Wat ben je toch goed voor de maatschappijquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
een bijbaantje. Ik studeer al.
het is soweiso te bespotelijk voor woorden dat veel studenten ene bijbaantje nemen terwijl er 900.000 werklozen zijn
en het eindigt met ngelofelijke kutcoalitiepartijen, inderdaad!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:32 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dat nou toch komen? Iemand een idee? Het begint met een o....
nee nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Voor die pensioenen hebben we gespaard. We gaan alleen een groot arbeidspotentieeltekort oplopen.
haha hoe moeten de de wat armere studenten dan rondkomen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het is soweiso te bespotelijk voor woorden dat veel studenten ene bijbaantje nemen terwijl er 900.000 werklozen zijn
Er zijn geen 900.000 werkzoekenden in Nederland.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Ik had iets anders in gedachten. Maar goed, volgend jaar een links kabinet. Dan komt alles weer goed.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:33 schreef Floripas het volgende:
en het eindigt met ngelofelijke kutcoalitiepartijen, inderdaad!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ik had iets anders in gedachten. Maar goed, volgend jaar een links kabinet. Dan komt alles weer goed.
Toch?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
haha hoe moeten de de wat armere studenten dan rondkomen?
Ze krijgen dan misschien 450 euro van de ibg?
200euro voor de kamer (en dan woon je goedkoop)
150euro collegegeld
75euro studieboeken
dan zit je op 425 euro per maand aan uitgave. En zou je dus 25euro per maand overhouden om van te eten, drinken, af en toe uitgaan, en kleren.
Succes!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:57 schreef Invictus_ het volgende:
Het schijnt mogelijk te zijn je in leven te houden met duivenvoer. Dan kan je voor een euri of twintig wel een jaar vooruit. StuFi reduceren naar vijf euro per maand?
waarom zou ik hier nog serieus op reagerenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Aangezien McCarthy en cs. volgens mij ook voor afschaffing van het minimumloon zijn, hebben we straks een gigantische groep mensen die alleen mogen werken en slapen en verder niks, tegen erbarmelijke arbeidsomstandigheden en dito salaris en geen enkel levensgeluk in de vorm van enige luxe, of kinderen - de moderne slaven - als het aan McCarthy en cs. ligt.
Als je weinig hebt mag je immers alleen aan sparen en werken denken en zéker niet op maar één cent van de maatschappij leven!
Ja, want dan gaan alle mooie meisjes in korte rokjes over straat huppelen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ik had iets anders in gedachten. Maar goed, volgend jaar een links kabinet. Dan komt alles weer goed.
Toch?
Juist. Even terug ontopic: Eten is onvoorstelbaar goedkoop in dit land.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:37 schreef eL. het volgende:
Ik snap er geen hol meer van. Eerst is het ontbijt en de lunch offtopic en opeens gaat het over de hoogte van bijstand en pensioenen. Maar het was van de OP af aan al duidelijk wat voor topic dit zou worden.
Als we op aparte posts van jou niet meer hadden moeten reageren was er allen de OP geweest.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
waarom zou ik hier nog serieus op reageren
Dat vroeg de rest van de mensen (-Henri) in dit topic zich al af na het lezen van jouw OPquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat vroeg ik mezelf ook elke keer af als ik op jouw uitspraken moest reageren. maargoed ik heb nou eenmaal vertrouwen in de mensheid, wie weet leer je er nog wat van.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:37 schreef eL. het volgende:
Ik snap er geen hol meer van. Eerst is het ontbijt en de lunch offtopic en opeens gaat het over de hoogte van bijstand en pensioenen. Maar het was van de OP door de TS af aan al duidelijk wat voor topic dit zou worden.
Je moet ergens beginnen? Beter laat dan nooit?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Ik haal enkele van je standpunten naar voren, en betrek ik er even bij. Iets mis mee?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Klopt. Slotje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:38 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Juist. Even terug ontopic: Eten is onvoorstelbaar goedkoop in dit land.
Bij de AH zag ik vandaag een stukkie vlees dan ¤36,xx per kilo kost.quote:
Dat is dan het enige geldige excuus. Maar heel veel van die mensen zijn gewoon gezond genoeg om te kunnen werken.quote:
Stop in mijn extended versie 250g tonijnsteak en 6 eieren en je komt op iets meer dan 12 euro. (Bovendien kan je er dan VIER dagen van vreten.)quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:50 schreef DionysuZ het volgende:
je moet graan en zetmeelproducten binnenkrijgen, 2 ons groenten, 2 stuks fruit, vis, vlees en eieren, zuivelproducten, vetten en voldoende drinken. Dit zit absoluut niet in het lijstje uit de OP, ook niet in de extended versie iets verderop in de topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |