Zijn het dan nog wel voedingsstoffen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef thabit het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zitten hier ook nog wel voedingsstoffen in die niet zijn opgenomen in het bloed. Beetje zonde om nog naar de supermarkt te gaan dus.
Ah, de veelbesproken toffifee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef thabit het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zitten hier ook nog wel voedingsstoffen in die niet zijn opgenomen in het bloed. Beetje zonde om nog naar de supermarkt te gaan dus.
maar eten is redelijk goedkoop, blij toe, het is een basisbehoefte.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:56 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Stop in mijn extended versie 250g tonijnsteak en 6 eieren en je komt op iets meer dan 12 euro. (Bovendien kan je er dan VIER dagen van vreten.)
Het is bespottelijk goedkoop, dat was het hele doel van dit topic.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef DionysuZ het volgende:
maar eten is redelijk goedkoop, blij toe, het is een basisbehoefte.
Is het een afspraak om alleen stromannen neer te zetten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat is dan het enige geldige excuus. Maar heel veel van die mensen zijn gewoon gezond genoeg om te kunnen werken.
mischien moet jij die shit eens uit je ogen wrijven en een poging doen serieus te reagerenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef thabit het volgende:
[afbeelding]
*ping*quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:59 schreef McCarthy het volgende:
[..]
mischien moet jij die shit eens uit je ogen wrijven en een poging doen serieus te reageren
dit was de avond versie. Brinta, een broodje vis, wat fruit. En we zijn er al bijnaquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:50 schreef DionysuZ het volgende:
je moet graan en zetmeelproducten binnenkrijgen, 2 ons groenten, 2 stuks fruit, vis, vlees en eieren, zuivelproducten, vetten en voldoende drinken. Dit zit absoluut niet in het lijstje uit de OP, ook niet in de extended versie iets verderop in de topic.
En dan ben je het dubbele kwijt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:00 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dit was de avond versie. Brinta, een broodje vis, wat fruit. En we zijn er al bijna
Nee, ik ben er juist heel erg voor dat mensen de revenue die ze zelf genereren mogen houden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:58 schreef Invictus_ het volgende:
Is het een afspraak om alleen stromannen neer te zetten?
Nee, het is een betoog voor een goed vangnet voor mensen die echt niet kunnen werken, bijvoorbeeld door een ernstige chronische ziekte, maar een stuk kariger vangnet voor mensen die wel kunnen werken maar van dat voorrecht geen gebruik willen maken. Als dat een keus van iemand is prima, maar de staat is er dan niet om als vangnet te dienen.quote:Als je misbruik maakt van het systeem is langdurige ziekte het enige geldige excuus om niet te werken. Dat is toch gewoon loos gebrabbel als je het over die mensen hebt waarvoor het systeem bedacht is?
je bent een haai?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef NightH4wk het volgende:
Vanavond eet ik weer bootvluchtelingenvoer, ook wel ok vaak.
Dat kan ook in ons sociaal democraties klimaat, je mag alleen geen revenue genereren ten koste van dat klimaat. Maar dat neemt niet weg dat het gros van de argumenten gestoeld is op een stroman.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, ik ben er juist heel erg voor dat mensen de revenue die ze zelf genereren mogen houden.
En wat dan te doen met Koos die iedere week tien serieuze sollicitaties doet? En dat al een jaar of anderhalf?quote:Nee, het is een betoog voor een goed vangnet voor mensen die echt niet kunnen werken, bijvoorbeeld door een ernstige chronische ziekte, maar een stuk kariger vangnet voor mensen die wel kunnen werken maar van dat voorrecht geen gebruik willen maken. Als dat een keus van iemand is prima, maar de staat is er dan niet om als vangnet te dienen.
Die moet maar zien hoe hij het oplost. Hij kan bijvoorbeeld een opleiding gaan volgen. Bovendien, het is mij al 3 keer gelukt om in een vrij korte periode werk te kunnen, Koos kan dat net zo goed. Het is misschien niet altijd dat wat je voorkeur heeft maar daar is niets mis mee, Koos heeft het immers niet voor het kiezen. En onthou, heel veel sociale premies kunnen omlaag als er geen WW meer is, Koos gaat dus ook meer verdienen als hij weer een baan heeft.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:20 schreef Invictus_ het volgende:
En wat dan te doen met Koos die iedere week tien serieuze sollicitaties doet? En dat al een jaar of anderhalf?
Ik stel voor dat we deel 2 overslaan en dadelijk meteen aan deel 3 beginnen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:15 schreef Thieske het volgende:
Komt hier nog een deel 2 van?
Dus omdat het jou wel lukt kunnen we er van uit gaan dat Koos het ook lukt en omdat we er van uit kunnen gaan dat Koos nu kieskeurig is mogen we uitgaan van de veronderstelling dat gelden omlaag kunnen? Iets zegt me dat dit op nogal veel aannames gestoeld is. Iets dat weinig meer te doen heeft met that little funny thing genaamd realiteit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die moet maar zien hoe hij het oplost. Hij kan bijvoorbeeld een opleiding gaan volgen. Bovendien, het is mij al 3 keer gelukt om in een vrij korte periode werk te kunnen, Koos kan dat net zo goed. Het is misschien niet altijd wat je voorkeur heeft maar daar is niets mis mee, Koos heeft het immers niet voor het kiezen. En onthou, heel veel sociale premies kunnen omlaag als er geen WW meer is, Koos gaat dus ook meer verdienen als hij weer een baan heeft.
McCarthy opent zoveel overeenkomstige topics dat het me niet nodig lijkt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:24 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we deel 2 overslaan en dadelijk meteen aan deel 3 beginnen.
Ik denk inderdaad dat veel Nederlanders nogal verwend zijn. En hoewel ik niet beschik over sociologisch rapporten over dit onderwerp denk ik middels diverse reportages op TV toch wel een beetje het beeld te hebben dat de Nederlandse werkloze gewoon verwend is. Waarom zitten tuinders en de bouw immers zo te springen om werknemers?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:28 schreef Invictus_ het volgende:
Dus omdat het jou wel lukt kunnen we er van uit gaan dat Koos het ook lukt en we er van uit kunnen gaan dat Koos nu kieskeurig is mogen we uitgaan van de veronderstelling dat gelden omlaag kunnen?
Dat zitten ze niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat veel Nederlanders nogal verwend zijn. En hoewel ik niet beschik over sociologisch rapporten over dit onderwerp denk ik middels diverse reportages op TV toch wel een beetje het beeld te hebben dat de Nederlandse werkloze gewoon verwend is. Waarom zitten tuinders en de bouw immers zo te springen om werknemers?
Hoe krijg je de werklozen van Amsterdam naar de tuinders in Friesland en Brabant? Waar moeten ze wonen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat veel Nederlanders nogal verwend zijn. En hoewel ik niet beschik over sociologisch rapporten over dit onderwerp denk ik middels diverse reportages op TV toch wel een beetje het beeld te hebben dat de Nederlandse werkloze gewoon verwend is. Waarom zitten tuinders en de bouw immers zo te springen om werknemers?
Dat komt omdat door het rechtse beleid Nederlanders volkomen incapabel zijn geworden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarom zitten tuinders en de bouw immers zo te springen om werknemers?
Dat doen ze wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:34 schreef Floripas het volgende:
Dat zitten ze niet.
Welnee, al z'n topics zijn hetzelfde, we zoeken gewoon een topic dat nog open is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:15 schreef Thieske het volgende:
Komt hier nog een deel 2 van?
Waar een wil is is een weg lijkt me.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:34 schreef Invictus_ het volgende:Hoe krijg je de werklozen van Amsterdam naar de tuinders in Friesland en Brabant? Waar moeten ze wonen?
Onzin, je kunt altijd met een opleiding beginnen. En als je die mensen wilt steunen met een extra beurs dan vind ik dat prima, maar de staat is niet degenen die voor werklozen moet zorgen.quote:Overigens zoals ik al eerder tikte; als mensen inderdaad ongeldig werkeloos thuis zitten is er een discussie punt; je kunt echter niet stellen dat ze allemaal ongeldig thuis zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |