lijkt mij nog steeds de beste methode, Bos is er goed in...
se·cu·la·ri·sa·tie (de ~ (v.))quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:11 schreef RichardQuest het volgende:
Secularisatie? Bedoel je afvalligheid?
(ik weet het niet)
Bquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef Bluesdude het volgende:
poll :: Straks wappert hier de islamitische vlag
De pollstand is opmerkelijk.
Met een minimum aan doordenken is het enige juiste antwoord op de pollvraag: dit is onzin.
Er is een massapsychose aan de gang blijkbaar.
a mensen denken echt dat bevestigend antwoorden de werkelijkheid weergeeft.
b mensen denken dat niet helemaal echt, 'maar je weet maar nooit..'
c mensen denken dat niet echt, maar ze zijn niet meer in staat de onzin te erkennen.
Hoe het ook zij.... is dit land gek geworden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een combo van A, overigens.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Ok. Het is alleen wel een exponentieel iets, mits de cijfers gelijk blijven. Even rekenen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:14 schreef RichardQuest het volgende:
Nu, na drie generaties moslimimmigratie is 6 procent van Nederland islamiet in ieder geval.
McCarthy zou meer dan gelukkig zijn om dit voor je te berkenen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ok. Het is alleen wel een exponentieel iets, mits de cijfers gelijk blijven. Even rekenen.
Dat is al statistisch aangetoond, net zoals de verminderde kerkgang onder de jongeren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:17 schreef RichardQuest het volgende:
Mijn gevoel zegt trouwens dat de jonge generatie moslims van nu niet zoveel kindjes gaat poepen als hun ouders.
Hmm, goed punt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
McCarthy zou meer dan gelukkig zijn om dit voor je te berkenen.
"Pyongyang aan de Vecht"quote:Nieuwe raad Utrecht wil links college
Uitgegeven: 9 maart 2006 23:00
UTRECHT - Vrijwel de hele Utrechtse gemeenteraad vindt dat er op grond van de verkiezingsuitslag van dinsdag een links college van burgemeester en wethouders moet komen. Dat bleek donderdag tijdens een debat, dat de aftrap was van de collegeonderhandelingen. PvdA, GroenLinks en SP behaalden dinsdag 27 van de 45 zetels.
De PvdA, die als grootste raadsfractie de leidende rol heeft in de onderhandelingen, sprak nog geen voorkeur uit. GroenLinks, SP en VVD waren de meest uitgesproken voorstanders van een linkse coalitie, al waarschuwde de VVD wel voor stijging van de lokale lasten in een "Pyongyang aan de Vecht".
Of een links college daadwerkelijk het licht gaat zien is de vraag. De linkse partijen benadrukten donderdag vooral hun overeenkomsten. Grote verschillen van opvatting zijn er echter ook. Zo denkt de PvdA heel anders over de plannen voor het stationsgebied dan GroenLinks en SP.
De PvdA praat de komende week afzonderlijk met de andere fracties, op die van Leefbaar Utrecht en de Vleutense lokale partij Burger en Gemeenschap na. Leefbaar Utrecht doet niet mee, omdat de partij na de verkiezingsnederlaag van dinsdag de oppositie verkiest. Burger en Gemeenschap was donderdag niet aanwezig.
Had iemand het pas niet over integer zijn? Iemand in de politiek? Daar hebben de heren politici in R'dam in ieder geval nog niet van gehoord. Misschien dat ze een voorbeeld kunnen nemen aan n campagne van hun eigen politie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
"Pyongyang aan de Vecht"Hoe verzinnen ze het toch die rechtse boefjes.
Edit, oh fuck, verkeerde nieuwsbericht. Ik ga eens slapen, het lijkt teveel op elkaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En een wij-zij-gat creeren van formaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |