En,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:30 schreef chanden het volgende:
[..]
nou...versierd..![]()
we waren beetje aant flirten en konden het wel goed met elkaar vinden
ik weet het..de meesten hebben elke avond een ander maarja
ik wil gewoon contact met hem proberen te krijgen..![]()
chan
nee, NOG niet...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:21 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
En,
Heb je nog enig "contact" met hem gehad?
Hier ben ik vorig geweest met een last minute (Dus wel harstikke goedkoop) het was qua mensen wel erg gezellig. Maar de douches en wc's waren drama, de wandelpaden, de tentjes waren ook drama. Ook het 'restaurant' stelde niks voor. Wel ok vond ik het zwembad en de campingsuper.quote:
Ohhhhh die ja!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:24 schreef hallo_mensen het volgende:
Appartementen complex in de winkelstraat
Cooldown @ crocs is echt een nerd tent. Zo'n gast probeerde 10 wijven te scoren ofzo in 4 minuten. M'n maat lacht hem uit, hadden we halve avond ruzie met die knuppeltjes. Ook de drank daar afzichtelijk duur.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:20 schreef BazzoS het volgende:
Ik ben ook naar Salou geweest dit jaar. Appartement Almonsa, van 28 Juli t/m 6 Augustus. Ik heb een hele leuke vakantie gehad daar, wat een uitgaan daar! Vooral cooldown@crocs en de skihut vond ik erg leuk!
Het enige minpuntje aan de vakantie was dat er een spanjaard was verdronken in het zwembad van het appartementDe badmeester had een vrije dag
(Niet dat je hem veel zag als ie er wel was hoor, maar toch.)
Pacha zag ik op de Holland Party niet veel meer dan fransen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:42 schreef Professional het volgende:
Wij zijn 4 jaar geleden naar Salou geweest, en hebben toen in Iris/Bahia Dorado gezeten, lekker centraal dat wel, alleen fucking warm.
Voor de rest vond ik Salou tegenvallen, jaar erop zijn we naar Malgrat gegaan. Dat is dan wel veel kleiner, maar ik vond het daar echt veel leuker als Salou. Zou dan ook liever nog eens naar Malgrat gaan dan naar Salou.
Pacha was wel vet. 2 avonden daar geweest en vooral de Holland Party was erg geslaagd.
Ik heb vorig jaar wel een mooi meisje geregeld daar in de Cooldown @ Crocs, maar voor de rest vond ik het idd een erg vage discotheek (vooral toen Korskakoff draaide, alleen maar vage mannetjes daar)quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Cooldown @ crocs is echt een nerd tent. Zo'n gast probeerde 10 wijven te scoren ofzo in 4 minuten. M'n maat lacht hem uit, hadden we halve avond ruzie met die knuppeltjes. Ook de drank daar afzichtelijk duur.
Grootste nadeel aan Salou --> Proppers!!! Die moeten deaud.
Overklimmen van balkon naar balkon. Dude, je bent niet op schoolkamp hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:36 schreef Piovan het volgende:
4 juli 17 daagjes met 8 personen naar Villa Romana
Vorig jaar ook geweest, was pwnend, vooral overklimmen van balkon naar balkon
Zo gedragen we ons wel daar. Ik ben dan de jongste, met 18 jaar. De oudste is 27. Die doen ook mee.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Overklimmen van balkon naar balkon. Dude, je bent niet op schoolkamp hoor.
Okee.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:41 schreef Piovan het volgende:
[..]
Zo gedragen we ons wel daar. Ik ben dan de jongste, met 18 jaar. De oudste is 27. Die doen ook mee.
We gaan wel met busje, is wel minder. Ach, ik neem gewoon mijn gameboy mee
Nee neequote:Op zaterdag 14 april 2007 14:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Okee.
Verder niet om je te dissen hoor, maar wat is dat in hemelsnaam voor gezelschap als er zelfs een gast van 27 meegaat en je er helemaal heenrijdt in een busje?
Pacha, en Snoopy en Crocsquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:50 schreef BrauN het volgende:
Toen ik 16 was ben ik ook in Salou op vakantie geweest. Olee.
Ik weet echt niet meer in welk hotel we zaten, maar toendertijd vond ik Salou best vet. Nu zou ik er echt niet meer heen willen overigens. Behalve voor Pacha... mensen, dat was een vette tent.
Nou wat tofquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:36 schreef Piovan het volgende:
4 juli 17 daagjes met 8 personen naar Villa Romana
Vorig jaar ook geweest, was pwnend, vooral overklimmen van balkon naar balkon
Pacha vond ik ook niet zo boeiend. Cooldown @ Crocs was meestal wel leuk. En Papillon is relaxed, jammer dat het er vaak rustig was en meer locals. Meest overhyped is Snoopy's, wat een ballentent.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:50 schreef Camplo het volgende:
Pacha was als enige tent een beetje vet.
Maar in algemeen alleen mongolische tenten daaro.
Enige voordeel al die chicks in hotels.![]()
Wat te denken van 4,50 voor een klein flesje water 0,3cl (of 0,5cl, weet het niet meerquote:Op zondag 17 juni 2007 15:53 schreef Proper_fucked het volgende:
(7 euro voor een biertje moet je niet raar op kijken
OMG je vakantie laten beinvloeden door 'voetbal'shirtjes...Je maakt een grap hoop ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:53 schreef Camplo het volgende:
Verder veel te veel feyenoord shirtjes dat beviel me al niet.
Begin jaren 90 was het leuk voordat de nederlandse carnavalstenten haar poorten openden.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:53 schreef italiaan1987 het volgende:
Salou is volgens mij een beetje vergane glorie?
Je beschrijft zo ongeveer hoe het er in elke badplaats aan de Spaanse kust aan toe gaat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vorig jaar eventjes doorgereden toen we er 's avonds toevallig langskwamen. Wat een troosteloze bedoeling. Opgefokte lui die brallend door de straten strompelen. Hoe-ra. Blij dat ik daar niet heb willen overnachten. Het was voor ons even een pizza nuttigen en gauw weer weg daar.
Die zijn er nog wel. Moet je natuurlijk wel even goed zoeken. De aanwezigheid van een kiezelstrand kan helpen de hordes jeugd weg te houden. In zulke plaatsjes vind je voornamelijk Spanjaarden en geen Hollanders/Belgen/Engelsen/Duitsers.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je beschrijft zo ongeveer hoe het er in elke badplaats aan de Spaanse kust aan toe gaat.
Wat dacht je aan te treffen? Cultuur, leuke mensen en een pittoresk stadje?
Kan bij elke tent gebeuren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:44 schreef RuutR het volgende:
Net terug van Salou, het was weer prima
alleen een tip voor mensen die nog gaan; Ga niet eten bij Zodiac, een vriend van mij heeft er een voedselvergiftiging opgelopen, en kon dus de rest van de vakantie niet meer mee met stappen en mocht van de dokter alleen maar droge koekjes eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |