Jack was daar wel weer supersnel. Dat zijn echt toffe Jack Bauer momenten. Net zoals dat hij die vrouw in haar been schoot, dat was echt tof.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef Merkie het volgende:
Trouwens, die gozert die dat nerve gas in CTU heeft losgelaten was wel dom bezig. Beetje Sjek proberen neer te schieten, dat is natuurlijk schier onmogelijk.
Stel je niet zo stom aan. Je weet net niks nou.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Neh, "Initiate lockdown." Bedankt voor het spoileren trouwens.
Helemaal niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef Smithers.83 het volgende:
[..]
Stel je niet zo stom aan. Je weet net niks nou.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Smithers.83 het volgende:
[..]Oh oké dan, gelukkig maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Smithers.83 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Idd. Jack proberen af te troeven = je eigen doodvonnis tekenen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef Richardfun het volgende:
Bah, ik protesteer tegen deze TT. Had het volgende moeten zijn
"Edgar:...Chloe...?"
En dat die vent idd Jack probeerde neer te schieten, dumbass. Je zou verwachten dat de bad guys in de wereld van 24 een soort van nieuwsbrief zouden instellen, "Terrorist weekly" of zo. Zodat tenminste iedereen weet dat ze niet moeten proberen te sollen met Jack Bauer.
Die TT's zijn te spoilerig denk ik hoor. Erg vervelend voor mensen die echt niks willen weten, en daar zijn er heel veel van! Waaronder ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef Richardfun het volgende:
Bah, ik protesteer tegen deze TT. Had het volgende moeten zijn
"Edgar:...Chloe...?"
En dat die vent idd Jack probeerde neer te schieten, dumbass. Je zou verwachten dat de bad guys in de wereld van 24 een soort van nieuwsbrief zouden instellen, "Terrorist weekly" of zo. Zodat tenminste iedereen weet dat ze niet moeten proberen te sollen met Jack Bauer.
Bij dat laatste kan je een vermoeden hebben. Ik zelf zou dan denken dat er iets met Chloe gebeurt ofzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:27 schreef Richardfun het volgende:
Uuhmmm, sorry hoor, maar Initiate Lockdown is gewoon uit de ep van de afgelopen week. En als je wacht op de dvd's of zo, en je dus niets van s5 hebt gezien, dan zal je echt geen idee hebben wat de TT betekent, of het nou "Initiate Lockdown" is of "Edgar:...Chloe...?"
Dat ben ik met je eens hoor, maar de TT kan je ook zien als je niet S5 volgt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:27 schreef Richardfun het volgende:
En als je wel gewoon s5 volgt, maar bijvoorbeeld op dinsdag nog niet de ep hebt gezien, dan moet je gewoon niet in dit topic komen. Dat doe ik ook gewoon...
Nee maar mensen denken het dan te weten en dat is gewoon vervelend.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Richardfun het volgende:
En dat is niet het geval, dus er zou niets gespoiled zijn TC03.
Nah ik denk gewoon dat het te spoilerig is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef Richardfun het volgende:
TC03, nu zit je gewoon te praten om maar te praten. Je weet dat je laatste post nergens op slaat, als mensen een verkeerd idee krijgen van wat er misschien zou kunnen gaan gebeuren, eventueel, dan valt dat in mijn ogen toch echt niet onder het kopje 'spoilers'
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef Richardfun het volgende:
Let's just agree to disagree then.......and do things my way
Heb je trouwens het woord 'destruction' expres verkeerd gespeld in je sig?![]()
ben je mal? Kim is geweldig!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:59 schreef Glamorama het volgende:
Nu hopen dat Kim er snel uit gaat (weg, dood, who cares, irritante kut), de dreiging van het nerve-gas weggaat en de Chinzen er EINDELIJK achter gaan komen dat Sjek nog leeft.
dat dacht ik nou precies ook. Ik zou ook meteen naar de vacuum kamer rennenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef dapluiz het volgende:
Iets anders trouwens wat ik wel een beetje raar vond is dat ze aan het eind van ep 11 eerst gingen kijken of ze m konden ontmantelen en daarna renden ze pas naar die vacuum kamer.
Maar waarom deden ze dan neit gelijk ipv seconden verspillen met het uitzoeken of het ontmantelen uberhaupt wel kan ?
omdat die timer pas later binnen gebracht werd. Die had die rus in zn zakken zitten. Curtis was al bij de cannister, samen met de opruimploeg. Ze bekeken het ding, en toen pas kwam het agentje binnen met de timer. Binnen 1 minuut kon het niet ontmanteld worden. dus dan snel naar de vacuüm/pressure kamer gaan, die best wel logisch daar hangt in de truck. zo heeft ie minder last van schokken waardoor ie alsnog af zou kunnen gaan etc.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:54 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ben je mal? Kim is geweldig!![]()
[..]
dat dacht ik nou precies ook. Ik zou ook meteen naar de vacuum kamer rennen
Kim is geweldig.. knap ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:54 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ben je mal? Kim is geweldig!![]()
[..]
ok, maar ik zou denken doe dat ding meteen vacuüm ruimte. want zonder timer zou je denken dat zoiets elk moment kan afgaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
omdat die timer pas later binnen gebracht werd. Die had die rus in zn zakken zitten. Curtis was al bij de cannister, samen met de opruimploeg. Ze bekeken het ding, en toen pas kwam het agentje binnen met de timer. Binnen 1 minuut kon het niet ontmanteld worden. dus dan snel naar de vacuüm/pressure kamer gaan, die best wel logisch daar hangt in de truck. zo heeft ie minder last van schokken waardoor ie alsnog af zou kunnen gaan etc.
klopt maar eye candy kom je nooit tekortquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef Glamorama het volgende:
[..]
Kim is geweldig.. knap ja.![]()
Maar ze had in seizoen 1,2 en 3 een verschrikkelijke irritante rol met al die bijverhaaltjes die niets met de zaak te makken hadden..
Die zijn er trouwens in day 5 wel minder, valt me nu pas op![]()
maar ja, hoe neem je zo'n ding mee naar binnen he..quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:21 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ok, maar ik zou denken doe dat ding meteen vacuüm ruimte. want zonder timer zou je denken dat zoiets elk moment kan afgaan
Kim maakte dat seizoen 1 en 2 zo goed waren juistquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef Glamorama het volgende:
[..]
Kim is geweldig.. knap ja.![]()
Maar ze had in seizoen 1,2 en 3 een verschrikkelijke irritante rol met al die bijverhaaltjes die niets met de zaak te makken hadden..
Die zijn er trouwens in day 5 wel minder, valt me nu pas op![]()
En nu ook nog even de juiste benoeming gebruiken:quote:
Dat is wel het laatste wat ik uit mijn toetsenbord zou krijgenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
En nu ook nog even de juiste benoeming gebruiken:
[afbeelding] Sjek Bauert [afbeelding]
Idd, Jack = Jack, niks geen sjek.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat ik uit mijn toetsenbord zou krijgen
Het was een grapje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat ik uit mijn toetsenbord zou krijgen
Die lost topics hoef je niet te volgen. Daar zitten toch alleen mensen die Lost veelste serieus nemenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:42 schreef XxxPimxxX het volgende:
We gaan nu toch niet opeens zo snel als de lost topics he?
Ik kijk 24 liever puur als actieserie, dus liefst zo weinig mogelijk emotionele toestanden en zo veel mogelijk moorden, bommen, dreigingen en aftellende klokjes.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kim maakte dat seizoen 1 en 2 zo goed waren juist
Dat we dat soort persoonlijke verhaaltjes in de laatste seizoenen niet of nauwelijks hebben is juist een minpunt. Ik leef ook eigenlijk nooit meer echt met iemand mee, behalve Jack dan. Om dat enigszins goed te maken laten ze zo nu en dan wat bekenden doodgaan.
Nee, iemand als Kim mist juist al 2 seizoenen. Ze maakt het allemaal iets minder technisch en brengt een beetje menselijkheid in de serie. De anderen zijn allemaal bijna robots met zo goed als geen greintje gevoel in hun donder.
Wajoow! Ik heb op site zus en zo gevonden dat Eko omgedraaid overeenkomt met de getalen 818, het vluchtnummer! Zou dit wat te betekenen hebben?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die lost topics hoef je niet te volgen. Daar zitten toch alleen mensen die Lost veelste serieus nemen
Ik vond Kim er in de eerste seizoenen leuker uitzien, eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze uit die kamer gaan komen... Dat gas is toch niet na een paar minuten ongevaarlijk?
En Kim moet inderdaad weg. Vooral omdat ze zorgt voor enorm veel irritant gezeur in deze topics... bovendien is ze helemaal niet zo leuk als iedereen zegt dat ze is.
Maar 24 is geen pure actieseriequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:11 schreef Glamorama het volgende:
[..]
Ik kijk 24 liever puur als actieserie, dus liefst zo weinig mogelijk emotionele toestanden en zo veel mogelijk moorden, bommen, dreigingen en aftellende klokjes.![]()
Als je naar een "romantisch drama" wil kijken zijn er trouwens véél betere actrices dan Elisha Cuthbert (Kim). Zo overtuigend vind ik ze meestal niet.![]()
In seizoen 1 zag ze er nog wel goed uit... nu niet echt meer. Dat haar is vreemdquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:55 schreef Carport het volgende:
[..]
Ik vond Kim er in de eerste seizoenen leuker uitzien, eerlijk gezegd...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |