Zonde dat je niet naar Kroatië gaatquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:48 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik ga naar Salou met een aantal vrienden dit jaar. Hype of niet, daar doe ik sowieso niet aan mee.
We wilden eerst naar Kroatie, maar dit was goedkoper. Vandaar. zie je daarrr![]()
Als je van onnozele apres ski houd wel jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:51 schreef Loesj het volgende:
[..]
Ben ik vorig jaar geweest![]()
Cafe Astrix is een aanrader, altijd super gezellig![]()
ga dan naar fatsoenlijke clubs en tentenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:51 schreef Loesj het volgende:
[..]
Ben ik vorig jaar geweest![]()
Cafe Astrix is een aanrader, altijd super gezellig![]()
Niets mis mee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:53 schreef Realzm het volgende:
[..]
Als je van onnozele apres ski houd wel ja![]()
Waaraan besteedde je zoveel? Drank?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:27 schreef Jaytonism het volgende:
Overigens was ik per dag toch bijna 100 euro kwijt, heb dan ook al niet het meest zuinige uitgavepatroon. Daar moet je alleen mee uitkijken.
Was met Solmar, prima bevallen.
Nou ja, zie het zo.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Waaraan besteedde je zoveel? Drank?
Geloof mij, dat vind je echt niet meer erg als je aan bent gekomen.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb er zin in. Alleen jammer dat we om 05.20 in de ochtend moeten vliegen dus midden in de nacht van Grunn naar adam aangezien we 2 uur vantevoren moeten inchecken.
Ik denk dat op zekere hoogte het toch altijd is, wat je er zelf van maakt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:02 schreef XrAiDeN het volgende:
2 jaar geleden in Salou geweest, alhoewel het best aardig was, viel het toch erg tegen. Uitgaan was leuk maar niet zo geweldig als ik gedacht had, vaak gewoon veel te druk en warm, vooral in de discotheken, de kleinere café's bevielen me zelf beter. Strand is erg mooi.
Ging met de bus, dit was de eerste en laatste keer, nog nooit zo kreupel gezeten (ging met Solmar). Zat dan ook nog eens naast de wc en kon dus mooi ruiken wat mensen op de wc hadden gedaan.
En tja, ik ging niet voor de vrouwen aangezien ik een vriendin heb (nog steeds). Maar ik kan wel vertellen dat 75% man is en je wel van heel goede huize moet komen wil je daar een mooie meid aan de haak slaan.
Verder veel gezopen en zo maar had alles wat ik daar gedaan heb in feite ook in een breezah-oord als Renesse hier in Nederland kunnen doen.
p.s. Holland Party in Pacha viel erg tegen, Jeroen Post draaideecht gewoon gadverdamme hoe die vent draait, ophangen zoiets. Erg duur daar en vond het niet echt "wow" zoals iedereen maar beweerde.
Ik sta bekend als een zeikbeer dus niet al te veel waarde aan deze post hechten![]()
Is dat niet dat waterpark/pretpark ofzo?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:08 schreef M42 het volgende:
Ik ga de dag erna![]()
Anyway is iemand wel eens in Port Aventura geweest? want daar wil ik absoluut eens een keer heen. Heb ook al een kortingsbon van 15 Euro pp gevonden op internet, dus dat scheelt gelijk weer een hoop geld.
Ik heb er maar een apart topic voor gemaakt: PortAventuraquote:Op maandag 26 juni 2006 19:27 schreef Marioow het volgende:
Ik ben wel in Port Aventura geweest, is best een leuk park. Vooral de vrije val van zo'n 100 m is behoorlijk vet
Dat is het idd... "goud" ? geef mij maar gewoon een lekker cocktailtjequote:Op maandag 26 juni 2006 18:59 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Is dat niet dat waterpark/pretpark ofzo?
Ben d'r niet geweest, kwam d'r voor 't vloeibare goud.
Het blijft Salou.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef M42 het volgende:
Agh tja dat zal mij een zorg zijn... ik ben daar met mijn vriendin. Daarnaast een vakantie is toch gewoon vakantie, niet meiden scoren![]()
En als hij een jongen wilt scoren kan dat ookquote:Op maandag 26 juni 2006 22:41 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Het blijft Salou.
Ik had ook een vriendin toendertijd, is niet meegeweest. No Problemo.
@ Tali-Banaan: Als je in Salou vrouwen wil scoren, het kan wel.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:52 schreef M42 het volgende:
[..]
En als hij een jongen wilt scoren kan dat ook![]()
Expliciete foto's mag hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vrouwen scoren geen probleem hoor. We hebben echt een fantastische week gehad!
De mooiste verhalen weer mee terug naar Nederland genomen.
Volgend jaar weer.
Wat vindt jij de tofste plek in Salou dan? Qua uitgaansplaats/strandchillplaats/eetplaats e.d.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:17 schreef devv05 het volgende:
Ik ga dit jaar ook nog een (laatste) keertje naar Salou. Hype of niet, ik heb er zin in
Ik heb me de vorige keer het best vermaakt in Cooldown @ Crocs. Heerlijk harde muziek diep in de nacht en gewoon zwaar relaxte tent. Verder moet ik dit jaar naar Pacha, ben ik vorige keer niet geweest. Verder zijn Het Gat en de Malle Molen ook wel oke, maar dat is meteen wel veel meer apres-ski. Leuk om de avond mee te beginnen, vooral Het Gat met goedkope drank. Skihut ben ik nooit veel geweest, te druk en benauwd en weer net iets te hoog carnaval niveau.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:59 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wat vindt jij de tofste plek in Salou dan? Qua uitgaansplaats/strandchillplaats/eetplaats e.d.
Wel tof om zulke dingen uit te wisselen. Ook @ Bullet-Tooth overigens.
Ik ben toendertijd ook wel veel in Cooldown geweest. Pacha's moet je zeker doen, heb het erg naar me zin gehad met Holland Party.. Alleen érg duur. Malle Molen en Het Gat vond ik toch wat te aprés ski-achtig. Snoopy's benk ook twee keer geweest, beiden eigenlijk alleen voor 't gratis T-Shirt.quote:
Pacha ook zeker van plan. We hebben er toen alleen geen tijd meer voor gehad, ook omdat het wat verder weg is. Snoopy's probeer ik ook nog wel een keer als Dana enzo weer komen. Malle Molen en Het Gat zijn leuk, maar niet voor een hele avond. Heineken Hoek ook redelijk vaak gezeten, maar dan meestal meer s'middags.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik ben toendertijd ook wel veel in Cooldown geweest. Pacha's moet je zeker doen, heb het erg naar me zin gehad met Holland Party.. Alleen érg duur. Malle Molen en Het Gat vond ik toch wat te aprés ski-achtig. Snoopy's benk ook twee keer geweest, beiden eigenlijk alleen voor 't gratis T-Shirt.
De plek waar ik echt voordertijd áltijd was, was de Heineken Hoek. Echt super, Nederlandse hoek waar je nog lekker een frikadelletje pinda kan krijgen.
In ieder geval, veel plezier. Waar verblijf je?
(jongeren)campings zuigen sowiezoquote:Op maandag 10 juli 2006 13:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoop dat er niemand naar camping La Union gaat want dat was net een concentratiekamp.
Avatar!quote:Op maandag 10 juli 2006 13:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoop dat er niemand naar camping La Union gaat want dat was net een concentratiekamp.
Hotel Delfin Park, met Solmar, voor 13 dagenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:08 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Waar ga je heen @ Salou, welke busmaatschappij/vliegmaatschappij en voor hoelang?
Vorig jaar, Hotel Eurosalou, Solmar, 13 dagen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:20 schreef Renate_88 het volgende:
[..]
Hotel Delfin Park, met Solmar, voor 13 dagen
en jij?
Weet jij wie er tussen 17-06/30-06 allemaal komt?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nog 3
Alleen geen Tiesto dit jaar? Die was er vorig jaar wel in Pacha
Volgens mij is het al 17 juni geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:18 schreef Piovan het volgende:
[..]
Weet jij wie er tussen 17-06/30-06 allemaal komt?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:21 schreef Renate_88 het volgende:
[..]
Volgens mij is het al 17 juni geweest
Kanibaal.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:21 schreef DannyEggy het volgende:
29 juli ga ik los met 5 vrienden hopelijk zijn der nog mooie vrouwen ik lust ze rauw
Dude je gaat naar Salou.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:21 schreef DannyEggy het volgende:
29 juli ga ik los met 5 vrienden hopelijk zijn der nog mooie vrouwen ik lust ze rauw
Dat van die rook en warmte heb je zeker gelijk in bij Crocs, maar ik vind het wel de leukste en een van de meest sfeervolle tenten. Maar goed, dat is persoonlijk. Bij Korsakoff een klein vechtpartijtje meegemaakt en die gast werd er meteen uitgesmeten. Verder helemaal niks gezien en zo hoort het ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:28 schreef TomaTenHoofd het volgende:
Ik ben dus ook terug. Ik heb het goed naar me zin gehad in salou. maar ik ga geen 2de keer.
Wij zijn 11 avonden daar geweest en het programma leek inderdaad elke week weer hetzelfde te zijn. In de crocs ben ik ook geweest toen korsakoff draaide. De muziek was echt heel goed maar de tent en de sfeer vond ik minder. Zo was het daar binnen heel laag waardoor de rook eigenlijk niet weg kon en het er veel te heet was. Behalve voor de airco dan, maar dan word je dus verkouden(meegemaakt).af en toe was er ook een opstootje. Met opstootjes vond ik het in salou wel meevallen. Heb maar 1x meegemaakt dat er echt een grote vechtpartij was(voor crocs).
Er waren wel wat meer mannen ja, maar ook genoeg vrouwen hoor. Vond het allemaal nog wel meevallen, maar misschien ook omdat ik er niet veel op gelet heb. Wat me wel opviel is dat er heel veel stelletjes waren (in ieder geval in ons hotel en tijdens excursies)quote:Er waren wel meer mannen als vrouwen en daardoor is salou een beetje aan het doodbloeden. We zijn echt in de mooiste tenten geweest met de mooiste aankleding en die waren allemaal leeg. Behalve als er dan een kroegentocht was. beetje jammer![]()
Hmm. dat zou jammer zijn,geldt hetzelfde voor Cambrils (niet ver van Salou)?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:46 schreef devv05 het volgende:
Volgens mij is het overal gewoon 'open' zee.
Ja want dat ligt aan precies hetzelfde strand.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Hmm. dat zou jammer zijn,geldt hetzelfde voor Cambrils (niet ver van Salou)?
Ja, dat snap ik, maar het is een stukje verderop. Het kan dus best zo zijn dat daar een dergelijke baai (noem je dat zo?) is gelegd. Of ben je ook in Cambrils geweest?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja want dat ligt aan precies hetzelfde strand.
Ben ik ook wel even geweest ja. Met de bus, en het treintje rijdt er ook doorheen. Maar ik heb geen baai gezien, misschien gemist ofzo. Wel een drijvend 'vlot' enkele tientallen meters van de kust waar je op kunt liggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar het is een stukje verderop. Het kan dus best zo zijn dat daar een dergelijke baai (noem je dat zo?) is gelegd. Of ben je ook in Cambrils geweest?
Hmmm... klinkt ook wel rielekst... als aanvulling op mijn mooie paint, dit was het strand op Gran Canaria, incl baai.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel even geweest ja. Met de bus, en het treintje rijdt er ook doorheen. Maar ik heb geen baai gezien, misschien gemist ofzo. Wel een drijvend 'vlot' enkele tientallen meters van de kust waar je op kunt liggen.
Bedankt voor de moeitequote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:02 schreef devv05 het volgende:
Strand van Salou
[afbeelding]
Strand Cap Salou (stukje doorlopen richting La Pineda)
[afbeelding]
Richting Cambrils geen foto's van het strand gemaakt, maar volgens mij gewoon hetzelfde. Zonder baai dus.
Een Spanjaard of zo'n rare neger? Meer allochtonen heb ik er niet gezien.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:51 schreef Piovan het volgende:
Hier ook net terug
Na ruzie met een allochtoon en een busongeluk toch nog veilig thuisgekomen, thank god.
nou...versierd..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:09 schreef Tali-banaan het volgende:
haha!! je hebt een danser versierd?
En,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:30 schreef chanden het volgende:
[..]
nou...versierd..![]()
we waren beetje aant flirten en konden het wel goed met elkaar vinden
ik weet het..de meesten hebben elke avond een ander maarja
ik wil gewoon contact met hem proberen te krijgen..![]()
chan
nee, NOG niet...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:21 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
En,
Heb je nog enig "contact" met hem gehad?
Hier ben ik vorig geweest met een last minute (Dus wel harstikke goedkoop) het was qua mensen wel erg gezellig. Maar de douches en wc's waren drama, de wandelpaden, de tentjes waren ook drama. Ook het 'restaurant' stelde niks voor. Wel ok vond ik het zwembad en de campingsuper.quote:
Ohhhhh die ja!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:24 schreef hallo_mensen het volgende:
Appartementen complex in de winkelstraat
Cooldown @ crocs is echt een nerd tent. Zo'n gast probeerde 10 wijven te scoren ofzo in 4 minuten. M'n maat lacht hem uit, hadden we halve avond ruzie met die knuppeltjes. Ook de drank daar afzichtelijk duur.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:20 schreef BazzoS het volgende:
Ik ben ook naar Salou geweest dit jaar. Appartement Almonsa, van 28 Juli t/m 6 Augustus. Ik heb een hele leuke vakantie gehad daar, wat een uitgaan daar! Vooral cooldown@crocs en de skihut vond ik erg leuk!
Het enige minpuntje aan de vakantie was dat er een spanjaard was verdronken in het zwembad van het appartementDe badmeester had een vrije dag
(Niet dat je hem veel zag als ie er wel was hoor, maar toch.)
Pacha zag ik op de Holland Party niet veel meer dan fransen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:42 schreef Professional het volgende:
Wij zijn 4 jaar geleden naar Salou geweest, en hebben toen in Iris/Bahia Dorado gezeten, lekker centraal dat wel, alleen fucking warm.
Voor de rest vond ik Salou tegenvallen, jaar erop zijn we naar Malgrat gegaan. Dat is dan wel veel kleiner, maar ik vond het daar echt veel leuker als Salou. Zou dan ook liever nog eens naar Malgrat gaan dan naar Salou.
Pacha was wel vet. 2 avonden daar geweest en vooral de Holland Party was erg geslaagd.
Ik heb vorig jaar wel een mooi meisje geregeld daar in de Cooldown @ Crocs, maar voor de rest vond ik het idd een erg vage discotheek (vooral toen Korskakoff draaide, alleen maar vage mannetjes daar)quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Cooldown @ crocs is echt een nerd tent. Zo'n gast probeerde 10 wijven te scoren ofzo in 4 minuten. M'n maat lacht hem uit, hadden we halve avond ruzie met die knuppeltjes. Ook de drank daar afzichtelijk duur.
Grootste nadeel aan Salou --> Proppers!!! Die moeten deaud.
Overklimmen van balkon naar balkon. Dude, je bent niet op schoolkamp hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:36 schreef Piovan het volgende:
4 juli 17 daagjes met 8 personen naar Villa Romana
Vorig jaar ook geweest, was pwnend, vooral overklimmen van balkon naar balkon
Zo gedragen we ons wel daar. Ik ben dan de jongste, met 18 jaar. De oudste is 27. Die doen ook mee.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Overklimmen van balkon naar balkon. Dude, je bent niet op schoolkamp hoor.
Okee.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:41 schreef Piovan het volgende:
[..]
Zo gedragen we ons wel daar. Ik ben dan de jongste, met 18 jaar. De oudste is 27. Die doen ook mee.
We gaan wel met busje, is wel minder. Ach, ik neem gewoon mijn gameboy mee
Nee neequote:Op zaterdag 14 april 2007 14:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Okee.
Verder niet om je te dissen hoor, maar wat is dat in hemelsnaam voor gezelschap als er zelfs een gast van 27 meegaat en je er helemaal heenrijdt in een busje?
Pacha, en Snoopy en Crocsquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:50 schreef BrauN het volgende:
Toen ik 16 was ben ik ook in Salou op vakantie geweest. Olee.
Ik weet echt niet meer in welk hotel we zaten, maar toendertijd vond ik Salou best vet. Nu zou ik er echt niet meer heen willen overigens. Behalve voor Pacha... mensen, dat was een vette tent.
Nou wat tofquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:36 schreef Piovan het volgende:
4 juli 17 daagjes met 8 personen naar Villa Romana
Vorig jaar ook geweest, was pwnend, vooral overklimmen van balkon naar balkon
Pacha vond ik ook niet zo boeiend. Cooldown @ Crocs was meestal wel leuk. En Papillon is relaxed, jammer dat het er vaak rustig was en meer locals. Meest overhyped is Snoopy's, wat een ballentent.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:50 schreef Camplo het volgende:
Pacha was als enige tent een beetje vet.
Maar in algemeen alleen mongolische tenten daaro.
Enige voordeel al die chicks in hotels.![]()
Wat te denken van 4,50 voor een klein flesje water 0,3cl (of 0,5cl, weet het niet meerquote:Op zondag 17 juni 2007 15:53 schreef Proper_fucked het volgende:
(7 euro voor een biertje moet je niet raar op kijken
OMG je vakantie laten beinvloeden door 'voetbal'shirtjes...Je maakt een grap hoop ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:53 schreef Camplo het volgende:
Verder veel te veel feyenoord shirtjes dat beviel me al niet.
Begin jaren 90 was het leuk voordat de nederlandse carnavalstenten haar poorten openden.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:53 schreef italiaan1987 het volgende:
Salou is volgens mij een beetje vergane glorie?
Je beschrijft zo ongeveer hoe het er in elke badplaats aan de Spaanse kust aan toe gaat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vorig jaar eventjes doorgereden toen we er 's avonds toevallig langskwamen. Wat een troosteloze bedoeling. Opgefokte lui die brallend door de straten strompelen. Hoe-ra. Blij dat ik daar niet heb willen overnachten. Het was voor ons even een pizza nuttigen en gauw weer weg daar.
Die zijn er nog wel. Moet je natuurlijk wel even goed zoeken. De aanwezigheid van een kiezelstrand kan helpen de hordes jeugd weg te houden. In zulke plaatsjes vind je voornamelijk Spanjaarden en geen Hollanders/Belgen/Engelsen/Duitsers.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je beschrijft zo ongeveer hoe het er in elke badplaats aan de Spaanse kust aan toe gaat.
Wat dacht je aan te treffen? Cultuur, leuke mensen en een pittoresk stadje?
Kan bij elke tent gebeuren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:44 schreef RuutR het volgende:
Net terug van Salou, het was weer prima
alleen een tip voor mensen die nog gaan; Ga niet eten bij Zodiac, een vriend van mij heeft er een voedselvergiftiging opgelopen, en kon dus de rest van de vakantie niet meer mee met stappen en mocht van de dokter alleen maar droge koekjes eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |