bij mij nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan hem nu pas binnenhalen.![]()
Maar bedankt!![]()
[edit:]Hij is down
![]()
Bezigquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij mij niet
wel de juiste url enzo? inclusief spaties etc..
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bezig![]()
[/offtopic]
Ben benieuwd of we Heller nog te zien krijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik vind 5 supergoed. Zit veel drama en rust in, 1 gevaar en niet 30 zoals in Day 5. Verder veel brainfucks met bekende doden. Geweldig seizoen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:49 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
die laatste aflevering maakt het tot nu toe tegenvallende seizoen wel bijna in 1 klap goed
Thanx!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:08 schreef Merkie het volgende:
Tomaz, waar heb jij je avatar vandaan? Wil de grote versie graag hebben
. Oh, je hebt de grote versie gewoon als avatar. Tss, da's lelijk. Hier een mooiere
:
[afbeelding]
bij CTU bedoel je?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:08 schreef SunChaser het volgende:
Waarom rende niet iedereen gewoon naar buiten?
Wat heeft dat er mee te maken? Jack loopt altijd in 10 sec CTU binnen, dus dan kun je ook naar buiten. En Jack moet eens leren in armen en benen leren te schieten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij CTU bedoel je?
omdat het systeem van buiten naar binnen ventileerde geloof ik
de lockdown kan denk ik voor vertraging zorgenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:08 schreef SunChaser het volgende:
Waarom rende niet iedereen gewoon naar buiten?
Er was eerst een E-allert. Lijkt me dat iedereen getraind is in 30 sec t pand te verlaten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:25 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
de lockdown kan denk ik voor vertraging zorgen
Lol idd, elke belangrijke verdachte overleeft een encounter met jack neitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Jack loopt altijd in 10 sec CTU binnen, dus dan kun je ook naar buiten. En Jack moet eens leren in armen en benen leren te schieten.
die gozer die de chips opnieuw zou programmeren voor de Russenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:35 schreef Richardfun het volgende:
Pedo...?
Er was al een lockdown omdat ze ontdekten dat er een indringer was... dus niemand kon in of uit CTU, als iedereen in 30 seconden het pand had proberen te verlaten waren ze met z'n allen voor de dichte "buitendeur" doodgegaan...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er was eerst een E-allert. Lijkt me dat iedereen getraind is in 30 sec t pand te verlaten.
en was de aanstichter ontsnapt, nu kunnen ze die nog vindenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:04 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Er was al een lockdown omdat ze ontdekten dat er een indringer was... dus niemand kon in of uit CTU, als iedereen in 30 seconden het pand had proberen te verlaten waren ze met z'n allen voor de dichte "buitendeur" doodgegaan...
Hoogstens zijn lijk ja, want hij was al doodgeschoten door Jackquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
en was de aanstichter ontsnapt, nu kunnen ze die nog vinden
dat weet je nooit zeker in 24quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:45 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hoogstens zijn lijk ja, want hij was al doodgeschoten door Jack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |