In seizoen 1 zag ze er nog wel goed uit... nu niet echt meer. Dat haar is vreemdquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:55 schreef Carport het volgende:
[..]
Ik vond Kim er in de eerste seizoenen leuker uitzien, eerlijk gezegd...![]()
Dit is LA, niemand is daar buiten. Je rijdt van mall naar huis naar mall toe zonder ooit een seconde buiten te zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef jdiezrequejo het volgende:
Hmm wat ik me afvraag waarom laten ze de centax nerve gas niet buiten los?
Of lost het zomaar op buiten?
en het zou wegwaaienquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:13 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Dit is LA, niemand is daar buiten. Je rijdt van mall naar huis naar mall toe zonder ooit een seconde buiten te zijn.
tuurlijk wel. Als je drama wilt dan kijk je Spooks op BBC (wat tevens ook supergoed is)quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar 24 is geen pure actieserie
24 is Drama, het zijn vooral persoonlijke dingen waar de hoofdpersonen mee zitten. je vrouw opofferen, of duizenden burgers?
24 is gewoon een drama-serie hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Als je drama wilt dan kijk je Spooks op BBC (wat tevens ook supergoed is)
zal dan wel niet geconcentreerd genoeg zijn..quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef jdiezrequejo het volgende:
Hmm wat ik me afvraag waarom laten ze de centax nerve gas niet buiten los?
Of lost het zomaar op buiten?
Ook een actieserie/film komt veel beter over als het een persoonlijke noot heeft. Dat maakt de actie veel begrijpelijker en ben je er als kijker (wat mij betreft) veel meer bij betrokken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:11 schreef Glamorama het volgende:
[..]
Ik kijk 24 liever puur als actieserie, dus liefst zo weinig mogelijk emotionele toestanden en zo veel mogelijk moorden, bommen, dreigingen en aftellende klokjes.![]()
jah nou dan bereik juist een nog groter gebied!!?quote:
zie maassquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:26 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
jah nou dan bereik juist een nog groter gebied!!?
Willen ze dat niet juist....![]()
vandaar dus ook in het ventilatie systeem enzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:36 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij is het hartstikke onschadelijk als het in de buitenlucht komt. De concentratie wordt dan zo laag dat het volgens mij echt niet dodelijk is.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
vandaar dus ook in het ventilatie systeem enzo
dan gaat het snel door het hele gebouw, zonder dat er iets kan vervliegen enzoquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wajoow! Ik heb op site zus en zo gevonden dat Eko omgedraaid overeenkomt met de getalen 818, het vluchtnummer! Zou dit wat te betekenen hebben?
Oh ja, inderdaad. Maar dat leek mij duidelijk genoeg dat het niet op Fok herhaald hoefde te worden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan gaat het snel door het hele gebouw, zonder dat er iets kan vervliegen enzo
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die lost topics hoef je niet te volgen. Daar zitten toch alleen mensen die Lost veelste serieus nemen
Mja ik ook. Maar alleen maar na een aflevering om te zeggen wat ik er van vond. Al die onderzoekjes 'buiten' de afleveringen schieten niet op.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]Idd. Als je niet meer weet wat figurant nr. 6 aanhad in minuut 27.15 van episode 1.14 krijg je meteen te horen dat je het niet waard bent de serie te kijken, dan wel verschrikkelijk dom bent, of het liefst beide, waarna je op tactloze wijze wordt verzocht je nooit meer in het topic te vertonen.
Hoe sneu...
Maar toch blijf ik er komen.![]()
ik kreeg je mail heel laat binnen o pmn hotmailquote:
Ik kan hem nu pas binnenhalen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kreeg je mail heel laat binnen o pmn hotmail
Heb je em nog kunnen kijken?
bij mij nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan hem nu pas binnenhalen.![]()
Maar bedankt!![]()
[edit:]Hij is down
![]()
Bezigquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij mij niet
wel de juiste url enzo? inclusief spaties etc..
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bezig![]()
[/offtopic]
Ben benieuwd of we Heller nog te zien krijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik vind 5 supergoed. Zit veel drama en rust in, 1 gevaar en niet 30 zoals in Day 5. Verder veel brainfucks met bekende doden. Geweldig seizoen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:49 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
die laatste aflevering maakt het tot nu toe tegenvallende seizoen wel bijna in 1 klap goed
Thanx!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:08 schreef Merkie het volgende:
Tomaz, waar heb jij je avatar vandaan? Wil de grote versie graag hebben
. Oh, je hebt de grote versie gewoon als avatar. Tss, da's lelijk. Hier een mooiere
:
[afbeelding]
bij CTU bedoel je?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:08 schreef SunChaser het volgende:
Waarom rende niet iedereen gewoon naar buiten?
Wat heeft dat er mee te maken? Jack loopt altijd in 10 sec CTU binnen, dus dan kun je ook naar buiten. En Jack moet eens leren in armen en benen leren te schieten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij CTU bedoel je?
omdat het systeem van buiten naar binnen ventileerde geloof ik
de lockdown kan denk ik voor vertraging zorgenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:08 schreef SunChaser het volgende:
Waarom rende niet iedereen gewoon naar buiten?
Er was eerst een E-allert. Lijkt me dat iedereen getraind is in 30 sec t pand te verlaten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:25 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
de lockdown kan denk ik voor vertraging zorgen
Lol idd, elke belangrijke verdachte overleeft een encounter met jack neitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Jack loopt altijd in 10 sec CTU binnen, dus dan kun je ook naar buiten. En Jack moet eens leren in armen en benen leren te schieten.
die gozer die de chips opnieuw zou programmeren voor de Russenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:35 schreef Richardfun het volgende:
Pedo...?
Er was al een lockdown omdat ze ontdekten dat er een indringer was... dus niemand kon in of uit CTU, als iedereen in 30 seconden het pand had proberen te verlaten waren ze met z'n allen voor de dichte "buitendeur" doodgegaan...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er was eerst een E-allert. Lijkt me dat iedereen getraind is in 30 sec t pand te verlaten.
en was de aanstichter ontsnapt, nu kunnen ze die nog vindenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:04 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Er was al een lockdown omdat ze ontdekten dat er een indringer was... dus niemand kon in of uit CTU, als iedereen in 30 seconden het pand had proberen te verlaten waren ze met z'n allen voor de dichte "buitendeur" doodgegaan...
Hoogstens zijn lijk ja, want hij was al doodgeschoten door Jackquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
en was de aanstichter ontsnapt, nu kunnen ze die nog vinden
dat weet je nooit zeker in 24quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:45 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hoogstens zijn lijk ja, want hij was al doodgeschoten door Jack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |