abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:38:30 #151
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_35878510
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:36 schreef Posdnous het volgende:
Ah, de kas moet weer gespekt worden.
De laatste verhogingen van de rook accijns hebben er zo ver ik toe geleid dat er zo veel mensen gestopt zijn dat er minder geld binnen kwam. Ook hier is Laffer van toepassing.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_35878538
quote:

Mja, wat wordt de volgende stap, vet eten verbieden? autorijden verbieden?
Zoiets, of de BTW opschroeven naar 25%.
Ze zouden ens belasting moeten heffen op oeverloos gelul, ens kijken of de heren en dames uit Den Haag hun mond nog eens open durven doen.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:39:20 #153
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_35878548
quote:

Een verschil tussen "vet eten" en "roken" is dat je vet eten kunt consumeren zonder dat het schadelijk is voor je gezondheid (kijk naar het aantal mensen dat geen overgewicht heeft). Er bestaat echter geen "niet-schadelijk roken".
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 14:42:48 #154
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35878688
quote:

Ja, dat gaat de volgende stap worden...
We gaan naar een controlestaat toe waarin de overheid bepaald wat je wel mag en wat niet...
Zolang het geld voor hun opleverd mag het, leverd het niks op dan is het zwaar verboden en moet je grof betalen om alsnog een geldstroom die kant op te maken...
Dus we worden ten alle tijden genaaid...
Wanneer dit zo door gaat ga ik emigreren uit dit kanker land....
Zo, dat moest ik ff kwijt...

Het is "frapant" dat er meer nederlanders zijn vertrokken vorig jaar dan dat er vluchtelingen binnen zijn gekomen...
Tjsa, hoe zou dat nou kunnen komen....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 14:43:55 #155
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35878734
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Een verschil tussen "vet eten" en "roken" is dat je vet eten kunt consumeren zonder dat het schadelijk is voor je gezondheid (kijk naar het aantal mensen dat geen overgewicht heeft). Er bestaat echter geen "niet-schadelijk roken".
Bullshit...

Wanneer je lang vet eet heb je aardig wat kans op hartkwalen en dichtgeslibte aderen enzo...
Hoeveel denk dat die operaties kosten??
En hoeveel dat de gemeenschap kost???
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:44:02 #156
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_35878738
Ah, het is weer telegraaftijd.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:47:13 #157
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_35878854
Het gaat hier toch niet om roken verbieden, alleen om duurder maken.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 14:51:08 #158
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35879008
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:47 schreef Ringo het volgende:
Het gaat hier toch niet om roken verbieden, alleen om duurder maken.
Daar begint het mee...
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:51:40 #159
45206 Pietverdriet
pi_35879038
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Bullshit...
net als de rest van je post
quote:
Wanneer je lang vet eet heb je aardig wat kans op hartkwalen en dichtgeslibte aderen enzo...
Hoeveel denk dat die operaties kosten??
En hoeveel dat de gemeenschap kost???
dit is namelijk de bullshit, scroll ff naar boven voor mijn post daarover
pi_35879201
Na alle negatieve meldingen op tabakswaren vind ik het eigenlijk wel tijd voor een relativerende tekst:
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:56:07 #161
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:56:09 #162
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_35879225
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef Netsplitter het volgende:

En als je gematigd eet, dan is er niets aan de hand. Bij roken is dat niet zo. Je kunt niet "gezond" roken.

Of ben jij er een van "als je 80 appels eet, is dat niet gezond, dus appels zijn ongezond"? Als je 4 liter water achter elkaar opdrinkt ga je ook dood, maar dat maakt water niet ongezond.
pi_35879234
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Het is "frapant" dat er meer nederlanders zijn vertrokken vorig jaar dan dat er vluchtelingen binnen zijn gekomen...
Tjsa, hoe zou dat nou kunnen komen....
Zijn die dan naar landen vertrokken waar de overheid minder greep heeft op de bevolking???

Ik noem een abortuswetgeving, een non rook beleid in openbare plekken incl. de horeca.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:56:38 #164
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_35879251
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Na alle negatieve meldingen op tabakswaren vind ik het eigenlijk wel tijd voor een relativerende tekst:
[afbeelding]
Maar zonder gele vingers.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_35879274
Waarom roken mensen eigenlijk. Iedereen weet dat het ongezond, dat het smerig ruikten volhouden dat het een vorm van relaxen is en geen verslaving.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:58:08 #166
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35879299
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:57 schreef Slayage het volgende:
Waarom roken mensen eigenlijk. Iedereen weet dat het ongezond, dat het smerig ruikten volhouden dat het een vorm van relaxen is en geen verslaving.
Omdat ze er zin in hebben.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:58:19 #167
11923 I.R.Baboon
pi_35879307
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Zijn die dan naar landen vertrokken waar de overheid minder greep heeft op de bevolking???

Ik noem een abortuswetgeving, een non rook beleid in openbare plekken incl. de horeca.
Ja, precies. Altijd hetzelfde gejank, maar het slaat nergens op.
pi_35879357
quote:
De drang naar nicotine is wel degelijk een verslaving.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_35879376
quote:
Waarom hebben mensen sex met dieren?

Niet alles is begrijpelijk Slayage, maar dat dingen iet goed, zijn, ongezond zijn, fo dat je er minder oud door wordt of dat je er arm door wordt weerhoudt mensen er niet van.
Yeah baby Yeah!
pi_35879404
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

De drang naar nicotine is wel degelijk een verslaving.
Dat zegt de user ook.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:00:59 #171
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_35879414
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:38 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dan wordt er weer een nieuwe melkkoe gezocht. Ik nomineer alvast de rioolrechten (want poepen is toch wel erg slecht voor het milieu)
waar heb je je verstand zitten?
a;s mensen niet poepten dan zou er geen mest zijn, als er geen est is groeien de groenten en zo niet.
heb je dus geen eten.

dat de stadslosers, ik woon er ook helaas, nu alles maar vinden stinken heeft er toe geleid dat we allemaal kunstmatige groeiversnellers en mestsoorten hebben waardoor er praktisch GEEN smaak of geur meer aan groenten zit.
want kijk zelf eens, smaakt een bloemkool of bijv andijvie net zo lekker als 10-20 jaar geleden? nee dus want toen waren er nog boertjes die zelf verbouwden en verkochten die WEL lekkere groenten hadden. nu alleen nog maar chemish geproduceerde troep.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:01:32 #172
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35879441
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:00 schreef Elgigante het volgende:
fo dat je er minder oud door wordt of dat je er arm door wordt weerhoudt mensen er niet van.
Ik denk niet dat mensen er armvan worden.

En minder oud is niet zo negatief klinkend voor sommige mensen...
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:02:02 #173
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35879455
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:53 schreef Meki het volgende:
Sorry maar roken is vrijheid van ontspanning
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35879521
quote:
Er zijn zoveel dingen ongezond, dus dat is an sich niet echt een argument. En smerig ruiken? Ik vind het wel meevallen, eerlijk gezegd. Veel sigaren of pijptabak vind ik vaak juist lekker ruiken. 'Oude' rooklucht ruikt niet lekker nee, dat klopt. Maar dat geldt bijvoorbeeld ook voor de lucht van bier.

En ja, voor mij is het relaxen. Ik mag graag op een zaterdagmiddag onder het genot van een paar sigaretjes (soms een sigaartje) en wat biertjes rustig de krant doorbladeren.

Laat me godverdomme, en pleur op met je quasi-bezorgdheid om mijn gezondheid. Dat gezeik van de anti-rookmaffia levert me eerder hartkwalen op dan die peuk.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:04:48 #175
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35879555
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

net als de rest van je post
[..]

dit is namelijk de bullshit, scroll ff naar boven voor mijn post daarover
Dus vet eten is gezond...
Tuurlijk...
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:56 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

En als je gematigd eet, dan is er niets aan de hand. Bij roken is dat niet zo. Je kunt niet "gezond" roken.

Of ben jij er een van "als je 80 appels eet, is dat niet gezond, dus appels zijn ongezond"? Als je 4 liter water achter elkaar opdrinkt ga je ook dood, maar dat maakt water niet ongezond.
Wanneer je alles gematigt doet is er weinig aan de hand, maar daar zit het probleem nu juist...
Tegenwoordig doet men het niet meer gematigt...
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee, die zijn weg gegaan omdat ze de betutteling zat zijn??
Misschien dat het meer in die trant gezocht moet worden...
Of misschien hebben ze werk gevonden wat daar wel normaal betaald wordt en hier niet...
pi_35879629
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:01 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mensen er armvan worden.

En minder oud is niet zo negatief klinkend voor sommige mensen...
Nou ja, als je eens uitrekent hoeveel een gemiddelde roker in zijn leven (20 jaar tot 70 bijv) uitgeeft aan shag, is best veel. NU is het ook wel zo dat je als je niet rookt het wel ergens anders aan uitgeeft, maar rijker wordt je er niet door, maar mensen hebben het er altijd voor over, zeer frappant.

Minder oud zou voor mij geen excuus zijn eigenlijk, als ik alleen duivenvoer eet weet ik dat ik geen kanker krijg en waarschijnlijk de 80 ga passeren.
Dan leef ik liever iets minder lang, maar wel met volle teugen.
Yeah baby Yeah!
pi_35879674
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:00 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat zegt de user ook.
Spijt me zeer maar of ik kan niet begrijpend lezen of het staat er gewoon heel erg rot.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:09:16 #178
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35879740
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:06 schreef Elgigante het volgende:

Minder oud zou voor mij geen excuus zijn eigenlijk, als ik alleen duivenvoer eet weet ik dat ik geen kanker krijg en waarschijnlijk de 80 ga passeren.
Dan leef ik liever iets minder lang, maar wel met volle teugen.
Precies, dat bedoel ik.
pi_35879767
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

En ja, voor mij is het relaxen. Ik mag graag op een zaterdagmiddag onder het genot van een paar sigaretjes (soms een sigaartje) en wat biertjes rustig de krant doorbladeren.

Laat me godverdomme, en pleur op met je quasi-bezorgdheid om mijn gezondheid. Dat gezeik van de anti-rookmaffia levert me eerder hartkwalen op dan die peuk.
Ik heb er ook niets op tegen als je het thuis in je uppie doet, maar daar blijft het helaas niet bij. Mensen om je heen komen ook in contact met de dodelijke wolken van wat jij zo heerlijk vind.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:10:41 #180
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_35879798
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:04 schreef Netsplitter het volgende:

Wanneer je alles gematigt doet is er weinig aan de hand, maar daar zit het probleem nu juist...
Tegenwoordig doet men het niet meer gematigt...
Er zijn zat mensen die wel gematigd kunnen eten en dat ook doen. 50-60% van de bevolking heeft géén overgewicht en kunnen dus wel matigen. Ik ben het met je eens dat de tendens wel gevaarlijk is. Maar mijn punt is dat vet eten op zich niet ongezond is. Enkel de mate waarin het geconsumeerd wordt kan een ongezonde uitwerking hebben (lees: obsessief McDonalden en Febo-en".

Roken is op zich al schadelijk, of je nou veel of weinig rookt.
pi_35879841
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Spijt me zeer maar of ik kan niet begrijpend lezen of het staat er gewoon heel erg rot.
user zegt dat de roker volhoudt dat het geen verslaving is maar een gewoonte. De user rookt zelf duidelijk niet.
Yeah baby Yeah!
pi_35879879
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:00 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

waar heb je je verstand zitten?
a;s mensen niet poepten dan zou er geen mest zijn, als er geen est is groeien de groenten en zo niet.
heb je dus geen eten.
Ik eet voornamelijk vlees En geloof me, die koeien schijten genoeg voor iedereen. Zoveel zelfs, dat er te veel mest is. De poep van jou en mij verdwijnt gewoon in zee. (Althans die van mij dan, omdat ik er vlak naast woon. Ik weet niet waar jouw poep uiteindelijk terecht komt, maar zéker niet in mijn eten)
quote:
dat de stadslosers, ik woon er ook helaas, nu alles maar vinden stinken heeft er toe geleid dat we allemaal kunstmatige groeiversnellers en mestsoorten hebben waardoor er praktisch GEEN smaak of geur meer aan groenten zit.
want kijk zelf eens, smaakt een bloemkool of bijv andijvie net zo lekker als 10-20 jaar geleden? nee dus want toen waren er nog boertjes die zelf verbouwden en verkochten die WEL lekkere groenten hadden. nu alleen nog maar chemish geproduceerde troep.
Weet jij nog hoe je bloemkool 20 jaar geleden smaakte? Knap zeg. Zeker gezien het feit dat je in 1986 helemaal geen bloemkool mocht eten vanwege Tsjernobyl

Mijn smaak is sowieso minder geworden. Roken he
Big dick.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:12:32 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35879882
roken is kut, het is lekker, maar kut. ik wil niet stoppen en weet dat ik niet oud word met mijn leven. is dat een belediging naar god? naar mezelf? naar anderen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35879894
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik heb er ook niets op tegen als je het thuis in je uppie doet, maar daar blijft het helaas niet bij. Mensen om je heen komen ook in contact met de dodelijke wolken van wat jij zo heerlijk vind.
Dodelijke wolken?

Weet je wat er allemaal in de lucht hangt om je heen?

Anti-rokers leggen de nadruk op de verkeerde gevaren. Dat is hetzelfde als in het geweer komen tegen ferrari's omdat die zo gevaarlijk zijn...
Yeah baby Yeah!
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:12:50 #185
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35879895
quote:

[..]

Stel je niet aan man. Gatverdamme wat een suf argument is dit toch.

Ik geloof er geen zak van dat mensen met bosjes kanker krijgen omdat ze af en toe in een kroeg staan waar gerookt wordt. Als er al een onderzoek is waarin een verhogend risico in voorkomt durf ik te wedden dat het in geen enkele contrast staat met (ik noem maar wat) een stoplicht dat voor je deur wordt geplaatst, waardoor er auto's stil staan.
pi_35879928
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
roken is kut, het is lekker, maar kut. ik wil niet stoppen en weet dat ik niet oud word met mijn leven. is dat een belediging naar god? naar mezelf? naar anderen?
Naaar alle drie
-Rabia Al-Basri
pi_35879933
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik geloof er geen zak van dat mensen met bosjes kanker krijgen omdat ze af en toe in een kroeg staan waar gerookt wordt. Als er al een onderzoek is waarin een verhogend risico in voorkomt durf ik te wedden dat het in geen enkele contrast staat met (ik noem maar wat) een stoplicht dat voor je deur wordt geplaatst, waardoor er auto's stil staan.
Bovendien zijn er proeven gedaan met anti-rook cafe's.
Het blijkt dat daar niemand wil staan omdat het er niet gezellig is en mensen vinden gezelligheid in een uitgaangsgelegenheid dus blijkbaar belangrijker dan wat schone lucht.
Yeah baby Yeah!
pi_35879991
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
Je hebt zelfbeschikkingsrecht. Het lijkt me niet dat je ook maar iemand beledigt daarmee.
pi_35880003
quote:

[..]

Dat hoef je niet te geloven, dat is een feit. Een feit dat ook in dit topic volledig wordt genegeerd:
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 13:07 schreef Monus het volgende:

[..]

Environmental tobacco smoke and tobacco related mortality in a prospective study of Californians, 1960-98
Een grootschalige cohortstudie die geen verband vond tussen meeroken en longkanker of hartaandoeningen.

Passive smokers inhale six cigarettes a year

Leugens over passief roken
Big dick.
pi_35880006
quote:

[..]

Welke dodelijke wolken. Die wolken met fijnstof en CO?? Welke niet kanker verwekkend zijn, maar wel irritant voor mensen met bv astma.

Of weet jij ineens andere dodelijke wolken tevoorschijn te toveren?
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:16:08 #191
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_35880019
quote:

[..]

Ik denk dat dat argument inderdaad niet correct is Ik denk dat het wel zo is dat mensen met longproblemen niet graag naar een kroeg gaan, vanwege de rook die op de luchtwegen slaat. Kan ik op zich wel inkomen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:18:09 #192
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35880096
quote:

[..]

Wat dacht je van die smogwolken die 's zomers boven de grote steden hangen??
Die zijn lekker om in te ademen...
Maar daar hoor je niemand over, nee...
pi_35880160
quote:

[..]

Ik stel me helemaal niet aan.

Ik vind ook, dat alle rokers per definitie asociaal zijn, als ze roken in het bijzijn van niet-rokers, omdat elke niet roker er hinder van ondervind, maar dit vaak niet durft te zeggen, omdat hij het gevoel heeft hiermee een vriend/familielid/medeburger in zijn vrijheid beknot, vergetende dat de roker schijt heeft aan alles en iedereen en enkelt zijn fix wil.
-Rabia Al-Basri
pi_35880182
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef Netsplitter het volgende:

Da's natuurlijk ook weer flauwekul, er zijn genoeg mensen (en politici) die zich daar ook druk om maken.
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
pi_35880249
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wat dacht je van die smogwolken die 's zomers boven de grote steden hangen??
Die zijn lekker om in te ademen...
Dat we ook andere problemen hebben in de maatschappij, doet niets af aan alle schadelijke gevolgen van een tabak.

Een non argument dus
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:22:08 #196
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35880256
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Da's natuurlijk ook weer flauwekul, er zijn genoeg mensen (en politici) die zich daar ook druk om maken.
Maar daar kan je geen belasting op heffen, dus dan maar een andere groep uitknijpen...
Zijn het niet de automobilisten dan zijn het wel de rokers...
Wanneer gaan ze eens wat doen aan het steeds dikker worden van de jeugd??
Wanneer gaan die prijzen eens omhoog?
Alle tot nu toe gevoerde campagnes hebben blijkbaar niks opgeleverd en alleen maar geld gekost...
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:22:31 #197
45206 Pietverdriet
pi_35880273
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:04 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dus vet eten is gezond...
Tuurlijk...
Zoals ik al eerder zei,
Je hebt vet gewoon nodig
Zonder vet eten is uitermate ongezond.
Fransen eten veel dierlijke vetten, en hebben na Japan de laagste hoeveelheid hart en vaat ziekten in de geindustrialiseerde wereld. In de gebieden van frankrijk waar traditioneel veel ganzelever en confit de canard eten en alles met boter doen, ligt de hoeveelheid hart en vaat ziekten onder het franse gemiddelde.
traditioneel eten fransen best vet, maar niet veel.
Het is juist de filosofie van veel ipv lekker, grote porties, dat leidt tot overgewicht.
Het eten van mager voedsel, de light troep, is uitermate onbevredigent, het eten van een mooi stuk ganzelever of confit de canard is erg machtig, erg lekker, en erg bevredigend. Daarom heb je niet het idee dat je er veel van wilt eten.
pi_35880312
Confit de canard.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:23:42 #199
11923 I.R.Baboon
pi_35880320
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Precies. Maar toen gingen dezelfde mensen zeuren dat de maximumsnelheid op de ring teruggebracht werd.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:24:27 #200
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35880354
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat we ook andere problemen hebben in de maatschappij, doet niets af aan alle schadelijke gevolgen van een tabak.

Een non argument dus
Dus een grote gele smogwolk is minder erg dan een sigaret??
Zo leer ik nog eens wat...

Ik heb hier eens een leuke discussie over gehad met een amerikaan..
Die is ook fel tegen roken en zou ook willen dat dat verboden zou worden.
Toen ik dit in de strijd gooide gaf hij me wel gelijk omdat dit een even groot probleem is waar je niks over hoort...
Ook kwa onderzoeken niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')