abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35879894
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik heb er ook niets op tegen als je het thuis in je uppie doet, maar daar blijft het helaas niet bij. Mensen om je heen komen ook in contact met de dodelijke wolken van wat jij zo heerlijk vind.
Dodelijke wolken?

Weet je wat er allemaal in de lucht hangt om je heen?

Anti-rokers leggen de nadruk op de verkeerde gevaren. Dat is hetzelfde als in het geweer komen tegen ferrari's omdat die zo gevaarlijk zijn...
Yeah baby Yeah!
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:12:50 #185
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35879895
quote:

[..]

Ik heb er ook niets op tegen als je het thuis in je uppie doet, maar daar blijft het helaas niet bij. Mensen om je heen komen ook in contact met de dodelijke wolken van wat jij zo heerlijk vind.
Stel je niet aan man. Gatverdamme wat een suf argument is dit toch.

Ik geloof er geen zak van dat mensen met bosjes kanker krijgen omdat ze af en toe in een kroeg staan waar gerookt wordt. Als er al een onderzoek is waarin een verhogend risico in voorkomt durf ik te wedden dat het in geen enkele contrast staat met (ik noem maar wat) een stoplicht dat voor je deur wordt geplaatst, waardoor er auto's stil staan.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_35879928
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
roken is kut, het is lekker, maar kut. ik wil niet stoppen en weet dat ik niet oud word met mijn leven. is dat een belediging naar god? naar mezelf? naar anderen?
Naaar alle drie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_35879933
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik geloof er geen zak van dat mensen met bosjes kanker krijgen omdat ze af en toe in een kroeg staan waar gerookt wordt. Als er al een onderzoek is waarin een verhogend risico in voorkomt durf ik te wedden dat het in geen enkele contrast staat met (ik noem maar wat) een stoplicht dat voor je deur wordt geplaatst, waardoor er auto's stil staan.
Bovendien zijn er proeven gedaan met anti-rook cafe's.
Het blijkt dat daar niemand wil staan omdat het er niet gezellig is en mensen vinden gezelligheid in een uitgaangsgelegenheid dus blijkbaar belangrijker dan wat schone lucht.
Yeah baby Yeah!
pi_35879991
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
roken is kut, het is lekker, maar kut. ik wil niet stoppen en weet dat ik niet oud word met mijn leven. is dat een belediging naar god? naar mezelf? naar anderen?
Je hebt zelfbeschikkingsrecht. Het lijkt me niet dat je ook maar iemand beledigt daarmee.
pi_35880003
quote:

[..]

Dat hoef je niet te geloven, dat is een feit. Een feit dat ook in dit topic volledig wordt genegeerd:
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 13:07 schreef Monus het volgende:

[..]

Environmental tobacco smoke and tobacco related mortality in a prospective study of Californians, 1960-98
Een grootschalige cohortstudie die geen verband vond tussen meeroken en longkanker of hartaandoeningen.

Passive smokers inhale six cigarettes a year

Leugens over passief roken
Big dick.
pi_35880006
quote:

[..]

Welke dodelijke wolken. Die wolken met fijnstof en CO?? Welke niet kanker verwekkend zijn, maar wel irritant voor mensen met bv astma.

Of weet jij ineens andere dodelijke wolken tevoorschijn te toveren?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:16:08 #191
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_35880019
quote:

[..]

Ik denk dat dat argument inderdaad niet correct is Ik denk dat het wel zo is dat mensen met longproblemen niet graag naar een kroeg gaan, vanwege de rook die op de luchtwegen slaat. Kan ik op zich wel inkomen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:18:09 #192
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35880096
quote:

[..]

Wat dacht je van die smogwolken die 's zomers boven de grote steden hangen??
Die zijn lekker om in te ademen...
Maar daar hoor je niemand over, nee...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_35880160
quote:

[..]

Ik stel me helemaal niet aan.

Ik vind ook, dat alle rokers per definitie asociaal zijn, als ze roken in het bijzijn van niet-rokers, omdat elke niet roker er hinder van ondervind, maar dit vaak niet durft te zeggen, omdat hij het gevoel heeft hiermee een vriend/familielid/medeburger in zijn vrijheid beknot, vergetende dat de roker schijt heeft aan alles en iedereen en enkelt zijn fix wil.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_35880182
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef Netsplitter het volgende:

Da's natuurlijk ook weer flauwekul, er zijn genoeg mensen (en politici) die zich daar ook druk om maken.
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
pi_35880249
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wat dacht je van die smogwolken die 's zomers boven de grote steden hangen??
Die zijn lekker om in te ademen...
Dat we ook andere problemen hebben in de maatschappij, doet niets af aan alle schadelijke gevolgen van een tabak.

Een non argument dus
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:22:08 #196
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35880256
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Da's natuurlijk ook weer flauwekul, er zijn genoeg mensen (en politici) die zich daar ook druk om maken.
Maar daar kan je geen belasting op heffen, dus dan maar een andere groep uitknijpen...
Zijn het niet de automobilisten dan zijn het wel de rokers...
Wanneer gaan ze eens wat doen aan het steeds dikker worden van de jeugd??
Wanneer gaan die prijzen eens omhoog?
Alle tot nu toe gevoerde campagnes hebben blijkbaar niks opgeleverd en alleen maar geld gekost...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:22:31 #197
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_35880273
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:04 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dus vet eten is gezond...
Tuurlijk...
Zoals ik al eerder zei,
Je hebt vet gewoon nodig
Zonder vet eten is uitermate ongezond.
Fransen eten veel dierlijke vetten, en hebben na Japan de laagste hoeveelheid hart en vaat ziekten in de geindustrialiseerde wereld. In de gebieden van frankrijk waar traditioneel veel ganzelever en confit de canard eten en alles met boter doen, ligt de hoeveelheid hart en vaat ziekten onder het franse gemiddelde.
traditioneel eten fransen best vet, maar niet veel.
Het is juist de filosofie van veel ipv lekker, grote porties, dat leidt tot overgewicht.
Het eten van mager voedsel, de light troep, is uitermate onbevredigent, het eten van een mooi stuk ganzelever of confit de canard is erg machtig, erg lekker, en erg bevredigend. Daarom heb je niet het idee dat je er veel van wilt eten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_35880312
Confit de canard.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:23:42 #199
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_35880320
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Precies. Maar toen gingen dezelfde mensen zeuren dat de maximumsnelheid op de ring teruggebracht werd.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:24:27 #200
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35880354
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat we ook andere problemen hebben in de maatschappij, doet niets af aan alle schadelijke gevolgen van een tabak.

Een non argument dus
Dus een grote gele smogwolk is minder erg dan een sigaret??
Zo leer ik nog eens wat...

Ik heb hier eens een leuke discussie over gehad met een amerikaan..
Die is ook fel tegen roken en zou ook willen dat dat verboden zou worden.
Toen ik dit in de strijd gooide gaf hij me wel gelijk omdat dit een even groot probleem is waar je niks over hoort...
Ook kwa onderzoeken niet...
pi_35880372
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik vind ook, dat alle rokers per definitie asociaal zijn, als ze roken in het bijzijn van niet-rokers, omdat elke niet roker er hinder van ondervind, maar dit vaak niet durft te zeggen, omdat hij het gevoel heeft hiermee een vriend/familielid/medeburger in zijn vrijheid beknot, vergetende dat de roker schijt heeft aan alles en iedereen en enkelt zijn fix wil.
Denk je dat iedere roker in het openaabr rookt dan?
Dan vind ik iedereen die zich niet voldoende wast ook per definitie asociaal en gevaarlijk, wie weet wat hij/zij bij zich draagt. Ik vind iedereen die zijn mobieltje opneemt in de bus ook asociaal, ik zit daar om uit te rusten, niet om een keihard gesprek mee te luisteren van anderen (het lijkt alsof ze door een telefoon harder praten dan in een gewone conversatie). Bovendien ondervindt niet iedere niet-roker hinder van de wel-roker, dat is pertinente onzin.

Je bent te kortzichtig en veralgeminiseert van alles om me in discussie te gaan, jammer...
Yeah baby Yeah!
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:25:14 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35880385
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

Naaar alle drie
dan moest ik maar eens gaan stoppen
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:25:42 #203
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35880400
quote:

[..]

Pfff.. ik erger me ook als ik op straat of op een feestje constant geconfronteerd wordt met mensen die dom lopen te lullen, daar ga ik toch ook niet eeuwig over janken.
pi_35880402
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:23 schreef Disintegration het volgende:
Confit de canard.
Wat is dat?
-Rabia Al-Basri
pi_35880412
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:22 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Maar daar kan je geen belasting op heffen, dus dan maar een andere groep uitknijpen...
Hey, ik ben helemaal voor het streng aanpakken van de industrie in dicht bevolkte gebieden hoor, want dat is waar je het over hebt als je de smog aan wilt pakken, maar roep 1 x ecotax of iets dergelijks in dit land en je bent gelijk een Volkert. Daarnaast is het gewoon een compleet ander onderwerp dan waar het in dit topic over gaat.
quote:
Ehhhh, en dat is belangrijk in deze discussie omdat...?
quote:
Van...?
quote:
Alle tot nu toe gevoerde campagnes hebben blijkbaar niks opgeleverd en alleen maar geld gekost...
Imho roken er steeds minder mensen. Nee, geen bron, geen link, subjectieve waarneming. Sue me.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:27:05 #206
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35880446
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

Een non argument dus
Nou nee, dat we miljoenen mensen hun levensgenot maar blijven tarten, keer op keer, vanwege een argument dat totaal niet in verhouding staat tot andere negatieve effecten in de samenleving waar geen zak aan gebeurt vind ik helemaal geen non-argument.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:27:23 #207
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35880454
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei,
Je hebt vet gewoon nodig
Zonder vet eten is uitermate ongezond.
Fransen eten veel dierlijke vetten, en hebben na Japan de laagste hoeveelheid hart en vaat ziekten in de geindustrialiseerde wereld. In de gebieden van frankrijk waar traditioneel veel ganzelever en confit de canard eten en alles met boter doen, ligt de hoeveelheid hart en vaat ziekten onder het franse gemiddelde.
traditioneel eten fransen best vet, maar niet veel.
Het is juist de filosofie van veel ipv lekker, grote porties, dat leidt tot overgewicht.
Het eten van mager voedsel, de light troep, is uitermate onbevredigent, het eten van een mooi stuk ganzelever of confit de canard is erg machtig, erg lekker, en erg bevredigend. Daarom heb je niet het idee dat je er veel van wilt eten.
Dat een mens vet nodig heeft weet ik, maar het ligt eraan wat voor vet dat is.
Datgene wat in een hamburger zit kan je goed missen.
Dat wat in een stuk zalm zit niet, wil niet zeggen dat je elke dag zalm moet eten...

Maar zoals ik al aangaf, er wordt steeds gekankerd op de rokers, maar over de steeds vetter wordende jeugd hoor ik niks...
Terwijl dat juist een aardige kostenpost gaat worden op de lange termijn...
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:27:50 #208
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35880469
ik braad mijn opperdoezen in ganzenvet. maar je krijgt maar een aardappel of twee.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:28:56 #209
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35880517
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Pfff.. ik erger me ook als ik op straat of op een feestje constant geconfronteerd wordt met mensen die dom lopen te lullen, daar ga ik toch ook niet eeuwig over janken.
Vind ik ook, dus alle studenten corpsen verbieden...
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:28:59 #210
45206 Pietverdriet
pi_35880519
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:22 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

strik genomen kost stoppen met roken de maatschappij ook klauwen met geld, mensen maken dan meer gebruik van pensioen en betalen minder belastingen
pi_35880525
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan moest ik maar eens gaan stoppen
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:29:39 #212
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_35880549
quote:

[..]

Niet rokers laten tegenwoordig geen gelegenheid meer voorbij gaan om hun ongenoegen te verkondigen.
pi_35880582
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef Slayage het volgende:
Wat is dat?
Geconfijte eend. Heel vet, en errug lekker. Ik koop het af en toe bij de Makro.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:30:38 #214
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35880586
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De laatste verhogingen van de rook accijns hebben er zo ver ik toe geleid dat er zo veel mensen gestopt zijn dat er minder geld binnen kwam. Ook hier is Laffer van toepassing.
Dat was toch slechts het geval met alcohol? Waarna ze de accijnsen weer verlaagd hebben.
pi_35880596
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Je krijgt van dom gelul of andere ergelijke omstandigheden geen schadelijke stoffen van in je lichaam. Een wezenlijk verschil.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:31:32 #216
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35880616
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Hey, ik ben helemaal voor het streng aanpakken van de industrie in dicht bevolkte gebieden hoor, want dat is waar je het over hebt als je de smog aan wilt pakken, maar roep 1 x ecotax of iets dergelijks in dit land en je bent gelijk een Volkert. Daarnaast is het gewoon een compleet ander onderwerp dan waar het in dit topic over gaat.
[..]

Ehhhh, en dat is belangrijk in deze discussie omdat...?
[..]

Van...?
[..]

Imho roken er steeds minder mensen. Nee, geen bron, geen link, subjectieve waarneming. Sue me.
Er nog genoeg dingen zijn die "gevaarlijk" zijn voor de gezondheid dan alleen roken, maar die worden overgeslagen omdat het zo moeilijk is om daar een slaatje uit te slaan...
De overheid zou eens een proefballonnetje kunnen oplaten, doen ze regelmatig, over de prijzen van bv de mac of de burgerking...
pi_35880644
Meeeeer geld verdienen aan verslavingen,
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:32:42 #218
45206 Pietverdriet
pi_35880656
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:27 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat een mens vet nodig heeft weet ik, maar het ligt eraan wat voor vet dat is.
zoals?
quote:
Datgene wat in een hamburger zit kan je goed missen.
ja, maar dat zegt geen neuk, een hamburger is ook niet ongezond, niets mis met een hamburger op zijn tijd.
quote:
Dat wat in een stuk zalm zit niet, wil niet zeggen dat je elke dag zalm moet eten...
Huiver, kweekzalm, de plofkip onder de vissen
quote:
Maar zoals ik al aangaf, er wordt steeds gekankerd op de rokers, maar over de steeds vetter wordende jeugd hoor ik niks...
Open er een topic over, huilie, dat dikker worden van de jeugd komt door teveel eten en te weinig bewegen, niet door dat er vet gegeten wordt.
quote:
Terwijl dat juist een aardige kostenpost gaat worden op de lange termijn...
waarom?
Als ze vroegtijdig overlijden aan een hartinfarct, zo rond hun 50ste, dan bespaart dat enorm pensioen uitkeringen
pi_35880658
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:27 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nou nee, dat we miljoenen mensen hun levensgenot maar blijven tarten, keer op keer, vanwege een argument dat totaal niet in verhouding staat tot andere negatieve effecten in de samenleving waar geen zak aan gebeurt vind ik helemaal geen non-argument.
Het begint met het punt dat niet rokers (dat vind ik van ex-rokers al helemaal vreemd) geen rekening houden met de positie die een sigaret inneemt in iemands leven. Verbied Goede Tijden Slechte tijden maar eens, of alle andere soaps (omdat zij een verkeerd beeld afschilderen van de maatschappij en er blijkbaar mensen zijn die hun nadoen), eens kijken hoeveel protesten dat oplevert...
Het stoppen met roken is geen aanknop die met 1 klik op uit gaat en er verder niets verandert.

Een beetje wederzijds begrip is alles wat de roker vraagt en de gemiddelde roker is altijd bereid water bij de wijn te doen en aan een oplossing te werken. Dit kan veelal van de rokersbestrijders niet gezegd worden.
Yeah baby Yeah!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:33:04 #220
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35880673
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je krijgt van dom gelul of andere ergelijke omstandigheden geen schadelijke stoffen van in je lichaam. Een wezenlijk verschil.
Nee, maar je kan wel doodgeslagen worden door een paar dronken mongolen wanneer je iets over hun gedrag zegt...
Bv als ze iets aan het mollen zijn...
pi_35880702
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Er nog genoeg dingen zijn die "gevaarlijk" zijn voor de gezondheid dan alleen roken, maar die worden overgeslagen omdat het zo moeilijk is om daar een slaatje uit te slaan...
De overheid zou eens een proefballonnetje kunnen oplaten, doen ze regelmatig, over de prijzen van bv de mac of de burgerking...
Dude, onze vrije markt economie, wat doe je?!

Er zijn inderdaad 100-en dingen slecht voor je. En roken is er 1 van. En dat willen ze nu duurder gaan maken. En dat de geelgestipte moeraskikker ook een bedreiging voor je gezondheid is, doet er dan even niet toe.
pi_35880703
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:29 schreef Monus het volgende:

[..]

Niet rokers laten tegenwoordig geen gelegenheid meer voorbij gaan om hun ongenoegen te verkondigen.
Het gaat de goede kant op, maar we zitten pas aan het begin van een lange weg, dat uiteindelijk zal leiden tot de vercriminalisering van tabak in de openbare ruimte
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:34:05 #223
45206 Pietverdriet
pi_35880712
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat was toch slechts het geval met alcohol? Waarna ze de accijnsen weer verlaagd hebben.
Hmm,
Kan ook zijn dat ik het me verkeerd herinner en dat dit met het roken in Duitsland was.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:34:10 #224
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35880714
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het begint met het punt dat niet rokers (dat vind ik van ex-rokers al helemaal vreemd) geen rekening houden met de positie die een sigaret inneemt in iemands leven. Verbied Goede Tijden Slechte tijden maar eens, of alle andere soaps (omdat zij een verkeerd beeld afschilderen van de maatschappij en er blijkbaar mensen zijn die hun nadoen), eens kijken hoeveel protesten dat oplevert...
Het stoppen met roken is geen aanknop die met 1 klik op uit gaat en er verder niets verandert.

Een beetje wederzijds begrip is alles wat de roker vraagt en de gemiddelde roker is altijd bereid water bij de wijn te doen en aan een oplossing te werken. Dit kan veelal van de rokersbestrijders niet gezegd worden.
Amen
pi_35880731
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef Disintegration het volgende:

[..]

Geconfijte eend. Heel vet, en errug lekker. Ik koop het af en toe bij de Makro.
Klinkt goed!
-Rabia Al-Basri
pi_35880743
quote:

[..]

het kan fysiek identieke gevolgen hebben schat.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:35:37 #227
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35880759
quote:

[..]

Mwa, depressiviteit lijkt me schadelijker dan 6 ( ) sigaretjes per jaar die iemand binnen krijgt.
pi_35880800
What else is new? Dit bericht komt jaar in jaar uit in de media, nu met de naam van Hoogervorst. Niets nieuws onder de zon, zou je denken. Maar... ze kijken nu wat beter naar hoe het buitenland het doet als het gaat om antirook campagnes. Toch iets geleerd!
pi_35880821
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het gaat de goede kant op, maar we zitten pas aan het begin van een lange weg, dat uiteindelijk zal leiden tot de vercriminalisering van tabak in de openbare ruimte
Als je alternatieven biedt zullen weinigen er moeite mee hebben.
Yeah baby Yeah!
pi_35880841
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef Elgigante het volgende:

[..]

het kan fysiek identieke gevolgen hebben schat.
O?
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:37:52 #231
45206 Pietverdriet
pi_35880848
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat is dat?
Eendenvlees, vooral de delen als poten en vleugels, langzaam gesmoord in de eend zijn eigen vet.
Resultaat is een heerlijk smakende dikke massa met een dikke laag eendenvet erop. Dit wordt in potten gedaan, en dan stolt het vet er bovenop. Was traditioneel wintereten, manier van inmaken van vlees.
Is erg lekker, en ook erg vet
Doet het prima op een stuk stevig brood, of bij een bloemig aardappletje
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:38:12 #232
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35880865
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

zoals?
[..]

ja, maar dat zegt geen neuk, een hamburger is ook niet ongezond, niets mis met een hamburger op zijn tijd.
[..]

Huiver, kweekzalm, de plofkip onder de vissen
[..]

Open er een topic over, huilie, dat dikker worden van de jeugd komt door teveel eten en te weinig bewegen, niet door dat er vet gegeten wordt.

[..]

waarom?
Als ze vroegtijdig overlijden aan een hartinfarct, zo rond hun 50ste, dan bespaart dat enorm pensioen uitkeringen
onverzadigde vetzuren en verzadigde vetzuren...
Google daar maar eens op...
Dan zal je wel lezen dat een van deze twee niet goed is wanneer je daar teveel van eet en in combinatie van weinig beweging...
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:38:45 #233
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35880891
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Compleet mee eens.

Overigens kan ik het van de gestopte rokers wel enigszins voorstellen dat ze wat meer tegen roken hebben dan anderen. Ze worden geconfronteerd met iets waarvan ze bang zijn dat het een terugval voor hen kan betekenen. Of ze vinden dat de moeite die ze hebben genomen om hun huis wat frisser te laten ruiken, nu wel door iedereen gerespecteerd moet gaan worden anders is alles voor niets geweest.
pi_35880894
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Mwa, depressiviteit lijkt me schadelijker dan 6 ( ) sigaretjes per jaar die iemand binnen krijgt.
Bovendien is het wetenschappelijk onjuist door te suggereren dat je van meeroken sowieso korter leeft, of je moet een constant naast iemand zitten die in een auto de een na de ander opsteekt enw weigert de ventilatie aan te zetten of een raampje open te doen en dat jaar in jaar uit.
Yeah baby Yeah!
pi_35880905
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Jij denkt dat je tabak nodig hebt om te chillen, maar het is slechts de verslaving die dat jou wijs maakt
-Rabia Al-Basri
pi_35880936
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Eendenvlees, vooral de delen als poten en vleugels, langzaam gesmoord in de eend zijn eigen vet.
Resultaat is een heerlijk smakende dikke massa met een dikke laag eendenvet erop. Dit wordt in potten gedaan, en dan stolt het vet er bovenop. Was traditioneel wintereten, manier van inmaken van vlees.
Is erg lekker, en ook erg vet
Doet het prima op een stuk stevig brood, of bij een bloemig aardappletje
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:40:28 #237
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35880940
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

Jij denkt dat je tabak nodig hebt om te chillen, maar het is slechts de verslaving die dat jou wijs maakt
ik koester elke verslaving. het heeft me de volledige mensch gemaakt die ik nu ben.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:40:52 #238
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_35880956
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:10 schreef NJ het volgende:
Goede zaak dus dat het duurder wordt!

Nu nog een rookverbod in alle uitgaansgelegenheden.
Neerkomen wel!
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:41:22 #239
45206 Pietverdriet
pi_35880982
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:38 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

onverzadigde vetzuren en verzadigde vetzuren...
Google daar maar eens op...

Dan zal je wel lezen dat een van deze twee niet goed is wanneer je daar teveel van eet en in combinatie van weinig beweging...
zwaar achterhaalde onzin, net als cholesterol in de voeding ongezond zou zijn
pi_35880983
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:37 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als je alternatieven biedt zullen weinigen er moeite mee hebben.
Ga lekker aan de kauwgom of neem een lollie
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:41:36 #241
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35880988
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

zwaar achterhaalde onzin, net als cholesterol in de voeding ongezond zou zijn
Bron?
pi_35881083
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ga lekker aan de kauwgom of neem een lollie
Ik kan ook tegen een soapvolger zeggen, zet die tv uit of kijk Netwerk, maar dat schiet natuurlijk niet op.

Maak in openbare gebouwen een rookruimte waar alleen rokers zijn toegestaan (of masochisten) en jij zult er geen last meer van hebben.
Yeah baby Yeah!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 15:44:23 #243
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35881112
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:40 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Doe je dit ook wanneer ze iets verbieden wat jij lekker vind???
Of wanneer ze dat flink duurder maken??
pi_35881181
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Compleet mee eens.

Overigens kan ik het van de gestopte rokers wel enigszins voorstellen dat ze wat meer tegen roken hebben dan anderen. Ze worden geconfronteerd met iets waarvan ze bang zijn dat het een terugval voor hen kan betekenen. Of ze vinden dat de moeite die ze hebben genomen om hun huis wat frisser te laten ruiken, nu wel door iedereen gerespecteerd moet gaan worden anders is alles voor niets geweest.
Ze zijn bang voor hu eigen onvermogen, zwaktes en verslavingen en dus willen ze het coute-a-coute bestrijden, zit wat in.
Harry van Bommel van de SP is er precies zo een. Bekeerde gelovigen hebben hetzelfde probleem/eigenschap.
Men vindt rokers asociaal, maar anti-rokers (en dan de fanitici) zijn imo vaak een graadje of wat erger.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')